Tržišna vrijednost 110 milijardi dolara
Znate li koja je američka AI tvrtka imala najveći rast dionice u 2024., daleko iznad Nvidijinih?
Invazija oglasa se nastavlja
Dolaze oglasi i kada je slika na LG-ovom televizoru pauzirana
Internet
Psihologijom u digitalno: Algoritmi i preporuke - Nismo ludi, preporuke su lošije
Bojimo se da Internet zna previše o nama. No, ako je tako, zašto su preporuke postale toliko loše? Deset svetih plavih poveznica postaje gnijezdo reklama, navodno personalizirane preporuke ne razlikuju se više od običnih oglasa, a strah od UI-ja zanemario je sasvim drugi oblik degeneracije Interneta
NoCapp je jedinstveni alat hrvatske tvrtke CoreLine, koji značajno povećava online prodaju
Kroz novu uslugu zagrebačke IT agencije CoreLine vlasnici web stranica moći će staviti veći fokus na kratki videosadržaj te ostvarivati bolje prodajne rezultate
LAQO traži zaštitne njuške za kampanju osiguranja kućnih ljubimaca
Natječaj digitalnog osiguranja LAQO otvoren je za sve vlasnike pasa i mačaka koji žele da im ljubimci postanu nove zvijezde u kampanji
Svi sad peru ruke i tvrde - mi to ne radimo!
Skandaloznu marketinšku praksu prisluškivanja mobitela razotkrili nezavisni mediji
Marketinški program američke tvrtke za digitalni marketing, koju su navodno koristili Google, Meta i Amazon, protuzakonito prikuplja i analizira snimljene glasove s pametnih telefona, televizora i drugih uređaja potrošača
prag od pola milijarde
Hoćete kvalitetan sadržaj? Uvedite porez na digitalno oglašavanje!
Dva ekonomista MIT-a predlažu fiksni porez od 50% za tvrtke kojima godišnji prihod od digitalnih oglasa prelazi 500 milijuna dolara
Pod udarom kritike
Google povukao kontroverznu TV reklamu za svoj alat Gemini AI
Reklama je izazvala kritike jer favorizira komunikaciju generiranu umjetnom inteligencijom. Hoće li se nastaviti otpor javnosti kada počnu masovne reklamne kampanje za AI alate u svakodnevnoj uporabi?
velika promjena u zadnji tren
Google odustaje od ukidanja kolačića trećih strana u pregledniku Chrome
Nema više odbrojavanja niti odgađanja ukidanja kolačića trećih strana. Oni ostaju a Google ostavlja i nastavlja, na veselje mnogih developera, razvijati tehnologije Privacy Sandboxa API-ja.
HUDI
Prihvatite budućnost vijesti: Zašto su digitalne pretplate bitne?
Hrvatska udruga digitalnih izdavača priredila je anketu o digitalnoj pretplati. Želite li da se i vaš glas čuje, potičemo vas da svakako sudjelujete u anketi i doprinesete digitalnim trendovima
Digitalni mediji
HUDI Digitalni AdEx objavio rast digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj od 12,4%
Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) objavila je rezultate najnovijeg istraživanja HUDI Digitalni AdEx za 2023. godinu. Istraživanje je treću godinu zaredom proveo Momentum, austrijska agencija s više od 15 godina iskustva u istraživanju AdEx-a, uz podršku Ipsos Hrvatska. Ukupno je uloženo 280 milijuna eura neto u digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2023. godini, uz rast od 12,4% u usporedbi s prošlogodišnjom stagnacijom
Brojimo sitno do najvećeg okupljanja stručnjaka za SEO u Adria regiji
20. i 21. lipnja 2024. u Zagrebu održat će se konferencija Zagreb SEO Summit koja će pružiti pregršt sadržaja vezano uz SEO
PROPALO ULAGANJE
Nakon više od deset godina Oracle gasi odjel za oglašavanje
Gašenje oglašavanja završno je poglavlje više od desetljeća akvizicija, tijekom kojeg je Oracle je kupio tvrtke kao što su Vitrue, Eloqua, BlueKai, DataLogix i Moat.
Najčitaniji članci
Nova izvedba premium kompakta
Audi A3 Allstreet 35 TFSI S-tronic: Za sve ulice (osim ako su neravne)
Država obećala dodatne poticaje koji su izostali
Pregled prodaje električnih automobila u Hrvatskoj 2024. godine
Nije kriv YouTube
Za usporavanje YouTubea korisnicima s adblockerima krivi su – adblockeri
Posljednjih se dana po raznim forumima i Redditu pisalo da je YouTube uveo novu mjeru "kazne" za korisnike koji na njihovom servisu blokiraju oglase. No, ispostavilo se da je problem negdje drugdje
Nova Googleova taktika
YouTube na televizorima donosi manje prekida zbog reklama, no one će trajati dulje
Prema istraživanjima najgledaniji video servis na svijetu nastavlja s promjenom korisničkog iskustva kad je riječ o reklamama. Ovoga puta noviteti stižu onima koji njihove sadržaje prate na televizorima
Stižu još gori dani
Još jedan udar YouTubea: tko ima adblocker, čeka na reprodukciju videa
U YouTubeu su vrlo odlučni u namjeri da sve korisnike natjeraju da ih financiraju – ili gledanjem reklama ili plaćanjem pretplate. Posljednji potez otkrili su nezadovoljni korisnici, a odgovorni su ga potvrdili
Addiko banka prva u Hrvatskoj pokrenula kampanju u proširenoj stvarnosti
Glavna zvijezda AR kampanje je hrčak Oskar, koji se pojavljuje na digitalnom ekranu svaki put kad prolaznici svojim pokretom pokrenu opciju proširene stvarnosti
Slogan bi im mogao biti: "Od umjetnog - umjetno"
Umjetna inteligencija razvila – i kušala – novo energetsko piće
Svaki element novog okusa, sastojke, dizajn, pa čak i marketinške elemente energetskog pića Hell Energy razvila je umjetna inteligencija, a bila je zaslužna i za konačni odabir okusa
Šećerna vodica
Kako gejmerima prodati obojanu slatku vodu? Recite da ima okus League Of Legends experience pointsa!
The Coca-Cola Company je na tržište izbacila 'limited edition' s okusom namijenjenim gejmerima, dijelu populacije na kojega sve više ciljaju glavni brendovi hrane i pića
Kome smeta - ponudit će se pretplata
Još duže i češće neizbježne reklame onima koji YouTube gledaju na televizoru
U sklopu svoje konferencije Brandcast 2023 iz YouTubea su oglašivačima najavili novi format reklama dostupnih na toj platformi: 30 sekundi bez mogućnosti preskakanja, samo za TV ekrane
Webpower Adria organizira besplatnu konferenciju o email marketingu
Webpower Adria organizira jedinstvenu besplatnu konferenciju o email marketingu pod nazivom The Power of E-mail Marketing, koja će se održati 11.05.2023. godine
Virtualne influencerice
Levi's ljudskim modelima dodaje i generirane
Nizozemska UI tvrtka Lalaland tvrdi kako korištenje avatara umjesto živih modela za 90% ubrzava snimanje fotografija i drastično smanjuje troškove
Podignuta antimonopolska tužba
Google na udaru američkih saveznih država zbog monopola u oglašavanju
Google je samo lani od oglasa zaradio 209 milijardi dolara, što ga automatski čini najvećom tvrtkom za oglašavanje na svijetu
Siavash Alamouti o gorućem internetskom problemu
Širenje dezinformacija može se riješiti uklanjanjem poslovnog modela utemeljenog na oglašavanju
Pionir bežične tehnologije Siavash Alamouti na podatke gleda kao na imovinu, baš kao što su to i druge vrste financijskog i fizičkog kapitala: gotovina, dionice i nekretnine
pametno oglašavanje
Reklamni 'loudness war': nije sve u galami, ima nečeg i u emocijama
Još jedan pokušaj zarađivanja na metaverzumu
Kakav okus imaju pikseli? Coca-Cola misli da ima odgovor
Biznis koji raste
Influenceri će, samo u SAD-u, ove godine zaraditi preko 3 milijarde dolara
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%
Prekoračili granicu
Kako je Signal pokušao trolati Facebook, pa dobio "po nosu"
Mobilna aplikacija Signal profitirala je početkom ove godine kada je WhatsApp "otjerao" velik broj korisnika od sebe. U Facebooku su im sada vratili milo za drago
Zašto se ljubav prema Email marketingu neće nikada ugasiti?
U razgovoru sa ekipom iz Webpower Adrie, jedine lokalne specijalizirane tvrtke za Email makreting i Email marketing automatizaciju, saznajemo kako njihovi klijenti koriste Email marketing te koliko je u protekloj godini porastao interes za Email marketing kanalom
Umjetna inteligencija domaće izrade nudi pomoć u online marketingu
AI startup airt i tehnološka tvrtka SeekandHit predstavili su svoje rješenje za optimizaciju digitalnih oglašivačkih kampanja
Naša print izdanja
Godišnja pretplata
11 brojevaBUG print izdanje
U vašim rukama prije nego na kioscima!
Godišnja pretplata
11 brojevaMREŽA print izdanje
Najkvalitetniji sadržaj za IT profesionalce
Dvogodišnja pretplata
22 brojaBUG print izdanje
Najveća ušteda! Samo 2,70 € po svakom broju
Dvogodišnja pretplata
22 brojaMREŽA print izdanje
Najveća ušteda! Samo 2,40 € po svakom broju