Invazija oglasa se nastavlja
Dolaze oglasi i kada je slika na LG-ovom televizoru pauzirana
Svi sad peru ruke i tvrde - mi to ne radimo!
Skandaloznu marketinšku praksu prisluškivanja mobitela razotkrili nezavisni mediji
Marketinški program američke tvrtke za digitalni marketing, koju su navodno koristili Google, Meta i Amazon, protuzakonito prikuplja i analizira snimljene glasove s pametnih telefona, televizora i drugih uređaja potrošača
prag od pola milijarde
Hoćete kvalitetan sadržaj? Uvedite porez na digitalno oglašavanje!
Dva ekonomista MIT-a predlažu fiksni porez od 50% za tvrtke kojima godišnji prihod od digitalnih oglasa prelazi 500 milijuna dolara
Pod udarom kritike
Google povukao kontroverznu TV reklamu za svoj alat Gemini AI
Reklama je izazvala kritike jer favorizira komunikaciju generiranu umjetnom inteligencijom. Hoće li se nastaviti otpor javnosti kada počnu masovne reklamne kampanje za AI alate u svakodnevnoj uporabi?
velika promjena u zadnji tren
Google odustaje od ukidanja kolačića trećih strana u pregledniku Chrome
Nema više odbrojavanja niti odgađanja ukidanja kolačića trećih strana. Oni ostaju a Google ostavlja i nastavlja, na veselje mnogih developera, razvijati tehnologije Privacy Sandboxa API-ja.
HUDI
Prihvatite budućnost vijesti: Zašto su digitalne pretplate bitne?
Hrvatska udruga digitalnih izdavača priredila je anketu o digitalnoj pretplati. Želite li da se i vaš glas čuje, potičemo vas da svakako sudjelujete u anketi i doprinesete digitalnim trendovima
Digitalni mediji
HUDI Digitalni AdEx objavio rast digitalnog oglašavanja u Hrvatskoj od 12,4%
Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) objavila je rezultate najnovijeg istraživanja HUDI Digitalni AdEx za 2023. godinu. Istraživanje je treću godinu zaredom proveo Momentum, austrijska agencija s više od 15 godina iskustva u istraživanju AdEx-a, uz podršku Ipsos Hrvatska. Ukupno je uloženo 280 milijuna eura neto u digitalno oglašavanje u Hrvatskoj u 2023. godini, uz rast od 12,4% u usporedbi s prošlogodišnjom stagnacijom
Brojimo sitno do najvećeg okupljanja stručnjaka za SEO u Adria regiji
20. i 21. lipnja 2024. u Zagrebu održat će se konferencija Zagreb SEO Summit koja će pružiti pregršt sadržaja vezano uz SEO
PROPALO ULAGANJE
Nakon više od deset godina Oracle gasi odjel za oglašavanje
Gašenje oglašavanja završno je poglavlje više od desetljeća akvizicija, tijekom kojeg je Oracle je kupio tvrtke kao što su Vitrue, Eloqua, BlueKai, DataLogix i Moat.
Stručnjaci dijele tajne SEO optimizacije i digitalnog marketinga uživo u Zagrebu
20. i 21. lipnja 2024. u Zagrebu održat će se konferencija Zagreb SEO Summit koja će pružiti pregršt sadržaja vezano uz SEO
digitalna besmrtnost
'Deadbots': industrija digitalnog života nakon smrti etičko je minsko polje
Moramo početi razmišljati o tome kako ćemo ublažiti društvene i psihološke rizike digitalne besmrtnosti, jer tehnologija koja to omogućava već postoji
Usluga za požljeti
Gledate na TV-u nešto preko HDMI-a? I tu bi vas mogle zaskočiti reklame
Dok gledate na televizoru vanjski sadržaj preko HDMI ulaza, zastanete malo - odjednom kreću reklame, same od sebe. Upravo to je ideja kompanije Roku, čiji su relativno jeftini televizori popularni u SAD-u
Najčitaniji članci
Bankarska poskupljenja uz neuvjerljiva objašnjenja
Osnovni račun postaje besplatan, ali Zagrebačka banka diže cijene skoro svih ostalih usluga
Potencijalno korisno otkriće
Znanstvenici ostvarili dosad nemoguće, prvi put zabilježili kako laserska zraka baca sjenu
Addiko banka prva u Hrvatskoj pokrenula kampanju u proširenoj stvarnosti
Glavna zvijezda AR kampanje je hrčak Oskar, koji se pojavljuje na digitalnom ekranu svaki put kad prolaznici svojim pokretom pokrenu opciju proširene stvarnosti
Slogan bi im mogao biti: "Od umjetnog - umjetno"
Umjetna inteligencija razvila – i kušala – novo energetsko piće
Svaki element novog okusa, sastojke, dizajn, pa čak i marketinške elemente energetskog pića Hell Energy razvila je umjetna inteligencija, a bila je zaslužna i za konačni odabir okusa
Šećerna vodica
Kako gejmerima prodati obojanu slatku vodu? Recite da ima okus League Of Legends experience pointsa!
The Coca-Cola Company je na tržište izbacila 'limited edition' s okusom namijenjenim gejmerima, dijelu populacije na kojega sve više ciljaju glavni brendovi hrane i pića
Kome smeta - ponudit će se pretplata
Još duže i češće neizbježne reklame onima koji YouTube gledaju na televizoru
U sklopu svoje konferencije Brandcast 2023 iz YouTubea su oglašivačima najavili novi format reklama dostupnih na toj platformi: 30 sekundi bez mogućnosti preskakanja, samo za TV ekrane
Webpower Adria organizira besplatnu konferenciju o email marketingu
Webpower Adria organizira jedinstvenu besplatnu konferenciju o email marketingu pod nazivom The Power of E-mail Marketing, koja će se održati 11.05.2023. godine
Virtualne influencerice
Levi's ljudskim modelima dodaje i generirane
Nizozemska UI tvrtka Lalaland tvrdi kako korištenje avatara umjesto živih modela za 90% ubrzava snimanje fotografija i drastično smanjuje troškove
Podignuta antimonopolska tužba
Google na udaru američkih saveznih država zbog monopola u oglašavanju
Google je samo lani od oglasa zaradio 209 milijardi dolara, što ga automatski čini najvećom tvrtkom za oglašavanje na svijetu
Siavash Alamouti o gorućem internetskom problemu
Širenje dezinformacija može se riješiti uklanjanjem poslovnog modela utemeljenog na oglašavanju
Pionir bežične tehnologije Siavash Alamouti na podatke gleda kao na imovinu, baš kao što su to i druge vrste financijskog i fizičkog kapitala: gotovina, dionice i nekretnine
iOS i Android
Aplikacije i oglašivači dolazit će i na zaključani zaslon vašeg mobitela
Natjecanje za pažnju korisnika usmjerava se s aplikacija na početni zaslon putem widgeta i obavijesti
HUDI na DigitalPubu predstavio rezultate o digitalnom oglašavanju u Hrvatskoj
U petak je u Zagrebu održan DigitalPub, konferencija u Hrvatskoj posvećena digitalnom marketingu, oglašavanju i medijima, u organizaciji Hrvatske udruge digitalnih izdavača. Događaj je okupio hrvatske i inozemne stručnjake digitalnog oglašavanja te otkrio koliko se u Hrvatskoj zapravo troši na digitalno oglašavanje
pametno oglašavanje
Reklamni 'loudness war': nije sve u galami, ima nečeg i u emocijama
Studija temeljena na Spotifyevim algoritmima pokazuje da glasnoća nije jedina komponenta sadržaja reklama na koju bi oglašivači trebali obratiti pažnju
Još jedan pokušaj zarađivanja na metaverzumu
Kakav okus imaju pikseli? Coca-Cola misli da ima odgovor
Umjetna inteligencija domaće izrade nudi pomoć u online marketingu
AI startup airt i tehnološka tvrtka SeekandHit predstavili su svoje rješenje za optimizaciju digitalnih oglašivačkih kampanja
Naša print izdanja
Godišnja pretplata
11 brojevaBUG print izdanje
U vašim rukama prije nego na kioscima!
Godišnja pretplata
11 brojevaMREŽA print izdanje
Najkvalitetniji sadržaj za IT profesionalce
Dvogodišnja pretplata
22 brojaBUG print izdanje
Najveća ušteda! Samo 2,70 € po svakom broju
Dvogodišnja pretplata
22 brojaMREŽA print izdanje
Najveća ušteda! Samo 2,40 € po svakom broju