Umjetna inteligencija domaće izrade nudi pomoć u online marketingu

AI startup airt i tehnološka tvrtka SeekandHit predstavili su svoje rješenje za optimizaciju digitalnih oglašivačkih kampanja

Sandro Vrbanus srijeda, 13. svibnja 2020. u 16:51

Hrvatski AI startup airt i tehnološka tvrtka SeekandHit predstavili su danas putem virtualnog eventa zajedničko rješenje za optimizaciju digitalnih oglašivačkih kampanja na Google i Facebook platformama – Capt’n.ai.

Oglašavanje na Facebook i Google mrežama, da bi bilo učinkovito, troši značajnu količinu vremena na kontinuirano optimiziranje kampanja i njihovih budžeta. To podrazumijeva svakodnevne analize rezultata, podešavanje parametara te aktivno alociranje budžeta. Međutim, online oglašivačke mreže ne pružaju mehanizme za automatsko optimiziranje raspodjele budžeta između konkurentskih kanala. Optimizacija budžeta kroz različite platforme se na kraju radi ručno, što ne samo oduzima jako puno vremena, već je i podložno ljudskim greškama – i ovdje može uskočiti novo rješenje nastalo u Hrvatskoj.

Automatska optimizacija

Capt’n.ai je rješenje koje omogućava optimizaciju kampanja kroz mreže na čak dnevnoj razini, jer automatizira proces svakodnevnog ulaska u kampanje, analize njihovih rezultata i optimizacije budžeta. Kako bi se što manje poremetio postojeći način rada, kampanje se postavljaju kao i inače, a zatim se na njih povezuje Capt’n.ai. Sustav svakodnevno povlači dotadašnje rezultate kampanje sa svih kanala, stvara predviđanja budućih rezultata, te prilagođava parametre i raspodjelu budžeta kako bi se postigli najbolji rezultati.

Iskustvo pokazuje da korištenje rješenja ostvaruje poboljšanje rezultata za do 25% u odnosu na manualnu optimizaciju kampanje, kažu pokretači ove usluge. Vremenska ušteda je gotovo stopostotna jer automatizacija štedi vrijeme inače utrošeno na ručno podešavanje parametara.

AI izvješavanje

Drugi segment u kojem se štedi vrijeme jest izvještavanje, posebice u marketinškim agencijama. Capt’n.ai rješenje, uz optimizaciju kampanja, omogućuje i automatizaciju dijela izvještavanja, što bi, kažu, trebalo biti od pomoći agencijama koje izvješća moraju izrađivati za veći broj klijenata.

Capt’n.ai rezultat je suradnje AI startupa airt i tehnološke tvrtke SeekandHit, specijalizirane za digitalno oglašavanje i izradu rješenja po narudžbi. Svjesni svih zahtjeva i prohtjeva upravljanja digitalnim kampanjama, odlučili su udružiti snage kako bi pojednostavili taj proces i doveli ga na višu razinu: SeekandHit je zadužen za razvoj aplikacije i njenu integraciju s oglašivačkim platformama, dok airt radi na izradi AI enginea koji omogućava predikciju i preraspodjelu budžeta.