TikTok protiv Threadsa i Twittera: uveli tekstualne objave

Iako su proteklih godina Instagram, Facebook, YouTube i Twitter pokušali kratkim video sadržajima konkurirati TikToku, kineska je društvena mreža sada "okrenula ploču"

Sandro Vrbanus srijeda, 26. srpnja 2023. u 01:12

Dodatno se zahuktava borba za korisnike među vodećim društvenim mrežama na svijetu. Nakon što se pojavio TikTok, mnogi su, uključujući Twitter i Facebook, pokušali kopirati tajnu njihovog uspjeha, pa su omogućili korisnicima postavljanje kratkih vertikalnih video zapisa (Shorts, Reels, i sličnih naziva). Najnovija su, pak, događanja na toj sceni dovela do obrata.

Borba za korisnike

Nakon poznatih zbivanja u Twitteru (ili bolje da kažemo X-u), pa potom i lansiranja Metine konkurentske aplikacije Threads, sada je TikTok promijenio strategiju – i počeo kopirati njih. Naime, ova je društvena mreža uvela novi oblik objava kojima će korisnici "moći izraziti svoju kreativnost". Riječ je o mogućnosti postavljanja tekstualnih objava.

Do sada je tekstualna kreativnost, kažu, mogla doći do izražaja kroz naslove kratkih videa, njihove opise ili komentare, no sada će moći biti i u središtu pozornosti. Priče, pjesme, recepti, savjeti, iskustva – sve to trebalo bi osvanuti u novom TikTokovom formatu.

Prilikom postavljanja tekstualnih objava na raspolaganju je nekoliko mogućnosti njihove obrade, poput dodavanja zvuka, uređivanja pozadine, dodavanja stickera, hashtagova, geolokacije i tome slično, pa bi i ovakav način izražavanja na TikToku trebao imati njihov poseban "štih", tj. biti interaktivan i dinamičan poput kratkog video formata. Tekstualne objave na TikToku mogu biti duge do 1.000 znakova.