Osvajanje publike - Čari i prokletstva scene

Osim ako se stvaranjem glazbe bavite radi čistog hobija i razbibrige (što je potpuno legitimno!), prije ili kasnije, nakon sveg tog truda, doći ćete do točke gdje vaš rad netko negdje treba čuti. Koji su tipični problemi, i kako se snalaziti kroz metež mogućnosti?

Oton Ribić srijeda, 31. siječnja 2024. u 06:00
Dobra produkcija mora uzeti u obzir da publika glazbu sluša posvuda i na svačemu, ne samo u svojim specijaliziranim prostorijama s vrhunskom hi-fi opremom
Dobra produkcija mora uzeti u obzir da publika glazbu sluša posvuda i na svačemu, ne samo u svojim specijaliziranim prostorijama s vrhunskom hi-fi opremom

Kad ste napokon finalizirali svoju naporno izvojevanu snimku i njom ste zadovoljni, iz strogo umjetničkog glazbenog gledišta, vaš posao je završen. Ali kao što smo ranije rekli, ako se glazbom želite baviti u širem smislu, u ovom trenutku sljedeći korak procesa tek započinje – plasiranje radova široj publici. Viši ešalon estrade takve poslove može svaliti na ramena svojim menadžerima, ali ostali nemaju druge nego se u to upustiti vlastitim snagama i znanjem.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 375 veljača 2024.

Kućna produkcija glazbe