Izbor softvera - Um genija

Prije četvrt stoljeća izbor produkcijskog softvera značio je potragu za ičime dovoljno dobrim za projekt koji započinjemo. Suprotno tome, danas je glavno umijeće pronaći sve te izvrsne igle u sve većim plastovima sijena

Oton Ribić srijeda, 31. siječnja 2024. u 06:00
Ovisno o tome snimate li izvedbu uživo, samo producirate s računala, ili koristite neku kombinaciju navedenog, bit će vam glavni faktor pri odabiru softvera koji vam najbolje odgovara
Ovisno o tome snimate li izvedbu uživo, samo producirate s računala, ili koristite neku kombinaciju navedenog, bit će vam glavni faktor pri odabiru softvera koji vam najbolje odgovara

Zanimljivo je u literaturi iz devedesetih, a i još s početka ovog milenija, pratiti terminologiju softvera za stvaranje glazbe. Programi su uglavnom bili vrlo čvrsto usmjereni prema određenom tipu rada, i prema tome smo ih distinktivno svrstavali u višekanalne snimače, trackere, sekvencere, scorewritere, i slično.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 375 veljača 2024.

Kućna produkcija glazbe