Squid Game postao Netflixov najuspješniji naslov

Squid Game postao je pravi hit, pa je gotovo nemoguće 'listati' Instagramom bez da ne naiđete na neki meme iz serije

Matej Markovinović srijeda, 13. listopada 2021. u 11:15

Korejska serija u Netflixovoj produkciji, Squid Game, zaludila je svijet. O njoj se ne prestaje „brujiti“ na društvenim mrežama već tjednima, pa se tako i tvrtka pohvalila njenim uspjehom objavivši da je postao najgledaniji naslov na platformi.

„Trebalo je samo 17 dana i 111 milijuna obožavatelja da Squid Game postane naša najveća serija ikada (i prva koja je premašila 100 milijuna gledatelja pri premijeri“, objavio je Netflix na Twitteru dodajući da je Hwang Dong-hyuku trebalo više od 10 godina da napravi seriju o sadističkoj igri.

Valja istaknuti da Netflix računa uspješnost nekog naslova prema prvih 28 dana od izlaska na platformu, a glasnogovornik tvrtke potvrdio je za The Verge da u podatke o gledanosti Squid Gamea spadaju ljudi koji su seriju gledali barem dvije minute.

Squid Game je od izlaska na Netflixu 17. rujna dostigao prvo mjesto na streaming platformi u čak 94 zemlje svijeta. Osim toga, ističe se i činjenica da je serija u Sjedinjenim Američkim Državama držala svoje prvo mjesto čak 21 dan, što je oborilo rekord za naslov koji nije na engleskom jeziku.

Podsjetimo da je popularnost serije utjecala i negativno na neke, pa je tako Netflix bio prisiljen prepraviti telefonski broj koji se pojavljuje na misterioznoj „pozivnici“ za igru, jer su ga brojni gledatelji odlučili nazvati uznemiravajući njegovu vlasnicu Kim Gil-young.