Prikazani prvi detalji obnovljene verzije Dead Spacea s naglasakom na preciznom otkidanju udova

Nakon što je u srpnju Electronic Arts potvrdio da ekipa EA Motive Studiosa radi na remakeu legendarnog Dead Spacea, developeri su jučer na Twitchu iznijeli neke zanimljive detalje

Damir Radešić srijeda, 1. rujna 2021. u 13:13

Iako je još daleko od finalne verzije, čak i igrive alphe, obnovljena verzija Dead Spacea na kojoj radi razvojni tim EA Motive je definitivno u razvoju, što su jučer na Twitchu potvrdili i sami autori. Prisjetimo se, Dead Space je s velikim uspjehom objavljen 2008., a stavlja nas u ulogu Isaaca Clarkea, inženjera na rudarskom svemirskom brodu kojeg su preplavili necromorphsi. Ova zastrašujuća bića dolaze u brojnim izdanjima, a protiv njih imamo na raspolaganju vrlo ograničeno naoružanje poput prepoznatljivog rezača plazmom.

Sama igrivost se temelji na survival hororu, pa nas na svakom koraku očekuju zagonetke i prepadi protivnika koje je ponekad dovoljno zaustaviti otkidanjem udova, što je ujedno bio i najhvaljeniji element.

Nova verzija je u izradi od samih temelja i slijedi priču originala, iako sami autori kažu kako je u nekim dijelovima izmijenjena, dok će ranije spomenuto otkidanje udova biti još više naglašeno. Tome će pripomoći novi sustav "destrukcije tijela" koji će igračima omogućiti kirurški precizno ciljanje i efekte koje bi nakon akcije očekivali.

Ova tehnologija prema riječima developera omogućava stvarno uklanjanje mesa s kostiju što je, osim očito brutalnog efekta, ujedno i pokazatelj koliko će igrači nanijeti štete čudovištima prema čemu će moći zaključiti koliko je oružje koje trenutno nose učinkovito protiv trenutne prijetnje i trebaju li iskušati drugačiji pristup.

Autori su se osvrnuli i na glavnog junaka Isaaca Clarkea koji će pričati isključivo u situacijama kada mu se netko obrati, kao i u onima kada bi bilo glupo da šuti kao zaliven. Također je otkriveno kako će mu glas posuditi glumac Gunner Wright, isti onaj kojeg smo slušali u originalnoj trilogiji, što će zasigurno razveseliti fanove.

Premda je još jako rano za bilo kakvo ozbiljnije predstavljanje, ekipa EA Motivea je naglasila kako žele imati otvorenu komunikaciju prema igračima pred kojima nemaju tajni, a njihovu prezentaciju, za koju kažu kako u svakom slučaju nije predstavljanje igrivosti, u cijelosti pogledajte u videu koji slijedi.