Nakon kontroverze oko rasizma Bluesky nekim korisnicima šalje isprike

Bluesky je osudio rasizam i uznemiravanje, s kojima se bori od svog pokretanja ranije ove godine, na platformi i obećao da će tim temama dati prioritet pri moderiranju

Tomislav Stanković petak, 28. srpnja 2023. u 14:17
📷 Image: Unsplash
Image: Unsplash

Platforma nastala kao alternativa Twitteru od svojih početaka ne uspijeva riješiti problem rasističkih objava što je posljedično dovelo do toga da su mnogi korisnici odbili sudjelovati na platformi sve dok se ne uspostavi moderiranje rasističkih i drugih uvredljivih objava.

Na taj se način želi potaknuti platformu da suzbije govor mržnje i druge nasilne prijetnje marginaliziranim skupinama. To im do sada nije pošlo za rukom jer su nedavno bili na meti kritika zbog uklanjanja brojnih rasističkih uvreda s popisa "zabranjenih" riječi.

Povratne reakcije korisnika

Tek nakon povratne reakcije zajednice tvrtka je objavila ažuriranje svojih uvjeta pružanja usluge i smjernica zajednice, u kojima je navedeno da Bluesky ne dopušta ponašanje koje je "ciljano prema ljudima na temelju njihove rase, spola, vjere, etničke pripadnosti, nacionalnosti, invaliditeta ili seksualne orijentacije."

“Čujemo vaš zahtjev glasno i jasno. U procesu smo izgradnje tima za povjerenje i sigurnost kako bismo zaštitili iskustva marginaliziranih korisnika i osigurali sigurno okruženje za sve na našoj mreži,” napisala je korisnička podrška Bluesky u e-poruci korisniku voraciousviolet, prenosi TechCrunch.

Što se ovog konkretnog slučaja tiče. Iako su neki korisnici, oni koji su koji su platformi poslali povratne informacije u vezi s neuspjehom u moderiranju rasističkog sadržaja, dobili personaliziranu ispriku, određenom dijelu korisnika smeta što isprika nije objavljena javno.