Riley Scooters RS3

Praktičnost je jedna od ključnih karakteristika električnih romobila, no Riley Scooters nije zadovoljan klasičnom formom električnih romobila te su si stoga zadali dizajnirati ultrakompaktne romobile, među kojima je i model RS3. No na putu do impresivne kompaktnosti, Riley Scooters morao je napraviti nekoliko kompromisa, što ih stavlja u vrlo zanimljiv i jedinstven tržišni položaj

Tibor Cecelja četvrtak, 31. kolovoza 2023. u 06:00
Lako izmjenjiva baterija jedan je od apsolutnih aduta Rileyja RS3, a za njeno uklanjanje sve što trebate jest pritisnuti prikazanu tipku
Lako izmjenjiva baterija jedan je od apsolutnih aduta Rileyja RS3, a za njeno uklanjanje sve što trebate jest pritisnuti prikazanu tipku

Postavljanje i kvaliteta izrade

Pri preuzimanju modela RS3 začudilo nas je koliko je njegova kutija manja od svih ostalih kutija romobila koje smo testirali. Kad smo ju otvorili, dočekao nas je potpuno sklopljen romobil, čije su nas dimenzije uistinu impresionirale. Ono što nas nije impresioniralo jest prilično zbunjujući proces sastavljanja romobila, zajedno sa službenim videouputama za sastavljanje, koje su nam dale više pitanja nego odgovora. Nakon hrvanja koje je trajalo dulje nego što bismo voljeli priznati, uspjeli smo sastaviti romobil i bili spremni za vožnju. Kvaliteta izrade modela RS3 vrlo je dobra, no zbog brojnih zglobova koji mu omogućuju sklapanje u vrlo kompaktan format, kao cjelina ne djeluje osobito čvrsto. Nažalost, to je stvarnost sklopivih uređaja, svaki zglob smanjuje krutost cjeline, te iako je Riley Scooters napravio impresivan posao kad je riječ o čvrstoći svih zglobova, RS3 jednostavno ne djeluje kao da bi mogao preživjeti dugo s vozačem mase 120 kg, kolika je maksimalna nosivost tog romobila.

Kada se sklopi RS3 je, blago rečeno, impresivno malih dimenzija, ili je možda Bug impresivno velik?
Kada se sklopi RS3 je, blago rečeno, impresivno malih dimenzija, ili je možda Bug impresivno velik?

Performanse i domet

Performanse Riley Scootersa RS3 možemo opisati kao vrlo zadovoljavajuće, ubrzanja su dinamična i postizanje krajnje brzine ne predstavlja problem tom romobilu. Naravno, RS3 i dalje je gradski model, tako da ne možete očekivati previše, no za svoju ciljanu namjenu, performanse RS3 i više su nego dobre. Ono što nije dobro, čak i za ciljanu namjenu tog modela, jest njegov domet, koji je deklariran na 25 km, no u stvarnosti prije iznosi 15 km, s osjetnim padom performansi nakon 10 km. Kapacitet baterije tog romobila iznosi samo 5,8 Ah, što je iznimno mali kapacitet za takav romobil, te smatramo kako je Riley Scooters bio, blago rečeno, optimističan pri deklariranju dometa, koji možda uspjeli postići u laboratorijskim uvjetima. U stvarnosti možete očekivati maksimalno 20 km, i to ako ste niže tjelesne mase. Sreća u nesreći je to da je RS3 opremljen lako izmjenjivom baterijom, tako da možete kupiti dodatnu, i izmjenom baterije si udvostručiti domet.

Udobnost

Manjak čvrstoće konstrukcije ovog modela nije nužno loša stvar, barem kada je riječ o udobnosti. Fleksibilan okvir omogućuje natprosječnu količinu amortizacije, tako da, iako nema ovjes, ovaj model vrlo dobro amortizira udarce. Udobnosti pridonose i gume punjene zrakom, koje osjetno ublažavaju udarce u usporedbi s modelima koji imaju gume s krutom ispunom. Za svakodnevnu gradsku vožnju RS3 i više je nego dovoljno udoban, što će ga učiniti idealnim izborom za sve one koji razmišljaju o kupnji za putovanje u školu ili na posao.

Riley Scooters RS3 ukratko bismo opisali kao nesavršen, no iznimno zanimljiv. Iza tog romobila stoji zanimljiva vizija i odlična ideja, no njezina izvedba sa sobom je donijela previše kompromisa za naš ukus. No, sve što smo u opisu ovog romobila naveli sitnice su u usporedbi s njegovom najvećom manom – njegovom cijenom. Kako biste u svoj vozni park uvrstili Riley Scooters RS3 morat ćete izdvojiti čak 939,99 eura, što je pozamašan iznos za gradski model.

Preklopno gazište djeluje nam kao jedna od komponenti koje bi se lako mogle oštetiti, no Riley je uvjeren u njegovu čvrstoću, čemu svjedoči i nosivost od čak 120 kg
Preklopno gazište djeluje nam kao jedna od komponenti koje bi se lako mogle oštetiti, no Riley je uvjeren u njegovu čvrstoću, čemu svjedoči i nosivost od čak 120 kg
Elektromotor  350 W
Pogon Prednji pogon
Domet 25 km
Ovjes Nema ovjes
Masa 16 kg
Kao brend, Riley Scooters relativno je nepoznat na našem tržištu, no imaju potencijal osvojiti značajan dio tržišta kompaktnih romobila
Kao brend, Riley Scooters relativno je nepoznat na našem tržištu, no imaju potencijal osvojiti značajan dio tržišta kompaktnih romobila

Riley Scooters RS3

  • Inovativan i kompaktan dizajn
  • Solidne performanse
  • Visoka cijena
  • Domet osjetno manji od deklariranog
Cijena 940 eura Prikaži sve cijene Ustupio: Logista d.o.o.

 

 

Bug 370 rujan 2023.

Električni romobili