PayPal testira šest novih značajki pokretanih umjetnom inteligencijom

Radi se o inovacijama koje PayPal predstavlja i donosi na tržište ove godine, a uglavnom se tiču personalizacije vođene umjetnom inteligencijom (AI) za trgovce i potrošače

Tomislav Stanković petak, 26. siječnja 2024. u 15:56

Alex Chriss, predsjednik i glavni izvršni direktor PayPala, u objavi navodi da "PayPal ima misiju revolucioniranja trgovine" na globalnoj razini čime danas započinju sljedeće poglavlje za gotovo 400 milijuna korisničkih i 35 milijuna poslovnih računa.

Dio najavljenih značajki ima za cilj poboljšati postojeće funkcionalnosti i korisničko iskustvo, dok dio njih želi promijeniti "svijet plaćanja i trgovine". S obzirom da očekuju da će digitalna trgovina premašiti 6 trilijuna dolara 2024. godine jasno je zašto trebaju nove načine da potrošačima ubrzaju plaćanje, a prodavateljima smanji izgubljenu prodaju.

Posljednja i najvažnija interakcija između potrošača i trgovca je plaćanje i PayPal to iskustvo želi učiniti što je moguće jednostavnijim. Zbog toga sve više forsira potrošače na korištenje pristupnih ključeva tj. prijave licem ili otiskom prsta. Na taj način uklanja smetnje poput upita za lozinku i ubrzava kupovinu što je u interesu i potrošača i trgovca.

Također, kako bi trgovci svojim kupcima mogli olakšati potencijalno spor proces plaćanja PayPal predstavlja Fastlane by PayPal. U tom slučaju nema potrebe za pamćenjem korisničkog imena tj. lozinke ili potrebe za ažuriranjem osobnih podataka. Usluga je trenutno u fazi testiranja s nekoliko trgovaca s kojima PayPal surađuje.

Nakon završene kupovine prodavači žele da im se potrošači opet vrate dok potrošači žele na jednom mjestu dobiti najbolje ponude prema vlastitim interesima. PayPal opcijom Smart Receipts i jednima i drugima želi pomoći pri tome. Umjetna inteligencija će nakon završene kupovine služiti za predviđanje što bi sljedeće željeli kupiti od tog trgovca.

Ipak, pojedinim kupcima može biti frustrirajuće stalno gledati oglase temeljene samo na onome što pregledavaju zbog čega PayPal želi pružiti personaliziranu platformu naprednih ponuda (Advanced Offers Platform) koja trgovcima daje mogućnost da dođu do kupaca na temelju onoga što su stvarno kupili na internetu.

Jedna od najavljenih značajki je i CashPass koji će korisnicima omogućiti pristup stotinama personaliziranih ponuda povrata novca od robnih marki kao što su Best Buy, eBay, McDonald’s, Ticketmaster, Uber i Walmart.

I zadnje, PayPal predstavlja novu generaciju Venmo poslovnih profila koji su, kao i sam Venmo, vrlo popularni u SAD-u. Time se želi napraviti revolucija u pružanju ponuda i promocija u stvarnom vremenu na hiper-lokalnoj razini za mala poduzeća.