Hrvatski brendovi Vivax, MS Start i MS Energy na berlinskom IFA 2019 sajmu

Na ovogodišnjem IFA sajmu u Berlinu svoje mjesto su našle i hrvatski brendovi – Vivax, MS Start i MS Energy koji su dio portfelja M SAN Grupe d.d.

Stjepan Bilić nedjelja, 8. rujna 2019. u 06:30

Na ovogodišnjem IFA sajmu u Berlinu svoje proizvode su predstavili i hrvatski brendovi iz portfelja M SAN Grupe d.d.Vivax, MS Start i MS Energy. Na 50 m2 moderno dizajniranog izložbenog prostora u paviljonu 25 Berlinskog IFA sajma izloženo je više od stotinu proizvoda.

Na sajmu IFA BERLIN 2019 Vivax predstavlja cijeli asortiman svojih proizvoda. Od široko prepoznatih i višestruko nagrađivanih Vivax klima uređaja (nagrade Best Buy i QUDAL), Vivax malih kućanskih aparata pa sve do Vivax TV uređaja priznatih od krajnjih kupaca.

Također će na sajmu predstaviti i najnoviji Vivax Pure Sound pametni TV, koji dolazi iz vlastite proizvodnje TV uređaja smještenoj u Rugvici pokraj Zagreba. Vlastita proizvodnja locirana u Hrvatskoj Vivaxu daje puno pravo da na TV uređajima ističe EU porijeklo.

„Prezentacija Vivax proizvoda na ovom svjetskom sajmu jasan je pokazatelj ozbiljnosti našeg poslovanja i dugogodišnjeg sustavnog rada na gradnji kvalitete naših proizvoda. Ovaj ozbiljan i sustavan pristup u radu slijede i naša dva mlađa brenda MS Start i MS Energy.“ – izjavio je g. Vladimir Brkljača, izvršni direktor divizije vlastitih brendova u okviru M SAN Grupe d.d. Dodao je i kako je „Vivax punih 15 godina prepoznat na području Hrvatske i susjednih zemalja kao brend koji nudi odličan omjer cijene i kvalitete. Uspješno poslujemo na području Adria regije i cilj nam je u narednom periodu razviti naše poslovanje na tržištima srednje i sjeverne Europe. Paralelno nastavljamo s razvojem našeg poslovanja na velikim tržištima zapadne Europe kao što su Njemačka, Francuska, Italija i Španjolska“.

Alen Agatić, eksport manager divizije vlastitih brendova, detaljnije nam je pojasnio elemente izvozne strategije: „Krajem prošle i početkom ove godine zaposlili smo djelatnike na područjima Slovenije, Češke, Slovačke, Mađarske, Bugarske i Poljske, a planiramo zaposlenja i u Rumunjskoj. Uz gradnju prisutnosti na tržištima EU, u proteklim godinama razvijali smo poslovanje i izvan EU, a od nedavno smo otvorili i tržište Armenije. Također još od 2014. godine prisutni smo na prekooceanskim tržištima Mercosur regije. Ovaj pozitivan trend širenja Vivax brenda za nas je veliki uspjeh i jasan pokazatelj da mi u Hrvatskoj imamo što ponuditi i pokazati i izvan naše regije, te da možemo biti konkurentni i izvan granica Europske unije.

Štand na iFA sajmu bit će narednih dana iskorišten i za poslovne sastanke te dogovore s distributerima i kupcima s područja Europske unije, Rusije i Bliskog Istoka. I dok će se nastojati sastati sa svim zainteresiranim partnerima Vladimir Brkljača naglašava kako im je primarni fokus ipak na područje Europe.