Viber - Razgovori i telefoniranje

Ovo je primjer još jedne komunikacijske platforme koja je privukla pozornost velike kompanije, a pozicionira se kao izravni konkurent WhatsAppu, premda je prema svojim karakteristikama sličniji Skypeu nego tom popularnom komunikacijskoj servisu, ponajviše zbog značajke Viber Out. Ipak, mnogi ga vole koristiti i kao primarnu tipičnu komunikacijsku platformu, i to s dobrim razlozima…

Matija Gračanin petak, 26. veljače 2021. u 00:00

Otkad se prvi put pojavio, Viber je vrlo brzo prikupio popriličan broj korisnika, a čini se da je to privuklo pozornost japanske tvrtke Rakuten, koja ga je 2014. godine kupila za oko 900 milijuna dolara. Iznos je to od kojeg bi se mnogima zavrtjelo u glavi, no u tehnološkom segmentu i nije pretjerano neuobičajen. Tim više što je s Viberom tvrtka Rakuten dobila velik broj svježih korisnika, ali i prilično dobru komunikacijsku platformu, koja nudi i poseban segment namijenjen poslovnim korisnicima, nešto što koriste i brojne domaće tvrtke. Viber je prema svojim karakteristikama sličniji Skypeu, koji i sam za sebe može poslužiti za svakodnevnu komunikaciju, nego što je to aplikacijama kao što su Signal ili Telegram.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 340 ožujak 2021.

Najbolje alternative za WhatsApp