Teška vremena, prijatelju moj

U situaciji smo bez presedana: Nvidia i AMD fiktivno su izdali novu generaciju grafičkih kartica, a potom su to, sa svojim konzolama, ponovili Sony i Microsoft

Davor Šuštić četvrtak, 31. prosinca 2020. u 00:00

Prije nekoliko mjeseci na ovom sam mjestu opisivao koncept paper launcha, bezočnog manevra kada neki proizvod biva grandiozno predstavljen i obilato popraćen u najisturenijim medijima, no zapravo ostaje izvan dosega “stvarnih” kupaca, jer ga na tržištu – nema. O paper launchu pisao sam u kontekstu nove generacije Nvidijinih grafičkih kartica RTX 3000, koje su recenzente oborile s nogu performansama, a nedvojbeno bi oduševile i sve svoje novopečene vlasnike, da ih je bilo moguće kupiti. Perfekt zapravo mogu pretvoriti u prezent – kartice su još uvijek kronično nedostupne, potražnja mnogostruko premašuje ponudu, a preprodavači smišljaju načine da se dokopaju svakog primjerka koji, u teškim porođajnim mukama, biva istisnut na tržište, kako bi ga uvaljali nekom nesretniku po dvostruko ili trostruko višoj cijeni.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 338 siječanj 2021.