Tehnike preporučivanja - Znaš da ovo želiš!

Otkad je internetske prodaje, otad traje i neprestana potraga za sve boljim i sofisticiranijim metodama automatskog preporučivanja proizvoda kupcima. Ona je iznjedrila razne faze i tehnike, satkavši priču koja je interesantnija nego što bi se na prvi pogled učinilo

Oton Ribić četvrtak, 31. kolovoza 2023. u 06:00

Bez obzira na to koliko se tko među nama bavi računalima, svima nam je dobro poznat redenik kućica s preporučenim proizvodima, koji je postao praktički generička reklama na svakim web-stranicama, a naravno, naročito onima primarno namijenjenima prodaji. Kako je tijekom vremena količina preporučenih proizvoda postajala sve veća, i kupci su sve više bombardirani njome, tako su i oni sami postajali sve otporniji na njih, i sve ih više počeli podsvjesno ignorirati (baš kao svojedobno i bannere, ali to je jedna druga priča). To je, pak, tražilo da sustavi preporučivanja budu sve bolji, kako bi imali bolje izglede komercijalno iskoristiti te vrijedne promile vremena korisnikove pozornosti.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 370 rujan 2023.