Rust dobio napadački helikopter, navođene projektile, padobrane i još par sitnica

Nova nadogradnja okrutnog survivala Rust nosi naziv Airborne i kako joj i samo ime daje naslutiti, fokusirana je na novotarije iznad tla

Damir Radešić petak, 8. rujna 2023. u 19:09

Popularnost multiplayer survival igara ovisi o stalnim nadogradnjama koje održavaju igre svježima, a Rust ih uvodi svako malo i pravi je primjer na koji način zadržati igrače. U novom osvježavanju sadržaja, ekipa Facepunch Studiosa je otišla korak dalje od uobičajenih novosti, te predstavila igračima potpuno nove načine i alate kojima će pokušati preživjeti okrutno okruženje.

Airborne, kako je ime ovog dodatka, igračima omogućava kupnju napadačkog helikoptera Air Wolf u Bandit Campu koji će biti najučinkovitiji ukoliko njime upravljaju dva igrača, jedan kao pilot, a drugi će preuzeti ulogu strijelca. Pilot osim samog upravljanja helikopterom može ispaljivati rakete, doduše neprecizno, dok će ih strijelac navoditi kamo želi, a na raspolaganju mu je i strojnica.

Iako zvuči iznimno opasno, što u biti i jest jer će dvočlana ekipa s lakoćom moći vršiti iznenadne prepade na protivnike, Air Wolf nije neranjiv ni na postojeća oružja kojima su pridodani navođeni projektili koji zahtijevaju stalno praćenje locirane mete kako bi pogodili cilj, a moguće ih je izraditi u kasnijim stadijima igre. Uz njih, developeri su uveli i padobrane čiju funkciju nije potrebno objašnjavati, no napomenut ćemo da im se prilikom svake uporabe stanje narušava za dvadeset posto pri čemu postaju teže upravljivi i sporiji.

Iako su baloni na vrući zrak već neko vrijeme u Rustu, sada ih je moguće dodatno ojačati oklopima koji ujedno pružaju dodatnu zaštitu, a kako je zbog ovih novotarija čitava igrivost vidno ubrzana, prikaz baza na ekranu je povećan s dosadašnjih 300 metara udaljenosti, na 1.500 metara kako odjednom ne bi iskočile pred zračne pustolove.

Ranije se događalo da se protuzračna obrana ukaže pred letačima u sekundi, u većini slučajeva kada je već prekasno za reakciju, no sada je istu zajedno s ostalim strukturama moguće uočiti na vrijeme. Kako bi omogućili ovu značajnu promjenu, autori su morali poraditi na novom sustavu renderiranja za kojeg kažu da je vrlo učinkovit i da su proračuni prepušteni procesorima grafičkih kartica, a osim što Rust prikazuje u novoj dimenziji, novi način renderiranja otvara put budućim nadogradnjama, kako grafičkim, tako i u vidu performansi.