Nadolazeći Bodycam i Unrecord bi mogli definirati budućnost FPS-ova

Unrecord je zamišljen kao single player, Bodycam kao multiplayer, no oba naslova krasi nevjerojatno realan prikaz kretanja i akcije na ekranu

Damir Radešić srijeda, 31. siječnja 2024. u 20:15

Vrijeme klasičnog pogleda na akciju kakvog koriste dosadašnje pucačine bi moglo postati stvar prošlosti ukoliko pionirski projekti poput Bodycama i Unrecorda ispune obećanja i očekivanja. Naime, ove pucačine iz prvog lica predstavljaju nešto drugačiji i moglo bi se reći daleko najuvjerljiviji pogled na akciju kojeg smo do sada imali priliku vidjeti u igrama takvog tipa.

Ideja je zapravo prilično jednostavna i premda smo i ranije vidjeli pokušaje simuliranja stvarnog kretanja i ciljanja, Bodycam i Unrecord to, barem prema promotivnim materijalima, čine najbolje. Uz ograničeni pogled i konstantnu trešnju koja odgovara pomicanju glave i usmjeravanju pogleda, ekran je čitavo vrijeme u pokretu što kod brzih radnji može dovesti do dezorijentiranosti i zamućenja rubnih područja, baš kao da glavom vrludamo u svim smjerovima, što će dodatno igrače držati napetima.

Dok je Unrecord zamišljen kao single-player i stavlja nas u ulogu policajca koji mora riješiti kompleksan slučaj, Bodycam je čistokrvno multiplayer napucavanje između dva tima, a osim vrlo sličnog načina na koji je izvedena igrivost, oba su smještena u prilično zapuštene urbane zone s gomilom uskih prolaza, hodnika i svakojakog smeća koji otvaraju brojne taktičke mogućnosti. Iako im datum izlaska još uvijek nije definiran, obje igre se vrlo brzo penju na ljestvici najpoželjnijih naslova na Steamu, poglavito Bodycam koji je prije desetak dana doživio prvo jednodnevno testiranje za sve zainteresirane. Što je to toliko posebno u Bodycamu i Unrecordu pogledajte u priloženim promotivnim video zapisima, pa ako vam se viđeno svidi, stavite ih na vlastite liste želja.