Cities: Skylines 2 neće imati plaćene DLC-ove dok se ne riješe problemi s performansama

Nedavno objavljeni Cities: Skylines 2 je, za razliku od prethodnika, dobio šarene ocjene na račun loše optimizacije koju Colossal Order pokušava naknadno dovesti u red

Damir Radešić utorak, 7. studenog 2023. u 13:00

Cities: Skylines je objavljen prije osam godina i postavio je nove standarde u žanru graditeljsko menadžerskih strategija. Kritika ga je voljela baš kao i igrači što je rezultiralo s dodatna 62 DLC-a koliko ih je zabilježeno na Steamu. Iako će nedavno pristigli nastavak Cities: Skylines 2 nesumnjivo dobiti isti tretman, dodaci će prema riječima developera ipak malo pričekati jer su im mnogo važnije stvari trenutno prioritetnije.

Naime, iako je riječ o sadržajno bogatijem izdanju naspram originala koji donosi popriličan broj poboljšanja i novotarija, Cities: Skylines 2 je vrlo loše optimiziran, u što smo se i osobno uvjerili. Premda su developeri par tjedana prije izlaska objavili kako bismo trebali "smanjiti očekivanja", te da su uklanjali neke grafičke detalje zbog kojih bi se i najjače konfiguracije mogle namučiti, stanje u kojem je igra pristigla je mnogo gore no što smo očekivali.

Toga su očito svjesni i u Colossal Orderu, razvojnom timu koji potpisuje Cities: Skylines 2, obzirom da je njihova šefica Mariina Hallikainen na Paradoxovom forumu objavila kako neće objavljivati DLC-ove dok ne riješe sve probleme s lošim performansama.

Osim njih, u narednim besplatnim nadogradnjama će se pozabaviti i stvarima prema sugestijama igrača, od kojih su mnoge bile zastupljene u originalu i mnogi bi ih željeli vidjeti i u nastavku. Dakako, tu je i popriličan broj bugova koje valja ukloniti, poput problematičnog odvoza otpada koji je izludio masu igrača, tako da je pred Colossal Orderom hrpetima posla koji je trebao biti odrađen prije izlaska, ako ćemo realno.