Auto koji sam skreće? Nadam se da Snowden ne vozi takav auto...
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Samo neka vrate staru kvalitetu materijala i sve će biti ok.
A ovo bas I nisu neke novosti s obzirom da mercedes ovakvu tehnologiju ima u trenutnoj S klasi..
Ima i merc, ima i BMW serije 7, ima i A6/A8 oblike spriječavanja sudara itd, al Volvo je pionir na ovom polju sa programom City Safety Drive :)
Svi krivo tumače taj video... Već mi je dosta ljudi koji zapravo ni neznaju što se desilo na tom videu, pokusaj skočit ispred volva s60 novije godine(s tom tehnologijom, al da je uključena ofc), onda možeš napisat i komentirat nešto u tom svjetlu AKO tada nebi radilo. I da se desi "sudar".
ili bez sudara od 2020
da znam kad cu kupiti volvo
Svi krivo tumače taj video... Već mi je dosta ljudi koji zapravo ni neznaju što se desilo na tom videu, pokusaj skočit ispred volva s60 novije godine(s tom tehnologijom, al da je uključena ofc), onda možeš napisat i komentirat nešto u tom svjetlu AKO tada nebi radilo. I da se desi "sudar".
a kaj si ti volvo djelatniku u odnosu s javnosti ili kaj? Nije ništa krivo ... auto je trebao sam zakočit al to ne radi ... i amen
Svi krivo tumače taj video... Već mi je dosta ljudi koji zapravo ni neznaju što se desilo na tom videu, pokusaj skočit ispred volva s60 novije godine(s tom tehnologijom, al da je uključena ofc), onda možeš napisat i komentirat nešto u tom svjetlu AKO tada nebi radilo. I da se desi "sudar".
pokusa li iskociti nece vise napisati niti jedan komentar
Vjerujem da su svi na ovome forumu čuli za to.
Ovo je tek tehnologija u razvoju na ovom autu s videa je možda bila greška. Ali da to inače ne radi sigurno nebi ipli predstaviti javnosti.
Uglavnom ako ova tehnologija ubrzo zaživi trebali bi dati i mlađim vozaćina da voze aute veče snage jer radi ove tehnologije vožnja je sigurnija.
Je, kak da ne, pa ljudska glupost nema granica, a da ne spominjem frontalne i bocne sudare kad pijani prolete kroz crveno.
I gama i delta :)
samo ovdje kad se srusi sistem restart ne pomaze
"pametni" auti, telefoni, televizori, wc-školjke, žlice... kad će netko napokon dati ljudima pamet?
nije to software ovo su ozbiljnije stvari ... takva firma kao sinonim sigurnosti traljavo izlazi u javnost sa ne provjerenim modelom i onda ovakav fail ... to si oni ne smiju dozvolit
već vidim kako će se pokrenut cijeli niz paranormalnih događaja gdje je sustav auta zaustavio auto da izbjegdne sudar sa nečime što vozač ne vidi. problem je da ljudi previše počinju vjerovati tehnologiji da im opisuje stvarnost a još nisu naučili prepoznati niti kad im vlastiti ego laže o stvarnosti...
Moje pitanje, dal ce Volvo odgovarat ako zakaze sistem?
Treba se razvijat ali se mora mislit i na posljedice. Nis me ne bi cudilo da vozac zavrsi u buksi ako sistem pogrijesi. Jos smo jako daleko od pouzdanih sistema i ljudske snalazljivosti.
Automobil praktički "otporan" na sudare?
Je, rec' to Rusima..
Vjerujem da su svi na ovome forumu čuli za to.
Ovo je tek tehnologija u razvoju na ovom autu s videa je možda bila greška. Ali da to inače ne radi sigurno nebi ipli predstaviti javnosti.
Uglavnom ako ova tehnologija ubrzo zaživi trebali bi dati i mlađim vozaćina da voze aute veče snage jer radi ove tehnologije vožnja je sigurnija.
ovo je definitivno nesto najgluplje sto sam danas procitao.
Nebu to dobro, počeli sa sa tim senzorima, a ko zna gdje buju završili, čitava priča se vrti oko sigurnosti i kako će ti senzori povečati sigurnost u prometu, ali jel razmišljao neko kad ugradiš računalo u vozilo i umrežiš ga, da je ono otvoreno na hakerske napade, evo primjer šta se sve može dogoditi na toyoti prius (iznenadno trubljenje, stezanje pojasa, samoupravljanje te netočno prikazivanje brzine i razine goriva...)
Bez sudara... Ja ću i 2020. voziti golfa duju
U cijeloj toj priči za sigurnost i taj "fail" video, hvala bogu pa se niš nije desilo(kolko ja znam) u real life-u s osobama s volanom(mislim na fail-ove dok je sistem za sigurnost upaljen)...
Nebu to dobro, počeli sa sa tim senzorima, a ko zna gdje buju završili, čitava priča se vrti oko sigurnosti i kako će ti senzori povečati sigurnost u prometu, ali jel razmišljao neko kad ugradiš računalo u vozilo i umrežiš ga, da je ono otvoreno na hakerske napade, evo primjer šta se sve može dogoditi na toyoti prius (iznenadno trubljenje, stezanje pojasa, samoupravljanje te netočno prikazivanje brzine i razine goriva...)
Ja bi stavio 2 računala u auto, jedan je za upravljanje vozilom a drugi bi bio za putnike da mogu surfati internetom.
Nebu to dobro, počeli sa sa tim senzorima, a ko zna gdje buju završili, čitava priča se vrti oko sigurnosti i kako će ti senzori povečati sigurnost u prometu, ali jel razmišljao neko kad ugradiš računalo u vozilo i umrežiš ga, da je ono otvoreno na hakerske napade, evo primjer šta se sve može dogoditi na toyoti prius (iznenadno trubljenje, stezanje pojasa, samoupravljanje te netočno prikazivanje brzine i razine goriva...)
Ja bi stavio 2 računala u auto, jedan je za upravljanje vozilom a drugi bi bio za putnike da mogu surfati internetom.
kakve veze ima sto bi jedno racunalo bilo za surfanje a drugo za upravljanje vozilom?
cim dodas racunalu koje upravlja vozilom mogucnost komuniciranja sa drugim vozilima tj. sa uredajima koji se nalaze izvan samog vozila dodas mogucnost da se to isto racunalo moze hackirati.
vec mogu vidjeti naslove i clanke tipa: "pojavili se prvi malware-i koji se sire izmedu vozila dok oni medusobno razmjenjuju informacije o prometu, sumnja se na propust u implementaciji mreznog protokola putem kojeg vozila komuniciraju"
Računalo koje upravlja vozilom nemora se povezivati s drugim autima, jer to računalo za prepoznavanje prepreka i sl koristi razne senzore poput kamera itd.
Računalo koje upravlja vozilom nemora se povezivati s drugim autima, jer to računalo za prepoznavanje prepreka i sl koristi razne senzore poput kamera itd.
pa istina ne mora se povezivati, ali pricaju da ce se to uvesti (V2V - vehicle-to-vehicle communication) sad na koji nacin ce biti to izvedeno je druga stvar no ako racunalu koje upravlja vozilom(dakle racunalu koje upravlja voznjom) dodaju mogucnost bezicne komunikacije sa uredajima izvan vozila to je takva katastrofa da bi takva vozila trebalo preventivno zabraniti dok god takav propust ne isprave.
Neznam za Volvo al Pre-safe sistem u Mercedesu radio kako je I zamisljeno.
To kaj se na videu vidi desilo se iz razloga jer su zaboravili reci vozacima kak su sistem iskljucili I da ga moraju ukljuciti..al u praksi radi fenomenalno, a pogotovo distronic plus sistem.
Znam iz prve ruke.
Zar na YT nema ni jedan video kak to zapravo radi? Meni se iskreno neda traziti jer me ne zanima previse, ali ak vec postate, onda zakeljite jedan video gde to zapravo sljaka. Ovak sve ostaje na CG-u i rekla-kazala.