Jesmo li nemoćni pred zavaravajućom poslovnom prak

poruka: 10
|
čitano: 7.032
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Jesmo li nemoćni pred zavaravajućom poslovnom prak".
9 godina
offline
Jesmo li nemoćni pred zavaravajućom poslovnom prak

Evo počnite rješavati od ovog Links oglasa na istoj stranici gdje je i članak. Probajte u Linksu naći micro sd karticu 512gb za 26 eur... 

 
38 0 hvala 9
5 godina
offline
Jesmo li nemoćni pred zavaravajućom poslovnom prak

Nakon mjesec dana čekanja ponudili su mi da odustanem od narudžbe ako želim. Smatram da je to jako nepoštena poslovna praksa jer odustajanje nije pravo rješenje ni meni ni njima, nego je rješenje da postanu pošteni i da prodaju artikle koje imaju ili mogu dobaviti u obećanom roku

 

I? Što je autor napravio/la? Što se uopće može napraviti u toj situaciji?

 

Pokrit po ušima, plakat ili ići dalje sa životom... jer trgovac se time bavi 24/7, a kupci imaju posao, djecu, hobije.... kupnja slušalica, kauča, TV-a mu je samo jedna od 1000 stvari koje mora obaviti u danu

 

U banana republici sve to prolazi, džabe plakanje po kolumnama

 

Kako sam na početku spomenula nitko ne voli biti prevaren i zato treba biti jako oprezan pri donošenju odluke o kupnji bilo to online ili u fizičkim trgovinama.

 

Kakav zaključak...

  • trgovac napiše da vrijedi kod za popust, kad pokušaš iskoristiti kod je istekao
  • reklamiran je proizvod "na lageru", a ti čekaš dostavu 2 tjedna, u međuvremenu oni odgovaraju na mail svakih 10 dana
  • prehrambena deklaracija je netočna, kada im napišeš mail oni ponude "povrat proizvoda"
  • trgovac ima sniženje, ali nema istaknutu najnižu cijenu unazad 30 dana. Pišem prigovor trgovcu, njegov odgovor je "žao nam je, prelazimo na novi CRM sustav pa zato nemamo. Imat ćemo u najkraćem mogućem roku"

 

Sve ovo su stvarne situacije.... a zaključak članka je "treba biti oprezan" 

 
8 0 hvala 0
5 mjeseci
protjeran
offline
Re: Jesmo li nemoćni pred zavaravajućom poslovnom
encoding kaže...
U banana republici sve to prolazi, džabe plakanje po kolumnama

 Ne trkeljaj bezveze...

Naši trgovci su i više nego ok i često isporuče artikle sa nerealno niskim cijenama gdje se očito radilo o greški, ali čisto da se ne prepiru s balkančerosom ispoštuju kupnju.

Dok mi je recimo jedan Njemački amazon više puta ladno stornirao narudžbu "jer je netko pogriješio cijenu", iako taj isti amazon ima milijarde eura prometa.

 

 

encoding kaže...

  • trgovac napiše da vrijedi kod za popust, kad pokušaš iskoristiti kod je istekao
  • reklamiran je proizvod "na lageru", a ti čekaš dostavu 2 tjedna, u međuvremenu oni odgovaraju na mail svakih 10 dana
  • prehrambena deklaracija je netočna, kada im napišeš mail oni ponude "povrat proizvoda"
  • trgovac ima sniženje, ali nema istaknutu najnižu cijenu unazad 30 dana. Pišem prigovor trgovcu, njegov odgovor je "žao nam je, prelazimo na novi CRM sustav pa zato nemamo. Imat ćemo u najkraćem mogućem roku"

1. Javiš se trgovcu na mejl i uvažit će ti kod.

2. Možda zato što nije na lageru trgovine nego dobavljača, a i možda zato što su dostavne službe zatrpane pa nije do trgovca kad će ti stići.

3. A šta bi ti trebali ponuditi? 5000 eura za duševne boli?

4. Zanimljivo, netko tko ima "posao, hobije, djecu" stigne pisati besmislene prigovore jer nema najniže cijene zadnjih 30 dana...

 

Kakvi god trgovci bili, kupci su 100x gori, svi bi po mogućnosti džabe i to odmah da im se dostavi.

6 godina
offline
Re: Jesmo li nemoćni pred zavaravajućom poslovnom
Kupujem neku tehniku pitam trgovca koja je cijena, kaže on da se kreću od toliko do toliko i ne zna ima li na stanju. Idem za njim do tog proizvoda u skladište a ono cijena na kutiji a skuplji proizvod nego što je rekao. I sad se ja nećkam malo mi skupo, ali ajd da ga nisam bezveze natezao uzmem artikl i odem na blagajnu. Dođem na red kad ono na računu treća cijena, normalno skuplje. Kažem to trgovkinji a ona me pošalje nazad kod onog trgovca na njegov odjel. Dođem, on mi se ispričava, spominje da je to cijena od prošle godine, kako je kutija bila u skladištu... A ništa, progutam i da lik nema problema na poslu uzmem proizvod.
 
0 3 hvala 0
2 godine
offline
Re: Jesmo li nemoćni pred zavaravajućom poslovnom
bmx65 kaže...

Naši trgovci su i više nego ok i često isporuče artikle sa nerealno niskim cijenama gdje se očito radilo o greški, ali čisto da se ne prepiru s balkančerosom ispoštuju kupnju.

 

Živimo li mi u istoj državi?! o.O

12 godina
offline
Re: Jesmo li nemoćni pred zavaravajućom poslovnom
Bilo bi dobro da su po trgovinama dostupne cijene proizvoda recimo od početka godine, gdje je to moguće,
zbog loše prakse muljanja sa cijenama uoči blagdana.
vicious
Moj PC  
3 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Jesmo li nemoćni pred zavaravajućom poslovnom
Prvi suzanin clanak koji je sviranje kurcu. Jednom je moralo i do toga doci :)
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Jesmo li nemoćni pred zavaravajućom poslovnom prak

Ja bi dodao čitat recenzije za trgovinu!!!
uzeo sam neke slušalice music shop đakovo tak nešto zavlačili me

mjesec dana da je sad naručeno i da dolazi pa se ne javljaju i na kraju stigne nakon mjesec i po dana.

u tom slućaju i savjetodavna služba je bila rupa dok je prije par godina bila jako brza sve je to i doza sreće valjda.

gramatika bljak
Moj PC  
3 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Jesmo li nemoćni pred zavaravajućom poslovnom
encoding kaže...

 

  • reklamiran je proizvod "na lageru", a ti čekaš dostavu 2 tjedna, u međuvremenu oni odgovaraju na mail svakih 10 dana

 

A dio ih ni nema jasno napisano kako to sve radi. Evo mi primjer od Emmezete prije dva mjeseca i online kupovine.

Kupujem usisavač, kod njih bio najjeftiniji. Na Jankomiru nije na lageru, na Žitnjaku je, pa odabrah preuzimanje na Žitnjaku. Kratka verzija je da sam čekao 10 dana da mi jave da mogu doći po to... Bez obzira što je bio na lageru. Da je negdje pisalo da će se čekati bez obzira na stanje lagera nema šanse da bih tamo kupio nego bih uzeo u npr. eKupi gdje cijena bila par eura veća, no čekao bih 1-2 dana...

Drugo iskustvo sa MallHR isto od prije cca dva mjeseca. Kupovao pekač za kruh. Naručio u 23:15, drugi dan oko 19h dolazi poruka da je spremno za preuzimanje u paketomatu...

Generalno mi se čini da je Emmezeta spala na niske grane. Fali im ljudi ili nešto tako. Išao i osobno prije mjesec dana nešto kupovati, par studenata/studentica koji ne mogu/ne znaju provjeriti ništa i jedan "stari" koga već čeka 5 ljudi... Čekao 45 minuta da kaže da zapravo nemaju na lageru...

6 godina
offline
Re: Jesmo li nemoćni pred zavaravajućom poslovnom
Solo761 kaže...
encoding kaže...

 

  • reklamiran je proizvod "na lageru", a ti čekaš dostavu 2 tjedna, u međuvremenu oni odgovaraju na mail svakih 10 dana

 

A dio ih ni nema jasno napisano kako to sve radi. Evo mi primjer od Emmezete prije dva mjeseca i online kupovine.

Kupujem usisavač, kod njih bio najjeftiniji. Na Jankomiru nije na lageru, na Žitnjaku je, pa odabrah preuzimanje na Žitnjaku. Kratka verzija je da sam čekao 10 dana da mi jave da mogu doći po to... Bez obzira što je bio na lageru. Da je negdje pisalo da će se čekati bez obzira na stanje lagera nema šanse da bih tamo kupio nego bih uzeo u npr. eKupi gdje cijena bila par eura veća, no čekao bih 1-2 dana...

Drugo iskustvo sa MallHR isto od prije cca dva mjeseca. Kupovao pekač za kruh. Naručio u 23:15, drugi dan oko 19h dolazi poruka da je spremno za preuzimanje u paketomatu...

Generalno mi se čini da je Emmezeta spala na niske grane. Fali im ljudi ili nešto tako. Išao i osobno prije mjesec dana nešto kupovati, par studenata/studentica koji ne mogu/ne znaju provjeriti ništa i jedan "stari" koga već čeka 5 ljudi... Čekao 45 minuta da kaže da zapravo nemaju na lageru...

 Moje pozitivno iskustvo sa Emmezetom, kupio madrac koji se nije napuhao. Pošaljem prigovor preko njihove stranice. I nazovu oni mene, uvaže prigovor i dobijem novi madrac!

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice