Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata - j

poruka: 97
|
čitano: 13.768
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata - j".
8 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Kosturko1 kaže...

 Planiram Megana koristiti cca 5000km godisnje, 3-4 putovanja i vikende. Twingo bi trebao prelaziti 20000km, zenin posao plus razvazanja po gradu, treninzi itd.
Trosak Megana godisnje je rega plus jedan manji servis svake dvije godine (veliki je nedavno napravčjen, miran sam narednih 140000km).
Trosak EV Twinga u ovlastenom servisu je za prvu godinu 20 eura, drugu 30 eura (provjereno) tako da je stavka zanemariva.

Ono sto nedostaje u tvojoj racunici je trosak GORIVA koji u kalkulaciji nije mali, na 10 godina iznosi 15000€ ili vise.

 Nisam siguran da ti je to pametna investicija za tu kilometražu. Twingova baterija je premala, punit ćeš ga svaki, svaki drugi dan. Zimi gubiš 40% kapaciteta, punit ćeš ga 250 puta godišnje što znači da si za 3-4 godine na neupotrebljivoj bateriji. Za te novce možeš uzeti neuništiv toyotin hibrid i uz male troškove putovati gdje god hoćeš, bez ikakve brige

Ja rekoh
15 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Feudalac kaže...
Kosturko1 kaže...

 Planiram Megana koristiti cca 5000km godisnje, 3-4 putovanja i vikende. Twingo bi trebao prelaziti 20000km, zenin posao plus razvazanja po gradu, treninzi itd.
Trosak Megana godisnje je rega plus jedan manji servis svake dvije godine (veliki je nedavno napravčjen, miran sam narednih 140000km).
Trosak EV Twinga u ovlastenom servisu je za prvu godinu 20 eura, drugu 30 eura (provjereno) tako da je stavka zanemariva.

Ono sto nedostaje u tvojoj racunici je trosak GORIVA koji u kalkulaciji nije mali, na 10 godina iznosi 15000€ ili vise.

 Nisam siguran da ti je to pametna investicija za tu kilometražu. Twingova baterija je premala, punit ćeš ga svaki, svaki drugi dan. Zimi gubiš 40% kapaciteta, punit ćeš ga 250 puta godišnje što znači da si za 3-4 godine na neupotrebljivoj bateriji. Za te novce možeš uzeti neuništiv toyotin hibrid i uz male troškove putovati gdje god hoćeš, bez ikakve brige

Hibridi su sve samo ne neuništivi. Previše je tu kritičnih dijelova u odnosu na čisti EV.

Garancija za bateriju Twinga 8 godina, ako nakon toga padne previše, za 1-2K eura se napravi reparacija i vozi se u praktički novom autu. Nema se šta pokvariti osim kočnica, ležajeva i amortizera čiji popravci su brzi, jednostavni i jeftini.
Imam Zoe star 6 godina i kapacitet baterije se nije (primjetno) smanjio. Broj servisa: 0 (nula). Najveći problem mi je dolijevanje tekućine za pranje stakla .

8 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
DexCro kaže...

Hibridi su sve samo ne neuništivi. Previše je tu kritičnih dijelova u odnosu na čisti EV.

Garancija za bateriju Twinga 8 godina, ako nakon toga padne previše, za 1-2K eura se napravi reparacija i vozi se u praktički novom autu. Nema se šta pokvariti osim kočnica, ležajeva i amortizera čiji popravci su brzi, jednostavni i jeftini.
Imam Zoe star 6 godina i kapacitet baterije se nije (primjetno) smanjio. Broj servisa: 0 (nula). Najveći problem mi je dolijevanje tekućine za pranje stakla .

 Ne želim se uvlačiti u prepucavanje čiji je veći, samo ću reći da su TOYOTINI hibridi neuništivi. Ako to ne znaš, ne mogu ti pomoći. I ne, ne vozim toyotu.

 

Da se vratimo temi, čovjek misli voziti 20 tisuća na godinu s tim twingom. Nema šanse da to dobro završi. Englezi kažu - nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino. 20k na godinu traži ozbiljan stroj. Baterija koju s tom kilometražom treba puniti skoro svaki dan nije ozbiljan stroj za tu namjenu. Moje mišljenje. Svi drugi su slobodni uložiti svoj novac kako im volja...

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put čet 2.5.2024 0:31 (Feudalac).
15 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Feudalac kaže...

 

Da se vratimo temi, čovjek misli voziti 20 tisuća na godinu s tim twingom. Nema šanse da to dobro završi. Englezi kažu - nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino. 20k na godinu traži ozbiljan stroj. Baterija koju s tom kilometražom treba puniti skoro svaki dan nije ozbiljan stroj za tu namjenu. Moje mišljenje. Svi drugi su slobodni uložiti svoj novac kako im volja...

Slažem se da Twingo ima premalu bateriju za bilo što. Tim više što je nikada neće prazniti do kraja (jer ne želi da ga šlepaju). 23 kW je zbilja malo. Nema tu brige oko kvara jer ima garanciju. Meni bi bio veći problem stalno paziti koliko još mogu proć. Kad su minusi, to je još izraženije.  Ja radim 20k s duplo većom baterijom i volio bih da bude barem 50% veća. Zato će (polovna) Hyundai Kona biti sljedeći izbor.

Što se tiče ulaganja, nije nužno biti bogat. Kupio sam rabljeni Zoe s 24k km za manje novaca nego što je koštao navedeni Twingo s poticajima. Poučeni iskustvom, ljudi se boje polovnih automobila. Kod EV-a je to puno jednostavnije jer je kilometražu teško spuštati, a nema se što posebno pokvariti osim baterija koja ionako ima dugu garanciju. Većina EV-a u oglasniku ima malu kilometražu. Dodatni plus je taj što su vlasnici EV-a vrlo često pretjerano pažljivi pa rabljeni auti nerijetko izgledaju kao novi.

Kosturko1, želim tebi i ženi puno ugodne vožnje!

Poruka je uređivana zadnji put čet 2.5.2024 1:09 (DexCro).
8 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
DexCro kaže...
Feudalac kaže...

 

Da se vratimo temi, čovjek misli voziti 20 tisuća na godinu s tim twingom. Nema šanse da to dobro završi. Englezi kažu - nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino. 20k na godinu traži ozbiljan stroj. Baterija koju s tom kilometražom treba puniti skoro svaki dan nije ozbiljan stroj za tu namjenu. Moje mišljenje. Svi drugi su slobodni uložiti svoj novac kako im volja...

Slažem se da Twingo ima premalu bateriju za bilo što. Tim više što je nikada neće prazniti do kraja (jer ne želi da ga šlepaju). 23 kW je zbilja malo. Nema tu brige oko kvara jer ima garanciju. Meni bi bio veći problem stalno paziti koliko još mogu proć. Kad su minusi, to je još izraženije.  Ja radim 20k s duplo većom baterijom i volio bih da bude barem 50% veća. Zato će (polovna) Hyundai Kona biti sljedeći izbor.

Što se tiče ulaganja, nije nužno biti bogat. Kupio sam rabljeni Zoe s 24k km za manje novaca nego što je koštao navedeni Twingo s poticajima. Poučeni iskustvom, ljudi se boje polovnih automobila. Kod EV-a je to puno jednostavnije jer je kilometražu teško spuštati, a nema se što posebno pokvariti osim baterija koja ionako ima dugu garanciju. Većina EV-a u oglasniku ima malu kilometražu. Dodatni plus je taj što su vlasnici EV-a vrlo često pretjerano pažljivi pa rabljeni auti nerijetko izgledaju kao novi.

Kosturko1, želim tebi i ženi puno ugodne vožnje!

 Svaka čast jamstvu, ali temp korištenja koji on spominje je 400+ tisuća u radnom vijeku. To je kilometraža za ozbiljne marke, mercedes, bmw, model ili dva iz vw-a i tako redom. Ne za mali gradski auto, oni nikad nisu projektirani za takav radni vijek jer gradski auto ne rade takve kilometraže, a mala cijena je postignuta minimiziranjem svega. Možda griješim, ali mali auto i pol milijuna kilometara u radnom vijeku su nešto što se jako rijetko vidi. Previše šparanja odjednom.

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata
Feudalac kaže...
DexCro kaže...
Feudalac kaže...

 

Da se vratimo temi, čovjek misli voziti 20 tisuća na godinu s tim twingom. Nema šanse da to dobro završi. Englezi kažu - nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino. 20k na godinu traži ozbiljan stroj. Baterija koju s tom kilometražom treba puniti skoro svaki dan nije ozbiljan stroj za tu namjenu. Moje mišljenje. Svi drugi su slobodni uložiti svoj novac kako im volja...

Slažem se da Twingo ima premalu bateriju za bilo što. Tim više što je nikada neće prazniti do kraja (jer ne želi da ga šlepaju). 23 kW je zbilja malo. Nema tu brige oko kvara jer ima garanciju. Meni bi bio veći problem stalno paziti koliko još mogu proć. Kad su minusi, to je još izraženije.  Ja radim 20k s duplo većom baterijom i volio bih da bude barem 50% veća. Zato će (polovna) Hyundai Kona biti sljedeći izbor.

Što se tiče ulaganja, nije nužno biti bogat. Kupio sam rabljeni Zoe s 24k km za manje novaca nego što je koštao navedeni Twingo s poticajima. Poučeni iskustvom, ljudi se boje polovnih automobila. Kod EV-a je to puno jednostavnije jer je kilometražu teško spuštati, a nema se što posebno pokvariti osim baterija koja ionako ima dugu garanciju. Većina EV-a u oglasniku ima malu kilometražu. Dodatni plus je taj što su vlasnici EV-a vrlo često pretjerano pažljivi pa rabljeni auti nerijetko izgledaju kao novi.

Kosturko1, želim tebi i ženi puno ugodne vožnje!

 Svaka čast jamstvu, ali temp korištenja koji on spominje je 400+ tisuća u radnom vijeku. To je kilometraža za ozbiljne marke, mercedes, bmw, model ili dva iz vw-a i tako redom. Ne za mali gradski auto, oni nikad nisu projektirani za takav radni vijek jer gradski auto ne rade takve kilometraže, a mala cijena je postignuta minimiziranjem svega. Možda griješim, ali mali auto i pol milijuna kilometara u radnom vijeku su nešto što se jako rijetko vidi. Previše šparanja odjednom.

 takav auto će nakon 200k km, vjerojatno i manje, biti za cios, ako oni uopće primaju elektriku, lol.

nakon tih deset godina vrijednost twinga će biti nula, megan (star 17 godina) s 160k max 2-3 tisuće eura. opcija samo megan će imat 410k i vrijedit će također praktično nula.

nema šanse da će opcija samo megan s održavanje i gorivom biti skuplja od opcije megan+twingo i dodatnog troška twinga u vidu registracije, osiguranja, kamata, izmjena guma, bez ijednog kvara i da je struja besplatna, a zadnje dvoje se neće desiti nikad pa ni onda.

volio bi vidjeti konkretnu računicu, ali se to vrlo vjerojatno neće dogoditi.

jednom je netko rekao, nit moji cirkus, nit moji majmuni, tak da...

16 godina
offline
Poticaji ponovno planuli u svega dva, tri sata - j

Bug moderatori - treba nam GPT summarizer funkcija na forumu

Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice