Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vratio zaključana tema

poruka: 63
|
čitano: 7.476
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vratio".
16 godina
moderator
online
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
Thinker kaže...

Da nadopunim ovaj Dragin post - neke stvari nisu baš tako lako razlučive da imamo situaciju crno-bijelo u nekom poslu ili zanimanju. iI da sad puno ne duljim, stavit ću ovdje citat koji najbolje opisuje razlike:

 

It's like the joke about the plumber who just whacks a pipe with a hammer to fix a clog and charges $200. The client protests, saying he should only charge $5 for such a simple fix. The plumber itemizes the bill - $5 for hitting the pipe, $195 for knowing where to hit it.

 

Ovo vrijedi čak i za ista zanimanja i to je razlog zašto netko slovi kao stručnjak u određenom području. Zato čak i dva slična posla nose iza sebe ogromne razlike, htjeli to prihvatit ili ne. Može konobar gurat ona kolica u avionu, ali neće znati kamo s njima u slučaju požara. A da bi znao, mora proči kompletno školovanje i obuku. A nakon toga više nije konobar.

 

U pravilu tuđe poslove i struku obezvrjeđuju najviše oni s vrlo niskom naobrazbom i bez struke. Za njih je sve šta drugi rade ili superlagano, jednostavno, mogli bi to i oni (samo da im se da) itd.

 

Tkogod ima neku struku i za nju je učio i nakon učenja se još na poslu obučavao zna koliko toga još ne zna u svojoj, a kamoli u drugoj struci i poslu. 

This space for rent!
14 godina
suspendiran
offline
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
Drago kaže...

 

U pravilu tuđe poslove i struku obezvrjeđuju najviše oni s vrlo niskom naobrazbom i bez struke. Za njih je sve šta drugi rade ili superlagano, jednostavno, mogli bi to i oni (samo da im se da) itd.

 

Tkogod ima neku struku i za nju je učio i nakon učenja se još na poslu obučavao zna koliko toga još ne zna u svojoj, a kamoli u drugoj struci i poslu. 

 Ne bih se slozio, rekao bih da je ravnomjerno rasporedeno biti umisljen neovisno o naobrazbi iako na balkanu mozda "nazivno" skolovaniji  su cesce "umisljeni" ( nekako mi se uvijek lijepo sjetiti doktorata iz osijeka  ). Iako naravno neznam nego "dozivljavam".

p.s. opet drago pokazuje predrasude, sada prema slabije obrazovanim ili onima bez struke... da ne kazem da ima i svoja pravila 

Poruka je uređivana zadnji put uto 7.5.2024 15:30 (konjRR).
8 godina
offline
Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vratio

 

Da me nazvao kelnerom dobio bi dostavnim kolicima u njonju, za konobara ne vidjam probleme. Dapace, nije to lak posao. Radis s marvom i perverznjacima, prikrivenim/zakamufliranim alkoholicarima (posebno cinicna i pokvarena bagra), stokom koja se dosla izivljavati na posluzi da dokaze da ipak nije na dnu hranidbenog lanca. To ne poznaje drugo nego momentalni jezik Jeet Kune Do-a letecu saku i razbijeni nos.

 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
Drago kaže...

 

Otprilike 90% svih na ovom forumu ne bi prošlo zdravstveni pregled potreban da bi se postalo "glorificirana konobarica", a kasniju obuku i psihološke testove još polovica od tih preostalih 10%, ali na kraju i dalje ostaju nepremostive prepreke za "muževne" balkanoide:

 Nekad mi na yolutubeu iskoče reelsi jedne stujardese, i u jednom od njih ima dio iz njezine obuke gdje sjedi u nekom metalnom "kavezu" koji se naglo zarotira u vodu i vrati natrag.

 

I uz svu tu obuku mora biti sređena, ljubazna i pozitivna prema svakakvim tipovima ljudi koji je uglavnom gledaju kao glorificiranu konobaricu. Ne znam kako to netko može, a da ne stjera sve koji mu zanovijetaju u 3pm.

15 godina
offline
Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vratio

radije bih kresnuo stjuardesu nego konobaricu (a sad koliko mogu birati, drugi je par kobasa). u mojim godinama, ako mi pozli tijekom borbe, stjuardesa me može spasiti za sljedeći put, dok mi konobairca jedva stigne dodati rakiju. jebga, samoodržanje. 

 

džouk:

 

u avionu, pilot pozdravlja putnike i želi im sretan let bla. zaboravivši potom isključiti mikrofon, obrati se kopilotu:

- ajmo sad popit kavu pa ću poslije kresnut onu novu stjuardesu. mala je bombon.

u repu aviona doču to imenovana pa pojuri do kabine, e ne bi li upozorila pilotstvo na fatal error.

na pola puta podmetne joj mujo nogu te se ona stropošta:

- čekaj, bona, rek'o čovjek prvo kafu popit.

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.5.2024 18:08 (Ajar).
Moj PC  
10 0 hvala 3
8 godina
offline
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
captain_soap_McTawish kaže...
Drago kaže...

 

Otprilike 90% svih na ovom forumu ne bi prošlo zdravstveni pregled potreban da bi se postalo "glorificirana konobarica", a kasniju obuku i psihološke testove još polovica od tih preostalih 10%, ali na kraju i dalje ostaju nepremostive prepreke za "muževne" balkanoide:

 Nekad mi na yolutubeu iskoče reelsi jedne stujardese, i u jednom od njih ima dio iz njezine obuke gdje sjedi u nekom metalnom "kavezu" koji se naglo zarotira u vodu i vrati natrag.

 

I uz svu tu obuku mora biti sređena, ljubazna i pozitivna prema svakakvim tipovima ljudi koji je uglavnom gledaju kao glorificiranu konobaricu. Ne znam kako to netko može, a da ne stjera sve koji mu zanovijetaju u 3pm.

to su gluposti i jedno i drugo
uredba europske komisije 1178/2011 ima propisane medical requirements i nacin osposobljavanja, takoder i EASA koja se naslanja na tu uredbu komisije.
ne posotoje nikakvi kavez na treningu niti slicno. To moze biti nekakav one mile further cisto kao marketinski preserans ( kad vidim da emirates zaposljava lokalne influencerice, nekako to ocekujem od njih)

prepisano EK1178 EASA evo hrv zakon.

 

Kategorije zdravstvene sposobnosti

 

Članak 11.

(1) Kategorije zdravstvene sposobnosti zrakoplovnog osoblja su:

1) Kategorija 1, u koju spadaju: prometni piloti aviona i helikop­tera, profesionalni piloti aviona i helikoptera, navigatori i inženjeri leta

2) Kategorija 2, u koju spadaju: privatni (sportski) piloti aviona i helikoptera, piloti jedrilice, piloti motorne jedrilice, piloti slobodnog balona, piloti zračnog broda, padobranci, piloti ultralakih letjelica

3) Kategorija 3, u koju spadaju: kontrolori zračnog prometa

4) Kategorija 4, u koju spadaju: piloti parajedrilica i piloti ovjesnih jedrilica

5) Kategorija 5, u koju spadaju: mehaničari održavanja zrakoplova tip I i tip II, inženjeri i tehničari tehničke pripreme, te JAR 66 osoblje za održavanje zrakoplova.

(2) Ostale kategorije zdravstvene sposobnosti podrazumijevaju ostalo osoblje koje nije obuhvaćeno kategorijama iz stavka 1. ovoga članka, a pregledava se sukladno ovom Pravilniku.

 

 

 

Ostale kategorije zdravstvene sposobnosti

 

Članak 30.

(1) Zdravstvena sposobnost osoblja kabinske posade zrakoplova utvrđuje se prema zahtjevima kategorije 2 zdravstvene sposobnosti.

 

 

Ako malo dublje zabodete i pogledate zahtjeve kategorije 2, vidite da je to vise manje svaka zdrava mlada osoba.

 

15 godina
online
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
Drago kaže...
gpd kaže...

A što je stjuardesa nego glorificirana konobarica?

 

Otprilike 90% svih na ovom forumu ne bi prošlo zdravstveni pregled potreban da bi se postalo "glorificirana konobarica", a kasniju obuku i psihološke testove još polovica od tih preostalih 10%, ali na kraju i dalje ostaju nepremostive prepreke za "muževne" balkanoide: 

 

Excellent communication and interpersonal skills
A sense of humour
Punctuality and problem-solving skills
Pleasant voice
Pleasant, Dynamic, and smart personality
A systematic approach to duty
Language proficiency
Positive attitude
Ability to work with culturally diverse groups

 

... a to su samo neke.

 

 

Evo ja sam bio 2 puta prije mnogo godina na testiranju za Qatar, jednom sam došao do zadnjeg kruga.

 

Ne postoji usporedba uopće sa drugim uslužnim djelatnostima - a vodio sam i nekoliko restorana, pa sam i "kelner", tko god se tu u temi buni je - neuka budala - bez uvrede - kao što je svatko budala kada netočno komentira ono što ne zna.

 

Što se muškog roda tiče:

1. 90% ne bi prošlo zbog fizičkog izgleda, visine i težine, te spreme (tad sam bio 195, 95, i trenirao košarku)

2. Od ostatka, dio ne bi prošao ni screening, jer bez solidnog životopisa i dva jezika ne budeš ni pozvan, a prvi krug smo od 70ak muškaraca u Sheratonu prošli niti desetak.

 

U zadnjem krugu nam je odmah rečeno da dio kandidata ne prođe 6 mjesci inicijalne obuke, a potom neki ne prođu 6 mjeseci "pustinjskih letova" - testni period na letovima oko Emirata, nakon kojeg se tek može prijavljivati na srednje letove, a duge letove i izbor leta dobivaju tek najbolji.

 

Dalje, od svakoga se očekuje da u kratkom roku nakon 2 godine punog zaposlenja položi za voditelja kabinskog osoblja - što opet dio nije sposoban napraviti pa se preraspodjele ili dobivaju lošije letove.

 

Jasno nam je i rečeno da je napredovanje skoro pa mandatorno u nekom roku, pa mnogi završe u nekim drugim odjelima - jer, gle čuda - gotovo svi su dobro obrazovani pojedinci, a Qatar nudi i interne edukacije - neki završe i u tehničkim poslovima.

Muž prijateljice iz Emiratesa je započeo kao "kelner sa krilima" pa je sada pilot.

 

Muški imaju daleko teže uvjete jer se traži baš dobra fizička sprema - konkretan primjer je u slučaju opasnosti, ili hitnih slučajeva - instruktor je rekao da svatko mora biti fizički sposoban izvući težu onesposobljenu osobu/teret ili svladati osobu u konfliktnim situacijama.

Qatar je tad imao pravilo o bar jednoj muškoj osobi u posadi na nekim letovima, baš zbog tih slučajeva, no opet su u manjini.

 

Uza sve navedeno, bilo je iznimno teško dobiti poziciju jer imaju kvote za svako tržište - opet jezici - pa ako se u nekom tržištu popune kvote, drugo tržište odbiju.

U tom ciklusu u kojem sam bio, dvije kolegice su dobile posao - jedna je prešla iz CA druga iz Emiratesa, a kasnije su mi javile da nijedan muški iz tog ciklusa nije dobio posao.

 

No, to je bilo prije više godina, kako danas ide Boeingu možda su svi olabavili kriterije , pa ja kao kelner opet imam šanse .

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
16 godina
suspendiran
offline
Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vratio

Ajmo ne vrijeđati konobarsko zanimanje, jer ovo 'rječkanje' bi svaki iskusni konobar znao riješiti bez vraćanja aviona na pola puta. Posada tog aviona je potpuno nesposobna za daljnji rad na tim poslovima i da sam na mjestu vlasnika dobili bi svi otkaz ili premještaj na odjel za utovar prtljage.

You are like Michael Jordan of being a son of a bitch!
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.5.2024 18:52 (memulica).
Moj PC  
10 0 hvala 2
3 godine
offline
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
Jako dobro znam jednu curu koja se zaposlila kao stjuardesa. U Hrvatskoj nije bila za ništa. Nit joj se dalo raditi, niti je u ičemu (normalnom) bila dobra da bi uopće i radila, ali jako je zgodna pa eto.
Engleski je natucala. Leti na Emirates.
15 godina
online
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
Gallu kaže...
Jako dobro znam jednu curu koja se zaposlila kao stjuardesa. U Hrvatskoj nije bila za ništa. Nit joj se dalo raditi, niti je u ičemu (normalnom) bila dobra da bi uopće i radila, ali jako je zgodna pa eto.
Engleski je natucala. Leti na Emirates.

Nije pametno zaključivati na pojedinačnim slučajevim, ali nekad je Emirates od velikih kompanija bio najjlabaviji, jer su dugo vremena davali i najgore početne uvjete.

 

Govorim sa odmakom od nekoliko godina, ali ako se to desilo nedavno, onda se nije puno promjenilo.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
9 godina
offline
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
wyks kaže...
Gallu kaže...
Jako dobro znam jednu curu koja se zaposlila kao stjuardesa. U Hrvatskoj nije bila za ništa. Nit joj se dalo raditi, niti je u ičemu (normalnom) bila dobra da bi uopće i radila, ali jako je zgodna pa eto.
Engleski je natucala. Leti na Emirates.

Nije pametno zaključivati na pojedinačnim slučajevim, ali nekad je Emirates od velikih kompanija bio najjlabaviji, jer su dugo vremena davali i najgore početne uvjete.

 

Govorim sa odmakom od nekoliko godina, ali ako se to desilo nedavno, onda se nije puno promjenilo.

 Ali ne mozes uspredjivati ni Emirates sa recimo Ryanairom , Wizz Airom i slicnima.

15 godina
online
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
pravi_covijek kaže...
wyks kaže...
Gallu kaže...
Jako dobro znam jednu curu koja se zaposlila kao stjuardesa. U Hrvatskoj nije bila za ništa. Nit joj se dalo raditi, niti je u ičemu (normalnom) bila dobra da bi uopće i radila, ali jako je zgodna pa eto.
Engleski je natucala. Leti na Emirates.

Nije pametno zaključivati na pojedinačnim slučajevim, ali nekad je Emirates od velikih kompanija bio najjlabaviji, jer su dugo vremena davali i najgore početne uvjete.

 

Govorim sa odmakom od nekoliko godina, ali ako se to desilo nedavno, onda se nije puno promjenilo.

 Ali ne mozes uspredjivati ni Emirates sa recimo Ryanairom , Wizz Airom i slicnima.

I ti obave više obuke i svega popratnog od pojedinaca koji danas obavljaju kelnerski posao.

 

Znači Svaka osoba koja je dio kabinskog osoblja je prošla obuku - što se ne može reći za konobare, pa je samim time to neusporedivo - i zato nisu(smo) svi stjuardese.

 

S time da ja govorim iz (ove godine) 20-godišnjeg iskustva u ugostiteljstvu - nekada si u Nautici, i u svakom boljem resotranu dobivao 100kn manje sa plaće za svaki element tvoje vanjštine koji nije bio po PSu, pa se navikneš nositi žilet u džepu.

Danas je tako valjda samo u Nautika nivo restoranima, jer je "konjukcija" masovnog turizma, lopovskih i neukih gazdi i manjka stanovništva survala kelnerki posao na veoma niske grane.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.5.2024 19:23 (wyks).
16 godina
moderator
online
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
sporttest kaže...

 

 

Ostale kategorije zdravstvene sposobnosti

 

Članak 30.

(1) Zdravstvena sposobnost osoblja kabinske posade zrakoplova utvrđuje se prema zahtjevima kategorije 2 zdravstvene sposobnosti.

 

 

Ako malo dublje zabodete i pogledate zahtjeve kategorije 2, vidite da je to vise manje svaka zdrava mlada osoba.

 

 

Nekoliko stvari: 

 

a) kategorija 2 je doslovce do kategorije 1 (koja je kategorija za profesionalne civilne ili vojne pilote). Kategorija 2 je: "privatni (sportski) piloti aviona i helikoptera, piloti jedrilice, piloti motorne jedrilice, piloti slobodnog balona, piloti zračnog broda, padobranci, piloti ultralakih letjelica" - dakle, nije u rangu produljenja vozačke dozvole.

 b) Lol, da, to "zadovoljava svaka zdrava mlada osoba", ali ako nije zdrava po kriterijima kategorije 2, ONDA NE ZADOVOLJAVA

c) to je minimum koji propisuje zakon, a ne koji traže kompanije

 

Kompanije uz to traže određenu visinu (u pravilu ne ispod 160 - zapravo ne ispod 175 da može dohvatiti prtljagu preko reda sjedala - i ne preko 185 - što zbog uniformi što zbog estetike), BMI 18,5 do 24,9 (ista stvar - uniforme i estetika), 20/40 vid, neoštećen sluh - zbog in ear slušalica samo ovo zadnje otprilike otpiše 30%+ "mladih i zdravih" kandidata.

 

Kad samo ovo gore spojimo, praktički su svi s foruma eliminirani.

 

I plus sve ono ranije spomenuto plus ono što nisam spomenuo, a traže recruiteri (How To Become An Air Hostess? Requirements and Qualifications | TC Global): 

 

Excellent communication and interpersonal skills - standardno jaka strana ljudi na forumima
A sense of humour - također!
Punctuality and problem-solving skills
Pleasant voice
Pleasant, Dynamic, and smart personality
Patience to work long hours
Top leadership and teamwork capabilities
Sense of responsibility
Being empathetic
Detail-oriented and organized to work in a team.
Presence of mind and initiative
Good physique
A systematic approach to duty
Language proficiency
Team spirit
Positive attitude
Ability to work with culturally diverse groups
The minimum height required to become an air hostess will be from 5’– 5’2
The minimum age preferred by most airlines is from 18 to 21 years
Drug tests and DOT tests should be cleared (ode još 30% mladih i zdravih...)
BMI is one of the most important criteria that should be followed
The next important factor which determines your job is the vision test.
There should not be any kind of mental illness records
A hearing test is also one of the few mandatory criteria as 40 dB when losses at 500 or 100 or 2000 Hz are averaged are considered as the basic requirement

 

Evo šta dodatno Qantas traži (između ostaloga):

 

Current Senior First Aid Certificate with a validity of 12 months which you would need to have by the end of the recruitment process 

Responsible Service of Alcohol 'Statement of Attainment', which you would also need to have by the end of the recruitment process (tečaj da nisi pijanac)

An excellent level of health and fitness, for example being able to swim 50m fully clothed (nastavno na one kaveze u bazenu koji su "glupost" - da, u CA, ali svijet je veći od CA.)

A willingness to relocate as required to any location...

 

Itd.

 

 

Ponovo - svi vi aerodromski carinici, konobari, in-between-jobs i ostali - javite se na natječaje za stjuardese, to je za vas pljuga.

This space for rent!
16 godina
offline
Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vratio

I onda dolazimo do toga da nije svaki stjuard kombinacija najboljih kvaliteta seal team sixa, lekara bez granica i diplomate, da je, štaviše, u čitavim pojedinim kompanijama standard osetno labaviji, a da se, ako se to sme reći, ovo posebno odnosi na ženski deo osoblja.

 

Elem, dole su uslovi za WizzAir. Kakvu će dodatnu obuku proći mimo prve pomoći i procedure evakuacije - ne znam, ali ključni uslovi su: poznavanje engleskog i da znaš da plivaš. I da možeš dosegnuti rukom 210cm kad staneš na prste. I bez vidljivih tetovaža i pirsinga, što je, možda, zapravo i kriterijum koji eliminiše najveći deo populacije.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.5.2024 19:26 (Ivan(4)).
Moj PC  
4 0 hvala 1
16 godina
moderator
online
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
wyks kaže...

 

No, to je bilo prije više godina, kako danas ide Boeingu možda su svi olabavili kriterije , pa ja kao kelner opet imam šanse .

 

 

Ma znam dvoje ljudi koji to rade: žena od kolege s posla i tip s kojim sam išao u srednju je to radio do prije 15 godina - dakle, do 40-te.

 

 

On je izgledao kako izgledaju vojni piloti u filmovima, fit, uvijek turbo uređen, tri jezika (engleski, talijanski, francuski), kad je došao u 40-te rekao je da ne može više i prebacio se na zemlju. 

 

Ova žena je zmaj, mislim da bi mogla odraditi triatlon, plus tri jezika, plus "people skills", plus staložena, plus maniri, plus izgled...

 

Zato mi je i smiješno kad ekipa s informatičkog foruma misli da bi imala ikakve šanse i da je to pljuga. 

 

This space for rent!
15 godina
online
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
Ivan(4) kaže...

I onda dolazimo do toga da nije svaki stjuard kombinacija najboljih kvaliteta seal team sixa, lekara bez granica i diplomate, da je, štaviše, u čitavim pojedinim kompanijama standard osetno labaviji, a da se, ako se to sme reći, ovo posebno odnosi na ženski deo osoblja.

 

Elem, dole su uslovi za WizzAir. Kakvu će dodatnu obuku proći mimo prve pomoći i procedure evakuacije - ne znam, ali ključni uslovi su: poznavanje engleskog i da znaš da plivaš. I da možeš dosegnuti rukom 210cm kad staneš na prste. I bez vidljivih tetovaža i pirsinga, što je, možda, zapravo i kriterijum koji eliminiše najveći deo populacije.

 Gle, ja sam dobio plaćenu edukaciju u San Franciscu (koji je dobilo samo 20 osoba) i posao u Nautici, Radissonu, Hiltonu, Aminessu, vodio sam nekoliko restorana i timove, ali iz dva pokušaja nisam dobio posao u Qataru .

(Dobio sam i posao u Hyattu, ali ja sam htio Karibe a oni su nudili Tursku ME i to, te da me nisu sjebala leđa radio bi u Miamiu u Yacht clubu - nisam prošao lječnički za radnu dozvolu)

 

Prvi put nisam zaključio neki smisleni razlog zašto, drugi put su zaposlili dovoljan broj muškaraca iz ciklusa u Beču i Varšavi.

 

Evo tko se želi okušati ima:

https://careers.qatarairways.com/global/en/job/24000051/Cabin-Crew-Recruitment-Walk-In-Recruitment-Event-in-Belgrade-Serbia-2024

 

Što se tiče WizzAira - danas ne postoje uvjeti da te zaposle kao konobara jer je fond radnika tako malen da ako ne kradeš i ne pljuješ gostima u facu si zaposlen - u biti dovoljno je da ne pljuješ i da ne kradeš prevelike iznose/količine.

A uvjeti WizzAira isključuju 50-80% ljudi.

You can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.5.2024 19:40 (wyks).
16 godina
offline
Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vratio

Čestitam istinski gospođi koja bi mogla odraditi triatlon, imao sam i ja komšinicu koja je otprilike odgovarala opisu (i bila stjuardesa), ali ko se vozio evropskim kompanijama poslednjih decenija, nagledao se dežmenkastih teta u zlatnim godinama (a i čika, tu i tamo, no pretežno je žensko zanimanje) jer više po EU standardima ne možeš tek tako ukloniti sa radnog mesta nekog zato što više nije posebno mlad ni posebno fit. Posade filmskog izgleda su pretežno rezervisane za bliskoistočne i generalno kompanije iz regija gde radnička prava nisu na tom nivou.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
moderator
online
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
memulica kaže...

Ajmo ne vrijeđati konobarsko zanimanje, jer ovo 'rječkanje' bi svaki iskusni konobar znao riješiti bez vraćanja aviona na pola puta. Posada tog aviona je potpuno nesposobna za daljnji rad na tim poslovima i da sam na mjestu vlasnika dobili bi svi otkaz ili premještaj na odjel za utovar prtljage.

 

 

Da, na žalost nisi na mjestu vlasnika niti imaš pojma o zakonima i propisima, pa ova ideja vjerojatno nema veze s onim što će se dogoditi "posadi tog aviona".

 

"Posadu aviona" vodi kapetan zrakoplova, a dužnost kabinskog osoblja je  prije svega održavanje sigurnosti leta, a koji ovisi i o redu u kabini. Tip koji se "porječka" i ne prestaje kenjati posadi jest problem za sigurnost zrakoplova ako kapetan zrakoplova procijeni da je njegovim ponašanjem sigurnost leta ugrožena. Ne mora netko od putnika biti mrtav-pijan i u komi ili imati psihotičnu epizodu da bi kapetan procijenio da je ugrožena sigurnost leta ili sigurnot jednog ili više putnika.

 

Ovo uopće nije jedinstveni slučaj da je zbog ponašanja putnika zrakoplov sletio, ali vama koji ste pročitali naslov i mislite da je okej biti bezobrazan s "letećim konobaricama" to još nije sjelo.

 

Posada je postupila u skladu sa zakonom i kapetan zrakoplova u skladu sa svojim ovlastima, obukom i kompanijskom politikom. 

This space for rent!
16 godina
moderator
online
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
Ajar kaže...

radije bih kresnuo stjuardesu nego konobaricu 

 

Dao sam ti lajk zbog zalaganja.

This space for rent!
16 godina
offline
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
wyks kaže...

 Gle, ja sam dobio plaćenu edukaciju u San Franciscu (koji je dobilo samo 20 osoba) i posao u Nautici, Radissonu, Hiltonu, Aminessu, vodio sam nekoliko restorana i timove, ali iz dva pokušaja nisam dobio posao u Qataru .

 

Prvi put nisam zaključio neki smisleni razlog zašto, drugi put su zaposlili dovoljan broj muškaraca iz ciklusa u Beču i Varšavi.

 

Evo tko se želi okušati ima:

https://careers.qatarairways.com/global/en/job/24000051/Cabin-Crew-Recruitment-Walk-In-Recruitment-Event-in-Belgrade-Serbia-2024

 

Što se tiče WizzAira - danas ne postoje uvjeti da te zaposle kao konobara jer je fond radnika tako malen da ako ne kradeš i ne pljuješ gostima u facu si zaposlen - u biti dovoljno je da ne pljuješ i da ne kradeš prevelike iznose/količine.

A uvjeti WizzAira isključuju 50-80% ljudi.

 Ne kažem da nema kompanija koje drže visok nivo, te imaju dosta kandidata spram broja mesta (posebno muških, po svemu sudeći), no rekao bih da nije svuda slučaj. Qatar priča o dobroj fizičkoj spremi i verovatno sam tu u problemu (ako ih prethodno uspem ubediti u strast prema poslu) jer tu stvarno nisam ništa posebno, 186cm, 80kg, mogu pretrčati 5km za oko 30 minuta, verujem da bi im se javili i bolji kandidati (školsku spremu i poznavanje jezika zadovoljavam, generalno nemam problema sa interpersonalnim odnosima...), ali sam se isto tako nagledao kabinskog osoblja od kog sam sigurno fizički spremniji, gde valjda niko ne govori jezik kojim priča 60% putnika na letu (a i engleski im je tu i tamo), a imao sam i situaciju da ih nema nigde kad se nešto dešava.

WP/WM fanovi, prestanite više lagat ovaj napaćeni narod, nemate to pravo!
14 godina
offline
Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vratio

Preskupa odgojna mjera.

 

Ne piše tko je kome šta rekao, ako je čovjek zaista imao zdravstveni problem (piše zahvat) i nije mogao stavit kufer na mjesto, pa riječ na riječ brzo dođe do svađe.

 

Također, ako je lik iz Gvajane, možda postoji jezična barijera. Bilo kako bilo, ako je postala uvreda reći nekom da je konobar... Koliko su konobari imali posla s pijanim budalama, koliko je samo mizoginih bljuzgi rečeno konabaricama zadnjih.. pa kolko postoje konobarice.. dobro da nejdu s kalašem na posao.

 

Koliko sam letio, a koliko pio, rekao bi da daleko lošije prolaze konobari/ce. Osobno nisam vidio da je netko bio neugodan prema stjuardesama i evidentno se radi o rijetkim ekscesima. Pravit sad tu fabule oko posla stjuardese, da je to toliko "bitniji" posao da bi se netko uvrijedio jer ga je prozvao konobarom.. Da li bi se neurokirurg trebao ofendit jer ga je netko oslovio sa "doktore", a doktor svaki treci HDZovac iz Osijeka.

 

S obzirom na cijenu svega skupa i na šture informacije (tko može tvrdit da je baš jedna strana u pravu?) rekao bi da se radi o osobama koje malo previše "lete u oblacima". Badum tss.

Ovaj potpis nije u skladu s propisima.
Moj PC  
9 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
Daj molim te uvjete sto izvadis s neta i ono sto stvarno prolazi veze jedno s drugim nemaju... I naravno mogu avioprijevoznici pisat sto god zele u uvjete dok im je vise prijava nego sto trebaju ljudi, kad ih bude falilo bit ce bitno samo da hodaju uspravno i nauce na pamet kako da evakuiraju ljude u 90 sekundi (sto je scenarij vjezban u idealnim uvjetima, a ja bi ih volio vidit kako bi i sta odradili da se nade u pravoj situaciji)...
A to mozes pitat padobranca recimo... Neces pune gace vidit na prvom skoku... Jer ne znas sto te ceka.... Al drugi, i to dok ne postanes siguran....
I sori ali jezike i manire mos naucit, ali uletit u zapaljenu kucu, nikad isti scenarij, nikad ne znas sta te ceka...e tu treba bit kesa... Tako da oni ostaju konobari na malo visljem radnom mjestu... A nikako u rangu neuro kirurga...
VenAtoR#2231
12 godina
offline
Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vratio

Kerum leti u avionu i ožedni pa zove stjuardesu: "Konobar'ce!", međutim nitko se ne odaziva. Pričeka on tako još malo pa se opet, ovaj put malo glasnije, zadere: "Konobar'ce!!".

Još jednom, nitko ne reagira. Pričekao još malo i, ovaj put se vidno unezvjeren, zadere iz petnih žila: "Konobar'ceeeeee!!!".

Priđe mu uznemirena mlada stjuardesa i objasni mu: "Oprostite, gospodine, ali ja nisam konobarica." na što joj Kerum uzvrati s "A nega s' pilot!".

Vlajland, never change.

 

 

0100011001000001010100000010000000110100001000000100110001001001010001100100010100100001
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.5.2024 20:32 (pr0n_addict).
Moj PC  
2 1 hvala 0
5 godina
offline
Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vratio

Dajte nemojte me nasmijavat. Pišam od smijeha.

 

"Stjuardesa je odabrana zbog znanja prve pomoći i fizičke spreme." ahahaaaa. 

 

Ako si žensko, u avionu ćeš u najviše slučajeva dogurati do stjuardese

Pilot je tu u 95 % slučajeva muškarac, to je muška profesija, žene su tu nekakvi modeli, konobarice, uslužne djelatnice.

Tako je kako je.

 

Konobarice u restoranu isto su odgovorna pozicija kao i stjuardesa, što kad se pojavi neka alergijska reakcija na hranu, ili slično kod gostiju restorana?

isto je ok ako zna postupati, pružiti prvu pomoć, pozvati hitnu, itd...

 

 

  

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 7.5.2024 23:02 (gpd).
 
0 0 hvala 0
16 godina
suspendiran
offline
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
Drago kaže...

 

Posada je postupila u skladu sa zakonom i kapetan zrakoplova u skladu sa svojim ovlastima, obukom i kompanijskom politikom. 

Posada je sastavljena od frustriranih egotripera, pa kad je naletila na sličnog egotripera je došlo do potpuno nepotrebnog kuršlusa. Kompanija je imala dodatne troškove i moguće tužbe protiv njih. Sve me je strah što bi bilo da nalete na prave probleme, jer onda bi valjda momentalno survali avion u more od bijesa.

 

https://www.stabroeknews.com/2023/07/20/news/guyana/american-airlines-flight-turned-back-to-jfk-after-words-between-joel-ghansham-flight-attendant/

 

 

 

 

Inače ta kompanija je smeće s razlogom:

 

https://www.forbes.com/sites/geoffwhitmore/2023/01/18/the-worlds-most-unreliable-airlines/

"American Airlines Is The Most Unreliable Among U.S. Travelers

U.S. travelers report that American Airlines is the most unreliable airline in the world when measured by the total flight problems and reported complaints in 2022. American is also the world’s largest airline, so this finding may not surprise frequent flyers. However, the other results are fascinating.

United Airlines ranks as the second-worst and received the most baggage complaints. Therefore, it may not be a bad idea to only fly with a carry-on to avoid potential problems.

 

Here are the ten worst airlines, according to travelers in the United States:

 

  1. American Airlines: 2,183 flight problems and 6,491 reported complaints"
You are like Michael Jordan of being a son of a bitch!
3 godine
offline
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
Moguće. Ne znam kako je sada. Tako je bilo prije 15ak godina kada se zaposlila.
16 godina
moderator
offline
Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vratio

Najsmješnije je u ovoj raspravi što su odjednom najžešći woke oni koji su u drugim raspravama mrzitelji svega što ima veze s woke pokretom! 

Ajte bolje gledati Eurosong ili LP, što već kome više paše, nego se tu svađati...

...
Moj PC  
3 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
Miro kaže...

Najsmješnije je u ovoj raspravi što su odjednom najžešći woke oni koji su u drugim raspravama mrzitelji svega što ima veze s woke pokretom! 

Ajte bolje gledati Eurosong ili LP, što već kome više paše, nego se tu svađati...

EDIT: ok, na koga misliš?

Poruka je uređivana zadnji put uto 7.5.2024 22:15 (gpd).
16 godina
suspendiran
offline
Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vratio

Woke? Tko spominje woke? To se prigodno izmislilo ili što? 

You are like Michael Jordan of being a son of a bitch!
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Kabinsko osoblje nazvao "konobarima", pilot vr
konjRR kaže...
Drago kaže...

 

U pravilu tuđe poslove i struku obezvrjeđuju najviše oni s vrlo niskom naobrazbom i bez struke. Za njih je sve šta drugi rade ili superlagano, jednostavno, mogli bi to i oni (samo da im se da) itd.

 

Tkogod ima neku struku i za nju je učio i nakon učenja se još na poslu obučavao zna koliko toga još ne zna u svojoj, a kamoli u drugoj struci i poslu. 

 Ne bih se slozio, rekao bih da je ravnomjerno rasporedeno biti umisljen neovisno o naobrazbi iako na balkanu mozda "nazivno" skolovaniji  su cesce "umisljeni" ( nekako mi se uvijek lijepo sjetiti doktorata iz osijeka  ). Iako naravno neznam nego "dozivljavam".

p.s. opet drago pokazuje predrasude, sada prema slabije obrazovanim ili onima bez struke... da ne kazem da ima i svoja pravila 

Zašto su manje obrazovani manje obrazovani? Netko im brani da se obrazuju ili ima neki drugi razlog?

42
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice