Plava ptica odlazi u povijest: Twitter mijenja svoje ime i vizualni identitet

Promjena imena i vizualnog identiteta Twittera, mogla bi značiti da će korisnici konačno dobiti 'aplikaciju za sve' koju je Musk najavljivao već dugo vremena

Matej Markovinović ponedjeljak, 24. srpnja 2023. u 11:23

Elon Musk ovoga je vikenda najavio da mijenja ime Twittera u X te da će postepeno uklanjati sav vizualni identitet s prepoznatljivom plavom pticom. Više o tome rekla je novopečena izvršna direktorica Muskove tvrtke, Linda Yaccarino.

„X je budućnost neograničene interaktivnosti usredotočeno na audio, video, poruke i plaćanje, stvarajući globalno tržište za ideje robu usluge i prilike. Uz pomoć AI-ja, X će nas sve povezati na načine koje tek počinjemo zamišljati“, kaže Yaccarino.

Istaknula je kako je inače izuzetno rijetko u životu ili poslu dobiti drugu priliku za ostaviti veliki dojam, ali da se to sada upravo događa. Twitter je, kako napominje, ostavio veliki utjecaj za društvo i promijenio način na koji komuniciramo, a X će otići korak dalje i još ga više transformirati.

Novi brending Twittera stiže svega tri mjeseca nakon što je tvrtka Twitter spojena s tada novoformiranom tvrtkom X Corp. Tada nije bilo poznato što točno Musk smjera, no nagađalo se da postoji veza s idejom stvaranja aplikacije X koja bi trebala „služiti za sve“, od kupovanja karata za putovanja, slanja poruka i socijaliziranja, pa sve do plaćanja i kupovanja.

Kao što smo detaljno pisali još u listopadu, najbliže onome što bi se moglo opisati kao „aplikacija za sve“ upravo je kineski WeChat. Riječ je, također, o društvenoj mreži, koja istovremeno služi i kao platforma za komunikaciju, mobilna plaćanja, naručivanje hrane, igranje videoigara, dijeljenje slika i videozapisa, uglavnom svega što se može zamisliti.

Hoće li ovo biti zaista velika promjena kao što se najavljuje ili je to samo još jedan neuspjeli potez Muska, ostaje za vidjeti. Podsjećamo da su promjene oko Twittera bile stalne otkako ga je Musk preuzeo za 44 milijarde dolara. Otpustio je rukovoditelje, značajno smanjio radnu snagu, raspustio upravni odbor, uveo pretplatnički paket, a sve to rezultiralo je velikim padom prihoda od oglasa.