Domaća pametna društvena igra Mundus izlazi na Kickstarter

Društvena igra koja spaja mogućnosti klasičnih igara i pametnih funkcionalnosti mobitela osmišljena je u Hrvatskoj, a sada pokušava dobiti i naklonost inozemnih kupaca

Sandro Vrbanus utorak, 18. kolovoza 2020. u 13:11

Mladi hrvatski tim startupaša, koji se čak dva puta predstavio i na Bugovom natjecanju poslovnih ideja Idea Knockout, pokreće crowdfunding kampanju za svoju pametnu društvenu igru Mundus. Tim povodom smo, netom prije pokretanja Kickstarter kampanje, porazgovarali s njima o proizvodu, dosadašnjim uspjesima i planovima za budućnosti…

Zašto ste se odlučili na Kickstarter?

Prije nego li smo odlučili usmjeriti projekt i proizvod za privatne korisnike, naša igra i edukacijska platforma su bile namijenjene isključivo za korištenje u školama i ostalim odgojno-obrazovnim ustanovama. Na našoj web stranici smo imali formu za pitanja. I tako su nam konstantno dolazila pitanja privatnih osoba koje su htjele za doma kupiti Mundus. Tako smo lagano krenuli razmišljati o tome kako bi mogli prilagoditi Mundus da bude interesantan privatnim korisnicima. Do tada je cilj igre bio odgovarajući na pitanja osvajati polja drugih igrača točnim odgovaranjem na pitanja. S dolaskom korone i zatvaranjem škola u Hrvatskoj i Sloveniji, naša dva glavna tržišta, odlučili smo se posvetiti privatnom segmentu. Tako smo u tom razdoblju razvili takav univerzalnu društvenu igru u kojoj promjenom postavki na mobitelu možete igrati potpuno novu društvenu igru. Kickstarter vidimo kao odličan alat i prozor za predstavljanje verzije za privatne korisnike.

Što ćete napraviti s prikupljenim sredstvima?

S prikupljenim sredstvima planiramo proizvesti kalup i optimizirati proizvodnju Mundus pametnih ploča. S eventualnim viškom prikupljenih sredstava planiramo osigurati razvoj drugih igri za Mundus pametnu ploču kako bi naši sadašnji, ali i budući korisnici mogli igrati što više igri na Mundusu.

Kako se razlikuju verzije Mundusa?

Mundus je prošao jako puno iteracija. Iteracija koju nudimo na Kickstarteru je negdje 9. po redu. Prve iteracije, odnosno prototipi, su bili izrađeni od drveta. Elektronika unutar igre je bila neuredno posložena i sklapana “hakerski”. Kroz zadnje 4 godine uspjeli smo napraviti igre prvo od pleksiglasa koje su puno zahvalnije za proizvodnju i korištenje, elektroniku smo optimizirali za proizvodnju i sklapanje, a također smo napravili puno bolju aplikaciju koja korisnicima nudi daleko bolje korisničko iskustvo.

Mundus se koristio u školama?

60-ak škola diljem Hrvatske i Slovenije je koristilo Munduse u nastavi. Dobili smo jako puno povratnih informacija od njih. Profesorima se jako svidjela naša baza pitanja koja i dan danas broji preko 20 tisuća pitanja iz raznih područja, tj. predmeta. Na taj su način mogli učenicima dati da uče i ponavljaju. Djeca su naravno oduševljena svim nekonvencionalnim metodama poučavanja, još kad se tome dodaju igra i mobitel, reakcije su nezamislive.

Postoji li finalna verzija igre?

U svakom slučaju, igra je u finalnom stadiju. Imamo verziju koju možemo proizvoditi u velikim količinama  Možda će biti još nekih sitnih estetskih dorada, ali nema bitnijih promjena. Povratne informacije naših korisnika su nam jako bitne, no škole su jedno posve drugačije tržište te sam sadržaj koji nudimo školama nije isti kao onaj kojeg nudimo privatnim korisnicima na Kickstarteru. Naravno, škole nam se i dalje mogu javiti, čak i putem Kickstartera ako su zainteresirane za korištenje.

Hoće li se igra dalje razvijati?

Igra će se i dalje razvijati. Fizički se te promjene neće vidjeti, ali korisnici će redovito dobivati nadogradnje softvera igre i naravno, nadogradnje aplikacije. Nekoliko igri pored one tri postojeće je već na “traci” i razvijamo ih kako bi po isporuci korisnici mogli imati četiri igre na raspolaganju.

Mundusova Kickstarter kampanja pokrenuta je danas, trajat će naredna dva mjeseca, a možete je pronaći ovdje. Mundusova ekipa nada se prikupiti barem 10.000 dolara za ostvarenje svojih ciljeva.