Cidrani Inducing Healthspan - Umjetna inteligencija za Health 5.0

Cidrani je hrvatski foodtech startup koji gradi platformu za personaliziranu prehranu na temelju AI-ja, testova stolice i psiholoških upitnika, u suradnji sa znanstvenom zajednicom.

Bug.hr srijeda, 29. rujna 2021. u 21:00
Tim: Cidrani

Cidrani Inducing Healthspan

Broj članova tima 5
Grad i zemlja Zagreb, Hrvatska
Otkad postoji 2019.
Komercijalizacija projekta MVP platforme za personalizirane kombucha esencije do kraja 2021.
Ciljana tržišta SAD, zapadna Europa
Tvrtke uzori Viome, ZOE, Care/of, Thorne
Proizvodi uzori Whoop
Crowdfunding kampanja u planu 2022.
Opis projekta Cidrani razvija platformu za personalizirana funkcionalna pića pomoću AI-ja na temelju višestrukih izvora podataka, koji uključuju testove stolice, psihološke upitnike i monitore koji prate razinu šećera u krvi
Email kontakt za investitore nika@cidrani.com
URL cidrani.com

Cidrani je hrvatski foodtech startup koji gradi platformu za personaliziranu prehranu na temelju AI-ja, testova stolice i psiholoških upitnika, u suradnji sa znanstvenom zajednicom. Svojim jedinstvenim fermentiranim esencijama već su uzurpirali brzorastuće tržište kombucha, a sada utiru put u najveću industriju 21. stoljeća – industriju dugovječnosti

"Umjetna inteligencija glavni je pokretač razvoja multitrilijunske industrije zdrave dugovječnosti, ili, kako je mi nazivamo, zdravovječnosti", kaže Bruno, suosnivač Cidranija, foodtech startupa čija misija je interpretirati jezik crijevne mikrobiote pomoću AI-ja, i na temelju dobivenih podataka kreirati personalizirane proizvode za zdravlje probave.

U sklopu svoje platforme, klijentima će nuditi analizu stolice, psihološke upitnike i kontinuirano praćenje razine šećera u krvi te će prema tim parametrima, pomoću umjetne inteligencije kreirati fermentirana rješenja prilagođena životnom stilu korisnika. Osnova je model pretplate, u sklopu koje će korisnicima nuditi i praćenje napretka tijekom vremena, uz vodstvo i podršku u implementaciji zdravih navika.

Taj startup član je BIRD inkubatora za razvoj AI i machine learning projekata, te Infobip Startup Tribea, a već je i zaključio prvu rundu investicije u iznosu od 300.000 eura s njemačkim angel investitorom. To su iskoristili za digitalizaciju i internacionalizaciju poslovanja, proširenje tima i automatizaciju procesa, a sada aktivno pripremaju sljedeću rundu ulaganja, koja će im omogućiti skaliranje koncepta na svjetsko tržište i daljnji razvoj AI platforme.

"Podaci Europske komisije pokazuju kako samo oko 5% poduzetničkog kapitala u Europi odlazi mješovitim timovima te kako žene sudjeluju u osnivanju tek 15% inovativnih poduzeća", govori nam Nika, suosnivačica Cidranija, i ističe da razvojem AI-ja ulazimo u novu eru suživota s tehnologijom, zbog čega je bitna uključenost žena u stvaranje AI rješenja.

Bruno i Nika, Cidrani
Bruno i Nika, Cidrani

Budućnost je u personalizaciji

Konkurenti u svijetu preciznih dodataka prehrani su im Viome, ZOE, Care/of i Thorne. Viome je dosad prikupio više od 80 mil. USD investicije, ZOE više od 53 mil. USD, Bayer je u Care/ofu kupio većinski udio za 225 mil. USD, a Thorne je u procesu IPO-a s valuacijom od 100 mil. USD. Od njih se Cidrani razlikuje prema tome što je fokusiran na crijevni mikrobiom, prema tome što koristi višestruke izvore podataka koji uključuju i fizičke i psihološke faktore, i prema tome što jedini nudi personalizirane fermentirane esencije bogate postbioticima koji su stabilniji od probiotika.

"Naše kombucha esencije pružaju benefite postbiotika (metabolita koji nastaju u procesu fermentacije) za crijevnu mikrobiotu, u jednostavnom klik pakiranju i s dugim rokom trajanja, što nam omogućuje da kreiramo mjesečne pakete za korisnike i šaljemo ih po cijelom svijetu." Za svoje foodtech rješenje fermentiranih esencija prepoznati su i od EIT ClimAcceleratora jer smanjuje carbon footprint 90% u usporedbi sa sličnim proizvodima.

Smjer u kojem žele razvijati Cidrani je da postane predvodnik Health 5.0 industrije koja se zasniva na personalizaciji, prevenciji i građenju dugoročnog odnosa s klijentima pomoću mjerljivih pokazatelja povećanja razine kvalitete života. Kažu da je ključno razumjeti kako ne postoji univerzalni koncept zdrave prehrane, već da je to individualno za svakoga u danom trenutku, zbog čega je potrebna personalizacija na temelju više izvora podataka, koju omogućuje AI i koji nas vodi u industriju dugovječnosti.

"Razumijevanje gut feelinga omogućit će nam da utječemo na svoj wellbeing kroz spoj tehnologije i nutricionizma, i posljedično nas uvesti u ono što nazivamo doba biološkog transhumanizma", istaknuo je na kraju Bruno.

Bug 347 listopad 2021.

Idea Knockout 2021