Dragon's Dogma II - Gospodari i najamnici

Nakon tupog uvoda viđenog nebrojeno puta, Dragon's Dogma II vrlo nas je brzo privukla i zadržala solidnim inovacijama i detaljima, no što smo duže igrali, sve više postajali smo svjesni i njenih zamjetnih nedostataka

Damir Radešić utorak, 30. travnja 2024. u 06:00
Zloglasni crv – Krajnji cilj, do kojeg igrače očekuju deseci sati nebrojenih bitaka i avantura
Zloglasni crv – Krajnji cilj, do kojeg igrače očekuju deseci sati nebrojenih bitaka i avantura

Dvanaest godina nakon izvornog izdanja koje je steklo kultni status, posebice u Japanu, Capcom podario nas je drugim poglavljem Dragon's Dogme, koje igrače ponovno vodi u fantazijski svijet prepun opasnosti. Kako to obično biva u igrama te orijentacije, posljednji smo od našeg reda ratnika predodređenih da ubiju zmaja, a sličnosti s konkurencijom tu ne prestaju, s obzirom na to da krećemo bijegom iz zatvora, i skupljanjem iskustva polako stječemo moć da ispunimo svoju sudbinu. Moramo priznati da nas takav uvod nimalo nije oduševio, no zažmirili smo na njega i prilično brzo shvatili da je on samo krinka za sve ostale aktivnosti kojima Dragon's Dogma II obiluje.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 378 svibanj 2024.