Bulwark: Falconeer Chronicles - Manje je više

Drugi dio trilogije Falconeer fokusiran je na izgradnju carstva uz minimalističko sučelje, što u teoriji zvuči zabavno, no u praksi mnogima će biti vrlo zbunjujuće

Damir Radešić utorak, 30. travnja 2024. u 06:00
Stjenovita carstva – Uz stalno širenje temelja i životnog prostora, ogoljena hrid može postati velebno trgovačko središte
Stjenovita carstva – Uz stalno širenje temelja i životnog prostora, ogoljena hrid može postati velebno trgovačko središte

Prije četiri godine imali smo priliku zaigrati Falconeera, unikatnu akcijsku igru, u kojoj smo na leđima ogromne ptice lutali nepreglednim fantazijskim svijetom, i pritom se upuštali u zabavne zračne okršaje. Kreativni umjetnički pristup koji je u Falconeeru vidljiv na svakom koraku, malo je koga ostavio ravnodušnim, što, uz činjenicu da je djelo samo jednog developera Tomasa Sala, čitavu priču čini još zanimljivijom. Dapače, tome treba dodati i podatak da je Sala zamislio Falconeera kao trilogiju, no umjesto klasičnih nastavaka, svaki bi trebao biti drugačiji, što sudeći prema svježe objavljenom drugom poglavlju, autor namjerava i ostvariti.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 378 svibanj 2024.