Igra koja ne iskorištava više od 4 threada, a tvorac joj je Microsoft koji je ujedno i tvorac directx-a.... da nije žalosno bilo bi smiješno.
Flight Simulator 2020 – Zakrpa kojoj treba zakrpa
- poruka: 7
- |
- čitano: 8.932
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Igra iskorištava više od četiri dretve, kako je DX 11 može iskoristiti samo do 4 dretve za grafiku, ali za ostalo (fizika, AI itd) nema ograničenja u broju dretvi.
https://www.thefpsreview.com/.../microsoft-flight.../7/
"Resource Utilization
This game utilizes multi-threaded CPUs surprisingly well, it is after all not a DX12 game. Our 12-core/24-thread CPU was being balanced well. Overall, the game spiked at a high 50% range of CPU utilization from time to time. It did not sustain this utilization but did spike up to that. That means a full 12 threads of our CPU were saturated during those spikes. Otherwise though, during regular cruise altitudes, the CPU utilization normalized between 20-30% while flying.
We would suggest that for the best experience, an 8-core/16-thread CPU is recommended. You could probably get by on a 6-core/12-thread CPU, but I would say you will be extremely bottlenecked on a 4-core/8-thread CPU. Above that, it isn’t necessary, so far, but if you do have that, you’ll be perfectly fine. Frequency and IPC may help more during areas where you are taking off or landing."
Meni je čudnije da Microsoftov Defender ne da u nekim slučajevima da Microsoftova igra s Microsoft Storea zapiše .exe fajlove za vrijeme instalacije.
Kako je lijepo čitati kad netko napiše članak o nečemu što poznaje i voli.
Da je bar tako sa svim temama...
Igra koja ne iskorištava više od 4 threada, a tvorac joj je Microsoft koji je ujedno i tvorac directx-a.... da nije žalosno bilo bi smiješno.
Nije istina....
Jedan od neovisnijih testova gdje simulira cak i dvojezgrene pa sve do 8/16 CPU-a (bez dodatnih i dodatnih threadova), imas grafove... igra itekeako iskoristava 4 threada (vecina igara i onih najzahtjevnijih iskoristava max 6/6 procesore).
https://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/microsoft-flight-simulator-pc-performance-analysis/
Inace, radio sam dosta testova i igra se na SSD-u loada uglavnom oko jednu minutu brze, ponekad i 70-80 sekundi brze u odnosu na HDD od 10TB/Seagate (ponekad samo 25-35 sekundi brze sto je vec sokantno s obzirom da je rijec o SSD-u).
BTW takoder mozete korsititi "Move" opciju u Windowsu da prebacite igru s jednog S/HDD-a na drugi S/HDD (ne treba reinstalacija). Jadno je sto sam s piratskom igrom imao manje problema nego s legitimnom..... e to je prava sramota.
Godinama nisam imao kabele po kući, sada sam opet ethernetom povezan s ruterom.
ko da im je Rockstar radio installer