Učetverostručuju se američke uvozne carine na elek

poruka: 45
|
čitano: 8.105
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Učetverostručuju se američke uvozne carine na elek".
11 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Tipicni ameri. Najlakse je bojkotirati Kineze. Jer nece da spustaju cijene svojih vozila.A Kinezi ne rade ništa protuzakonito.Oni imaju slobodno pravo da rade i cijene svoja vozila koliko god oni žele. Isto tako i Ameri mogu stavljati cijene koliko oni zele. Nego njima je trn u oku to sto ako dopuste kinezima da uvoze aute povoljnije, znaju da ce se ljudi okrenuti njihovom trzistu a oni nece moci više pljackat ljude.
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
moderator
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
picajzla0707 kaže...

 ne znam baš, dosta često pratim recenzije, doduše engleske poput carwow, what car i slično, pa kad gledam kod njih električni kinezi nisu niti blizu 50% jeftiniji

dapače, ako ne gledaš teslu koja pretpostavljam brije na brend i kreće od 42k funti, pa je opet u odnosu na mg4 (36k funti) razlika tek 20%, a u odnosu na byd atto (37k) i manje

no, hyundai kona electric u britaniji kreće od 35k funti, što je čak i jeftinije od spomenutih kineza...

taj tenk za koji si linkao crash test nisam niti vidio da ima u prodaji kod nas, pa se osvrćem na cijene onih koji jesu dostupni u eu, a sumnjam da je razlika u cijeni na britanskom i eu tržištu značajno drukčija

 

možda si gledao cijene po kojima se prodaju u kini?

po ovome što sam dosad gledao, radije ću konu da je i skuplja 2k eura, nego mg ili byd

 

 

Gledao sam videe na YT-u na engleskom i tražio članke na engleskom (jer nema na hrvatskom). Evo ovo (Australija):

"The H6 has six variants and our model on test is the flagship Ultra Hybrid, which is priced from $45,990, drive-away. That makes it way more affordable than similarly equipped rivals, the closest drive-away price tag being over $10K higher, at $56,206 for the Toyota RAV4 Cruiser 2WD Hybrid.

Pricing goes up from there with the Kia Sportage GT-Line HEV priced from $60,496 and the Nissan X-Trail e-Power Ti-L from $63,200 (drive-away prices based on a NSW, 2000 postcode). So what do you get on the top-model hybrid H6?"

 

GWM Haval H6 Hybrid 2024 review: Ultra Hybrid – Value-for-money SUV aiming up at Toyota RAV4, Kia Sportage & Nissan X-Trail e-Power | CarsGuide

 

Znači, najjači model je 46 australskih keka, šta je 28 keka eura za auto od 240 300 KS, a Kia u tom rangu (sa slabijim motorom) je 36 keka eura. Australija je za sada "equal opportunity importer" i ne kolje kineze  (aute) nekim posebnim carinama. 

 

Ovo će se, naravno, sve promijeniti jer ćemo i svi mi američki vazali, u koje spada i Australija, sigurno nabiti 100% carine na kineske aute jer tako radi naš lenski gospodar tako da ovo traje samo dok je bal.

 

 

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put uto 14.5.2024 17:46 (Drago).
11 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Drago kaže...

Znači, najjači model je 46 australskih keka, šta je 28 keka eura za auto od 240 300 KS, a Kia u tom rangu (sa slabijim motorom) je 36 keka eura. Australija je za sada "equal opportunity importer" i ne kolje kineze  (aute) nekim posebnim carinama. 

 australija nije isto što i europa, najprije zbog troškova prijevoza koji su porasli drastično posljednjih desetak godina, a zatim i zbog svega drugog

umjesto australije, gledaj veliku britaniju - tamo su takvi kinezi vrlo blizu cijenom koreancima, pa i europskim proizvođačima, iznimka su ofkors tesla, a zatim audi, mercedes i bmw koji prodaju priču premium vozila

 

ako jedan byd, kao najveći i najsufinanciraniji kineski proizvođač ev vozila (istovremeno i najveći proizvođač baterija) ima istu ili veću cijenu svojeg konkurenta jednom hyundaiju, onda priča o jeftinim kineskim automobilima u eu pada u vodu, pogotovo za brendove koji nisu niti izbliza jaki kao byd

 

ne kažem da neće uspjeti ugrabiti dio tržišta ili da već nisu, nego da ta priča o 50% jeftinijim kineskim ev autima u europi ne drži vodu

nit su značajno jeftiniji, barem ovi koji su trenutno dostupni, nit su dokazani na tržištu

 

mene osobno, za malu razliku u cijeni, kineski automobil trenutno niti najmanje ne privlači, a mislim da bi i ti radije uzeo hyundai nego byd, ako su oba oko 35k eura, koja tisućica amo-tamo 

da jesu 28 keka eura u eu, ne u australiji, onda bi priča itekako držala vodu, ovako... ništa od toga

16 godina
moderator
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
picajzla0707 kaže...
 australija nije isto što i europa, najprije zbog troškova prijevoza koji su porasli drastično posljednjih desetak godina, a zatim i zbog svega drugog

 

 

Haval ti se u Evropi proizvodi u Bugarskoj u selu Bahovica.

 

Haval H6 - Wikipedia

This space for rent!
Poruka je uređivana zadnji put uto 14.5.2024 21:19 (Drago).
11 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Drago kaže...

 

Haval ti se u Evropi proizvodi u Bugarskoj u selu Bahovica.

 

Haval H6 - Wikipedia

 i opet treba dijelove od kojih se sklapa dopremiti u bugarsku iz kine, što je zasigurno skuplje nego ih prebaciti u australiju

al ok, manje bitno - kako onda nisam nigdje vidio taj model u prodaji, a bogme niti cijenu u europi ne znamo ili bar ja ne znam

 

jel istih 28k ojra u eu kako je u australiji? gdje se prodaje u eu?

 

16 godina
moderator
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
picajzla0707 kaže...
Drago kaže...

 

Haval ti se u Evropi proizvodi u Bugarskoj u selu Bahovica.

 

Haval H6 - Wikipedia

 

jel istih 28k ojra u eu kako je u australiji? gdje se prodaje u eu?

 

 

A valjda u Bugarskoj, ali to je i za ostatak Evrope. Rusija i Ukrajina prepune toga.

This space for rent!
11 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Drago kaže...

A valjda u Bugarskoj, ali to je i za ostatak Evrope. Rusija i Ukrajina prepune toga.

 obzirom da se proizvodi sklapa već godinama unutar europske unije, neki vrag ozbiljno ne valja ako već za 28k eura nije pokorio europu

ili u eu nije 28k eura ili nije niti blizu toliko dobar kao kona ili čak byd

 

nešto tu ne štima - proizvodi se u bugarskoj već godinama, navodno je jeftin, ali nismo ni čuli za njega, osim na testu koliko je cigla čvrsta kad padne ili australskim testovima

kako god, da se zadržimo na onome što jest relevantno, a to su zasad dva kineska proizvođača, mg i byd - cijena meh, brend u odnosu na hyundai također meh, kvaliteta upitna...

 

i dalje ne vidim neku veliku dramu i preokret, a još im nisu nit carine uveli koje se najavljuju 

da će polako ulaziti i biti još jedan od konkurenata - to sigurno, da ćemo dobiti superjeftine kineske automobile koji će preokrenuti nešto na eu tržištu, čisto sumnjam

osim eventualno onih ev trokolica koje masovno prodaju u kini, samo to baš nema prođu kod nas, delboy se odavno opario 

3 godine
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na

Nema ih jer Europa daje otpor. Nisu postavljene prodajno servisne mreže.
Carine su i do sada umanjivale konkurentnost kineskih brandova u EU

Poruka je uređivana zadnji put sri 15.5.2024 13:30 (Gallu).
14 godina
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na

Kako točno daje otpor, dođu s bejzbol palicama kad neko otvori salon?

 

Btw vozio sam MG ZS (valjda, onaj jeftiniji kakti suv), užas.

marching up and down the squaaare
16 godina
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Gallu kaže...

Nema ih jer Europa daje otpor. Nisu postavljene prodajno servisne mreže.
Carine su i do sada umanjivale konkurentnost kineskih brandova u EU

Europa daje otpor? 

Pa oni moraju uspostaviti postsales. Ne EU, a tu si Kinezi općenito jako loši (ne samo kod automobila). No, to ipak gadno diže cijenu.

Carine su za sada jako male, ima tu još puno mjesta.

3 godine
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
A kako će uspostavljati post sales kada mu je jasno da EU radi kako tata preko bare kaže?
Kažeš male, svejedno ima tržišta koje imaju još manje carine ili svi auti podliježu istim carinama, a domaće proizvodnje nema i gdje su kineski automobili konkurentniji.
16 godina
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Gallu kaže...
A kako će uspostavljati post sales kada mu je jasno da EU radi kako tata preko bare kaže?
Kažeš male, svejedno ima tržišta koje imaju još manje carine ili svi auti podliježu istim carinama, a domaće proizvodnje nema i gdje su kineski automobili konkurentniji.

?!?!?!? WTF?!? 

Znaš uopće što je postsales?

Druga tržišta ne moraju toliko dizati carine baš zato jer nemaju proizvodnju.

3 godine
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Što nije jasno? Zašto bi netko uspostavljao post Sales kada je prilično siguran da će možda sutra carine na njegove proizvode biti 50% i da na tom tržištu više neće imati šta tražiti?
Pa da, kao što sam i napisao. Carine umanjuju konkurentnost kineskih proizvoda na našem tržištu.
16 godina
online
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Gallu kaže...
Što nije jasno? Zašto bi netko uspostavljao post Sales kada je prilično siguran da će možda sutra carine na njegove proizvode biti 50% i da na tom tržištu više neće imati šta tražiti?
Pa da, kao što sam i napisao. Carine umanjuju konkurentnost kineskih proizvoda na našem tržištu.

Ako želi išta prodati mora imati kompletan postsales. Bez obzira na carine, taj problem je već vidljiv u EU i bez carina.

I to ne samo što se automobila tiče (taj problem postoji već n godina sa svim vrstama robe), samo je automobil postao najskuplji proizvod što u cijelosti dolazi iz Kine te s najdužim prosječnim vremenom upotrebe.

Da, carine umanjuju konkurentnost, u tome i je smisao nabijanja istih.

3 godine
offline
Re: Učetverostručuju se američke uvozne carine na
Pa moraš imati post sales, ali kako sam na početku napisao EU (uz podršku USA) pruža otpor tomu. A morao bi biti totalno lud da ulažeš još milijarde u tu infrastrukturu koja može preko noći propasti, ovako su samo preplavili tržište proizvodima pa APP...
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice