Oppo će uložiti skoro 1,5 milijardi dolara u OnePlus
Povodom svog devetog rođendana, OnePlus je najavio da će od Oppoa u sljedeće tri godine dobiti značajnu svotu novca. Riječ je o 'dual-brand' strategiji, koja bi se navodno trebala isplatiti za obje tvrtke
Kineski proizvođač potrošačke elektronike, OnePlus, ovoga je vikenda proslavio devet godina postojanja te je najavio buduće planove za razvoj svoga brenda. Najznačajnija najava bilo je novo strateško partnerstvo s Oppom, koji će u sljedeće tri godine uložiti 10 milijardi kineskog juana (oko 1,43 milijardi dolara) u OnePlus.
Kako prenosi GSM Arena, ova „dual-brand“ strategija trebala bi „progurati“ OnePlus kao pionirski brend za vodeće pametne telefone. Istovremeno, njihovi će uređaji navodno imati nultu maržu neto dobiti, kako bi pomogli održavanju omjera cijene i kvalitete.
Navodi se, također, da će se OnePlusovi mobiteli i proizvodi u Kini prodavati isključivo online, što je i nekada bila praksa. Korisnici će svoje uređaje moći popravljati u servisnim centrima diljem zemlje, dok za globalno tržište još nema informacija.
Kad je već riječ o tržištu izvan Kine, podsjećamo da su Oppo i OnePlus prestali s prodajom mobitela i pametnih satova u Njemačkoj, zbog povrede patenta. Tužio ih je finski telekomunikacijski div, Nokia, što je u konačnici dovelo do razmatranja da se proizvodi kineskih proizvođača „uklone s polica“ diljem Europe i Azije. Parnice su još uvijek u tijeku.