Addiko banka se specijalizirala za brze kredite, a trenutno nudi 10.000 kuna s 0 % kamata
Addiko banka želi novim klijentima omogućiti da isprobaju njene usluge, pa im u svibnju, po prvi puta u Hrvatskoj, nudi gotovinski kredit s 0 % kamata i bez dodatnih troškova
Vodeći ljudi Addiko banke jučer su predstavnicima medija prezentirali po čemu su drugačiji od ostalih banka i naglasili kako se žele specijalizirati za kreditno poslovanje. Netipična banka su u prvom redu po tome što su ukinuli ponudu stambenih kredita, leasinga, investicijski dio poslovanja, a više ne posluju ni s velikim tvrtkama, državnim i javnim sektorom. Okrenuti su digitalizaciji (prvi su uveli virtualnu poslovnicu) i cilj im je postati sinonim za brze kredite.
Posluju s građanima i mali poduzetnicima, a kako bi privukli nove korisnike odlučili su do kraja svibnja, svima kreditno sposobnima, ponuditi beskamatni gotovinski kredit od 10.000 kn, s otplatnim periodom od dvije godine. Tvrde da nema dodatnih troškova, niti bilo kakvih drugih skrivenih uvjeta - žele na taj način pokazati novim klijentima kako je s njima ugodno raditi i nadaju se da će barem dio njih nastaviti koristiti usluge Addiko banke.
„Ne želimo imati cijelu paletu bankarskih proizvoda već želimo biti najbolji u onome što radimo, zbog čega smo Addiko transformirali u specijalističku banku. Građanima te malim poduzetnicima donosimo brz i jednostavan proces odobrenja kredita, potpomognut digitalnim rješenjima. Kao stručnjaci za potrošačko kreditiranje i financiranje malih poduzetnika, zastupamo brzinu i fleksibilnost i tu smo uz naše klijente u situacijama kada im je potreban dodatan poticaj. Svi oni koji još nisu imali priliku iskusiti do koje smo mjere pojednostavili postupak podizanja kredita, moći će se uvjeriti tijekom svibnja – i to potpuno besplatno“, izjavio je predstavnik Uprave Addiko banke, Mario Žižek.
Odličan prvi kvartal
U prvom tromjesečju ove godine Addiko je privukao dvostruko više novih klijenata i ostvario 40 posto više volumena gotovinskih kredita nego u istom vremenskom razdoblju lani, što je njihov najbolji rezultat dosad. Time je tržišni udio Addiko banke u novim gotovinskim kreditima uvećan za 20 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Trenutno je njihov tržišni udio u gotovinskim kreditima 5 do 6 posto u Hrvatskoj, a cilj im je doseći 8 do 10 posto. Zanimljivo je da trenutačno imaju samo 4,6 posto tzv. loših kredita, što je najbolji rezultat na domaćem tržištu.
U Addiko banci naglašavaju kako dostupniji kreditni proizvod i činjenica da ga je moguće brzo i jednostavno ostvariti uključuje i brzu, ali temeljitu provjeru kreditne sposobnosti klijenata.
Hrčak Oskar
„Od danas uvodimo i osvježenu tržišnu komunikaciju. Naš novi brend karakter, hrčak Oskar, i novi slogan „Vaš prvi izbor za brze kredite” od sada će biti glavni pokretači komunikacije o specijalističkoj strategiji Addiko banke. Oskar je netipični hrčak koji ne sakuplja, nego daje, i koji prolazi kroz ljudske situacije,“ objašnjava Petra Bašić Jantolić, izvršna direktorica Poslovanja s klijentima, i dodaje: „Njegova misija je slušanje klijenata i zagovaranje njihovih potreba. Uvjeren je da ljudi cijene dodatni poticaj u svakodnevnom životu.“
Addiko banka je na novoj komunikacijskoj platformi surađivala s kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey koja je, uz međunarodnu brend konzultantsku tvrtku Prophet, bila angažirana i na rebrandingu u Addiko u 2016. godini.