Kakav okus imaju pikseli? Coca-Cola misli da ima odgovor
Novi okus popularnog gaziranog osvježavajućeg pića nastao je, kažu, u metaverzumu, a oni će ga pretočiti u stvarni svijet. U ograničenom izdanju pića omogućit će ljudima da okuse – digitalne piksele
Izravno iz metaverzuma u stvarni svijet – tako svoj novi proizvod opisuje Coca-Cola. U sklopu svoje kreativne kampanje Coca‑Cola Creations, američki će proizvođač gaziranih bezalkoholnih pića lansirati piće nazvano Coca-Cola Zero Sugar Byte, inspirirano digitalnim svijetom. Njegov će, kažu, inovativni okus donijeti razigranost piksela i digitalnih iskustva iz igara u popularni gazirani sok.
Okus digitalnog
Coca-Colin međunarodni tim kreativaca, tehnologa, dizajnera i marketinških stručnjaka zajedničkim je snagama osmislio okus kakav bi, prema njima, imali pikseli s ekrana kada bismo ih mogli kušati. "Svijetli i otvoreni okus ovog napitka podsjeća na trenutak pokretanja videoigre, a osvježavajući završetak bit će vam savršeni partner u igranju" – opisuju neopisivo iz Coca-Cole.
Ono što se donekle riječima može opisati, jest pakiranje. Limenka novog "pikseliziranog" napitka obavijena je u grafiku, prigodno prožetu pikselima, koji stvaraju prepoznatljiv logotip kompanije.
Coca-Cola Zero Sugar Byte bit će dostupna u iznimno ograničenim količinama na tržištima Južne Amerike već ovoga tjedna, početkom svibnja i u SAD-u, a nešto kasnije i u Kini. Europsko tržište za sada ne spominju.
Piće s okusom piksela prvi se puta pojavilo u videoigri Fortnite, gdje su ga igrači mogli virtualno upoznati. Potom je izišlo iz tog virtualnog svijeta u onaj pravi, gdje ga se može i okusiti. Kupci ove ograničene serije pića s okusom piskela mogu na njemu skenirati i postavljeni QR kod te time dobiti pristup posebnoj igri u proširenoj stvarnosti – koja je također posvećena pikselima i usko vezana uz Coca-Colu Byte.