TikTok bi novom opcijom prodavao vlastite proizvode

Novom značajkom TikTok pokušava izazvati maloprodajne tvrtke kao što su Amazon i Shein

Tomislav Stanković petak, 23. lipnja 2023. u 20:26
📷 Image: Mariia Shalabaieva, Unsplash
Image: Mariia Shalabaieva, Unsplash

TikTokova trenutna strategija e-trgovine išla je kroz TikTok Shop koji je robnim markama omogućio da prodaju svoje proizvode izravno unutar aplikacije. To je i dalje aktivno na području SAD-a na kojemu se nastavljaju dodavati nove robne marke.

Novom se značajkom ta strategija fokusira na prodaju vlastitih proizvoda koji je sličan načinu na koji Amazon Basics i Shein promoviraju i prodaju svoje vlastite najprodavanije proizvode, prenosi TechCrunch.

Značajka, pod nazivom “Trendy Beat”, se trenutno testira u Ujedinjenom Kraljevstvu, a odjeljak za kupovinu nudi artikle koji su se pojavili u popularnim videozapisima.