Dajte Drago budite ozbiljni i profesionalni na trenutak, ako niste sigurni, onda ovakve nebuloze zaista ne treba objavljivat: "Dvije tvrtke koje su daleko ispred svih ostalih u svijetu u autonomnoj vožnji, američki Cruise i Waymo"
Po cemu su to tocno oni ispred svih ostalih, ili uopce u prvih 5?
Waymo je tek zapoceo testiranje u San Franciscu koji se smatra jednim od najzahtjevnijih gradova u SAD-u, nakon sto su shvatili da im Phoenix u Arizoni nije dovoljno zahtjevan i da AI ne moze napredovati u takvom okruzenju.
Koliko je Waymo jos uvijek stravicno limitiran, govori i ovaj video u kojem vozaci moraju dolaziti po auto koji svako malo zapne na nekoj prepreci.
S druge strane, Tesla bez geofenca, bez lidara, iskljucivo u cisti vision, odradjuje slican ili bolji posao od Wayma i to na ulicama San Francisca. Tesla za razliku od Wayma moze raditi bilo gdje i bilo kad, u bilo kojem dijelu svijeta.
Prilozeni video je bez i jedne jedine intervencije!
Naravno, Tesla jako puno puta i pogrijesi, bas kao i Waymo.... ali govoriti da je Waymo (koji treba svaki pojedini kvart unaprijed skenirati do najsitnijih detalja, koristiti hrpetinu laserskih uredjaja, radara i kamera + nadzor kontrolnog vozaca za joystickom) daleko ispred svih (konkretno Tesle ili Mobileyea, ili recimo kineskog AutoX-a) je u najmanju ruku smijesno.
Komentiram ovo zato sto svako malo vidim da iznosite neke neutemeljene cinjenice o samovozecim automobilima i predstavljate se kao da nesto znate o toj temi, dok u stvarnosti ne mozete prepoznati prave tehnoloske lidere u tom segmentu!
Sto je najgore od svega, Waymo moze raditi u svega par ulica u svakom pojedinom gradu u kojem se testira. Stavite taj auto u bilo koje drugo okruzenje, i ne moze se pomaknuti s mjesta + za svaki pojedini kvart, autoput i sl. treba ishoditi posebno odobrenje.
Kako se tako limitirana tehnologija bez real world AI-ja, bez labellinga, uz tonu senzora koji si medjusobno smetaju uopce moze nazivati najnaprednijom?