Nova ideja za jefitnu "uradi sam" hibridizaciju kl

poruka: 8
|
čitano: 14.204
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Nova ideja za jefitnu "uradi sam" hibridizaciju kl".
10 godina
offline
Nova ideja za jefitnu "uradi sam" hibridizaciju kl

Odlična ideja, pogotovo za gradsku vožnju.

Nadglednik dina
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Nova ideja za jefitnu "uradi sam" hibridizaciju kl

za 5000 dolara (ili adekvatno u ojrima) na yamahi se vozim godinama. na benzu. manje od 3 litre na 100.  eo, danas sam uštedio 1000 ojara samo ne kupivši perjanički telefon. a tek me krenulo. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
5 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Nova ideja za jefitnu "uradi sam" hibridizacij
Ako se ne varam ova ideja postoji na youtube već više od 10 godina
 
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Nova ideja za jefitnu "uradi sam" hibridizaciju kl

to ne bi proslo homologaciju u hr, a ko bi jamcio za sigurnost baterija iznad benz rezevoara???

 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Nova ideja za jefitnu "uradi sam" hibridizaciju kl

A ono najbitnije kod te nadogradnje - ovjes ?

Već vidim ovo na izrovanim ZG cestama kako je stražnij kotač brži od auta

 

 
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Nova ideja za jefitnu "uradi sam" hibridizacij
Zanimljivo za veće i teže automobile i manja dostavna vozila (u drugim varijantama i za teža teretna vozila), 100+ kw dovoljno po urbanim sredinama. Pitanje koliko kvari vozne karakteristike i kolik je otpor kad se vozi na ICE. Nije zanimljivo malim štedljivim vozilima.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Nova ideja za jefitnu "uradi sam" hibridizaciju kl

Složiti motor i spojiti ga na bateriju je "lakši" dio posla, postoje već slična rješenja, ovo je samo varijacija.

Zapravo najveći dio posla ako to mora biti generičko rješenje je integrirati to s upravljačkim sklopovima različitih vozila, rješiti punjenje, regenerativno kočenje ... hrpa toga da sad ne nabrajam.
Na kraju to ne bude tako jeftino. 

I kao što je tu već spomenuto, kome je to zanimljivo da bi mu se dalo s tim petljati?

Mala gradska vozila su već ionako poprilično štedljiva i ovo je neisplativo za rabljeno vozilo.

Možda za veća vozila s jačim motorima, ali opet, tko želi u trabljeno vozilo ulupati toliko love ?
Možda će biti neki mali segment ljudi kojima je to zanimljivo, ostali će pretpostavljam radije kupiti novog hibrida umjesto da se  petljaju s ovakvim rješenjima.

slična stvar je bila i s plinom,  bez obzira na povoljniju vožnju, zapravo dosta malo ljudi se odlučilo na tako nešto, dodtni servisi, sporije punjenje, češće punjenje ako je mali spremnik, pa procedura dok se to ugradi.

Sve što nije tvornički u vozilu je  najčešće dodatna gnjavaža. 
Imao sam plin prije u vozilu, na kraju mi dosta bilo gnjavaže s tim i uzeo dizel. 

Tako će biti i s ovakvim custom rješenjima koja se čine zanimljiva smo kratko vrijeme na prijelazu tehnologija

 

 

 
1 1 hvala 0
12 godina
offline
Nova ideja za jefitnu "uradi sam" hibridizaciju kl

Bilo bi fora za moj auto touran dizel na prednji pogon, dakle iza ima i mjesta i nosivosti i za baterije i za 2 motora. Ali da kako bi se to elektronički riješilo ako pedala za gas i dalje pogoni i motor i elektriku onda sam samo dobio dodatne snage, što mi realno ne treba?

 

Kako znati kad pogoniti motor a kada elektriku a da to nije tvornički zamišljeno?

Moj PC  
1 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice