Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

poruka: 22
|
čitano: 9.782
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti".
9 godina
offline
Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

Ja sam vidjam kamikaze koje srljaju u sigurnu smrt.

 
2 0 hvala 0
10 godina
offline
Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

 

 

Ova analiza nema doticaja sa običnim razumijevanjem biciklista i e-romobilera kako to vide kada ljudi kada se ljute na nesavjesne vozače istih.

Ovo je viđenje prometa i previđanje istoga.

dzg
Moj PC  
1 0 hvala 0
5 godina
offline
Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

Meni starom prdonji ni danas nije jasna poanta eskutera. S biciklom barem imas nesto fizicke aktivnosti, ali s ovime em stojis, em ides. Valjda nema boljeg osjecaja od onoga da izbacis skembicu i nafrljis eskuter do "ubera", a kondicija ti ni u banani. Samo ne znam sto bi to bilo po kolegi PzKpwf i njegovoj kvalifikaciji, pozer ili fejker

 
5 1 hvala 0
10 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

 

@SamoPitam3

 

 

Ne smijemo generalizirati. Ljudi iz raznih poriva koriste e-romobil. Te, taj predmet kao takav nije sporan. Sporno je ne poštivanje ostalih sudionika u prometu. 

Ovo kako si ti opisao jednog od aktera na e-romobilu, rekao bi da je to lejmer, odnosno luzer.

Imaš jedan problem, te ga na ovaj način samo još više potenciraš. Biciklu je sprava za mučenje, zato kaj ima pedale.

Na e-romobilu lakše pobjegneš nekom huliganu koje si naljutio svojim načinom vožnje.

dzg
7 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

SamoPitam3 , koristim e-romobil pa dopusti da ti iz prve ruke prenesem iskustva.

Električni romobil je vrlo praktično prijevozno sredstvo za 1 osobu dok je koliko toliko prihvtaljivo vrijeme. Jedna od najvećih prednosti romobila je što ga možeš kombinirati sa ostalim sredstvima prijevoza pa teoretski možeš do Japana....

Stup upravljača romobila se preklopi u par sekundi, staviš ga tada u njegovu torbi i tako uđeš u tramvaj, vlak, bus, trajekt, brod, avion ( moraš ga prijaviti radi baterija )....

Nemaš straha od parkiranja ili krađe jer tako u torbi ide stalno uz tebe. Moj ima i alarm na daljinski, poput automobila, pa ga aktiviram ako ga ostavljam negdje na porti neke firme, bolnice, ministarstva i sl. I gps ima ako zaboraviš di si ga ostavio.

Teški su obično 15 do 25 kg pa nije neki problem za nosati jer ga ne nosiš stalno nego samo dok uđeš u tramvaj, zgradu,i onda ga staviš u toj torbi na pod pored tebe. Tako i tako puno ljudi nosa nekakve torbe i ruksake a ova izgleda poput malo veće sportske torbe i niko više ne obraća pažnju.

Dosta ljudi iznad 50-te im probleme sa prostatom pa po preporuci urologa više nesmiju koristiti bicikl, a na romobili stoje pa nema tih problema. Ja imam 55 god i mogu ti reći da sam u par dana savladao sve bitne vještine za upravljanje romobilom

A praktičnost upotrebe po gradu je nemjerljiva. Obzirom da smiješ koristiti i nogostupe, i ceste i biciklističke staze onda si daleko brži od automobila ( ne u smislu utrke nego dolaska od točke a do točke b ). Plus kaj s romobilom smiješ i u pješačke zone. Vozim se polako, poštujem druge sudionike prometa i nema problema.

Obzirom imam preko 100 kg , moj romobil je jači, ima 2 motora, ali zato me popne na svako brdo, čak i do tornja na Sljemenu. Cijena novog je bila 10 000 kn no ušteda zbog nekorištenja automobila ( gorivo, servisi, gume, cijena parkiranja...) je to brzo pokrila i nakon toga sam u plusu jer trošak punjenja realno neosjetim. Doma imamo 2 romobila, pune se jako često i računi struje nisu ništa veći nego prije romobila.

Po nekoj teškoj kiši i snijegu romobil nemože, no takvih je dana vrlo malo u godini. Po nekoj lakšoj kiši se uredno koristim romobilom već godinu dana, obučem se adekvatno i nema problema....

Otkako imamo romobile upotreba automobila mi se svela na možda jednom ili dvaput mjesečno. I na more idu s nama ( u bunkeru dođu tamo, ali onda se samo na njima vozickamo po primorskim gradićima ili selima .

Dok si na kavi , u jednoj vuri se napuni dovoljno da prevališ 20 km, a dok je pun domet mu je 50 km sa mojom kilažom a neko lakši ide i do 80 km. Brzina do 45 km/h no ja se vozim brzinom kojom se kreću ostali sudionici staze na kojoj trenutno jesam. Kad sam među pješacima idem neznatno brže od njih i obilazim u velikom luku. Ako je baš gužvijada onda preguram romobil tih 100 m ako idem trgom i sl....

Eto kolega, nadam se da ti je iznošenje mojih iskustava pomoglo da problem sagledaš iz više kuteva.

😉
Bunker
Poruka je uređivana zadnji put ned 3.4.2022 7:01 (bunker).
6 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti
Kolega, koji je to escooter, ako smijemo znati? I ja sam u dilemi, uzeti, ne uzeti.
Hitrec
14 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

kao i sa svim prometalima, nikada nije bio problem u prometalima! nego u vozačkoj kulturi i shvaćanju/znanju prometnih pravila.

imam i bicikl i eskuter. češće koristim eskuter jer je kudikamo praktičniji nego bicikl, manji, sklopivi, nerijetko lakši od bicikla.
Pogotovo jer ga koristim za do posla i nazad (cca 6km u oba smjera dnevno), dušu dalo za kraće relacije, i lakše ga je pospremit i uprakirat negdje.
bicikl mi ne stane u stan nego moram do biciklarne, a biciklarna je u podrumu između dvije zgrade, pa dok se spustim i doteglim bicikl gore do ulaza, prodje 5 minuta.
za to vrijeme sam već 3-4 minute u vožnji s romobilom jer stane u hodnik, uzmeš ga pod ruku i vozi.

I dont know you. I dont know what you want. If you leave, that will be the end. I wont look for you, I wont pursue you. But if you dont, I will look for you, I will find you and I will ignore you.
Poruka je uređivana zadnji put ned 3.4.2022 10:41 (vrx).
15 godina
offline
Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

može se predvidjeti ali prekasno - skužiš djelić sekunde prije i ostaješ bespomoćan. kao što ne znamo, iskustvo je ono što dobivamo uvijek točno trenutak nakon što nam je potrebno. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
2 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

Najdix , ja vozim vsett-a 8+ model a kćerka vozi xioami mi pro 2 model.

Ponekad se i ja provozam na Xiaomi ako neidem nigdje gdje ima bregova jer me taj nemože uspentrati niti na omanje brdašce. Vsett 8+ ide ko tenk, dosad me uspeo na svaki breg.

Xiaomi ima 15 kg a vsett 8+ ima cca 25 kg.
Bunker
15 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti
bunker kaže...

..Brzina do 45 km/h ..

 -kršiš zakon. Preko 25kmh nije 'pješak' i svako korištenje nogostupa, pješačke zone itd je jednako kao da motorom-skuterom ili drugim vozilom voziš.. a to što ti ne 'juriš' nego se voziš recimo pristojno-umjereno je stvar osobe, no zakon je jasan :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti
Ajar kaže...

može se predvidjeti ali prekasno - skužiš djelić sekunde prije i ostaješ bespomoćan. kao što ne znamo, iskustvo je ono što dobivamo uvijek točno trenutak nakon što nam je potrebno. 

recimo kao dugogodišnji vozač automobila, naviknuo sam se unaprijed gledat promet, raskršća, parkinge i prijelaze.... promatrat promet, jelte.
pretpostavka je kritična stvar i majka svih zajeba.
jednostavno je: uspori, prikoči i pusti gas prije raskršća, zebri, stani i pričekaj. a ako se voziš pored parkirališta, obrati više pozornosti na parkirana vozila i sporedne ceste.
tih par sekundi ti realno ne znače išta. Totalno nebitno koje vozilo koristiš, mentalna praksa bi ti trebala biti ista u glavi!
nisam bogomdan vozač, ali 18god bez prekršaja (minus parkirna kazna dvije) ili nesreće ipak nečem vrijedi.

mnogi sudionici prometa i pješaci nemaju vozačku kulturu i znanje, te u tome leži najveći problem. i to je nešto što je samo društvo krivo, počevši od škola pa do roditelja.

 

I dont know you. I dont know what you want. If you leave, that will be the end. I wont look for you, I wont pursue you. But if you dont, I will look for you, I will find you and I will ignore you.
Poruka je uređivana zadnji put ned 3.4.2022 14:26 (vrx).
16 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti
bunker kaže...

 Vozim se polako, poštujem druge sudionike prometa i nema problema.


 

Povremeno vidim ovakve, i sve u redu - stvar je pojedinca kako će se kretati okolo.

 

Problem su oni ostali, kojih je dovoljan broj (neću reći većina, iako tako djeluje)

da izazovu čitav niz neugodnih situacija, i posljedično predrasuda.

 

Split your lungs with Blood and Thunder
7 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

Ihush , svaku nedjelju mi fratar otpusti grehe tak da nekak preživim kršenje zakona.... 😂


@fler , među svim vrstama sudionika prometa ima krkana da te bog sačuva. Od pješaka sa slušalicama koji nebi čuo da meteor dolazi i totalno je nesvjestan okoline pa do jajana u kabini auta punoj dima i još tipka po mobu, a u njemu bar 2 promila badela...
Bunker
10 godina
offline
Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

 

Bunker je sve dobro opisao. Poštovanje drugih je osnova svega u svemu i svačemu.

Samo se bojim za onoga tko bi išao svjesno se zamjerati Bunker-u.

Bilo u prometu, bilo pri nekoj drugoj situaciji.

 

Ja sam prvi koji to nikada ne bi radio. 

Moraju se znati granice.

 

 

dzg
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti
ihush kaže...
bunker kaže...

..Brzina do 45 km/h ..

 -kršiš zakon. Preko 25kmh nije 'pješak' i svako korištenje nogostupa, pješačke zone itd je jednako kao da motorom-skuterom ili drugim vozilom voziš.. a to što ti ne 'juriš' nego se voziš recimo pristojno-umjereno je stvar osobe, no zakon je jasan :)

jep, krsi

 

samo sto ga isto tako krse i 100% svih ostalih vozaca. Svi imaju aute ili motore koji mogu vise od 50 u gradu, i svi idu vise od 50

The best thing about having a penis is sharing it with people who don't
14 godina
offline
Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

Ali, ovaj Bunkerov romobil(ček) je limitiran na 25 km/h, koliko sam shvatio. Dakle, jedino ak mu je to softverski otključao i naprdi 'gas', onda je u prekršaju. Ali treba sjesti u gradu negdje na klupicu uz cestu i nabrojati koliko vozila ne vozi brže od 50, a svima je na cajgeru gravirano preko 200, nisu limitirane mašine, i nitko ne jamra protiv toga. A 'nitko od nas' to ne poštuje! Helouuu! Za nabrojati, biti će dovoljna "prsta dva - jedne ruuuke" 

 

Problem nije u vozilu, ma koje bilo kategorije. Problem je u glavi! 

Poruka je uređivana zadnji put pon 4.4.2022 15:45 (Mrljavi).
Moj PC  
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

Mrljavi, baš i ne. Moj tvornički ide 45 km/h a kojekavim trikovima se to može i pojačati.

https://www.emove-store.com/trgovina/vsett8-elektricni-romobil-2-x-600w/

Kćerkin Xiaomi ide 25 km/h , bar po tvorničkim podacima, a po cajgeru ide i preko 30 km/h. Na oba su pune gume.
Bunker
14 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti
bunker kaže...

Mrljavi, baš i ne. Moj tvornički ide 45 km/h a kojekavim trikovima se to može i pojačati.

https://www.emove-store.com/trgovina/vsett8-elektricni-romobil-2-x-600w/

Kćerkin Xiaomi ide 25 km/h , bar po tvorničkim podacima, a po cajgeru ide i preko 30 km/h. Na oba su pune gume.

 

Hmm. Referirao sam se na podatke na toj stranici gdje kažu: 

 

"VSETT 8+ Udoban i okretan u gradu

Vsett 8+ električni romobil uključuje dva snažna motora od 600 W, ukupne kontinuirane snage 1200 W, i litijsku bateriju LG od 48 V i 16 Ah,koja će vam omogućiti da postignete maksimalnu brzinu do 45 km / h(ograničeno na 25 km / h )i domet između 50-90 km (ovisno o tome koristite li jednostruki ili dvostruki način rada) i sve to u samo 25 kilograma težine!

 

Fućkaš cajger. Kak po GPS-u pokaže to bi trebalo biti točno. možda je to referenca za toleranciju na cajgeru. Samo se ti drajvaj. Neke koji tule da su romobili pljuga i da ih treba zabraniti trebalo bi podsjetiti koliko se fame podignulo oko štetnog zračenja mobitela a zakeljen im je na uhu i hodaju ko potumplani po cesti i zebri. Isto tako i 5G mreža. Koliko njih se buni ali kupuju novije mobitele jer imaju 5G. Ne možemo zabraniti romobile radi 5 debila, kao ni noževe jer ima i onih koji njima ubijaju!

Mislim da je večina onih na 'rolšuhama' opasnija od romobila pa nikom niš! Kud se oni smiju, odnosno nebi smjeli voziti?

Sad nekog j3be to kaj se netko vozi skoro badava i bez gužve a on se tandrče u škatulji na 4 kotača i potroši 100 kn dnevno za gorivo! Ali da, ok je da se mora nekako regulirati tko, gdje, kako i čime smije prometovati. Vidim, javljaju se neki biciklisti kojima je bed pregurati bajs preko zebre jer, 'kaj to smeta vozačima'. Licemjerno. S jedne strane bi da se poštuju zakoni jer nam je banana od države, a s druge strane kad se uvedu neka pravila onda je opet frka.
Nemam robomobil ali sam pobornik inovacija i iskoristivosti novih tehnologija. Ja sam i bajker pa se nagledam ovih u autima koji ti nedaju da prođeš ispred njih dok stoje na semaforu. U pravu su ali su moralne nule. Kompleksaši. Osobno, pomaknem se i biciklistima i skuterašima ako vidim da kroz zaustavljenu kolonu idu naprijed. Osim mozga, fali nam i kulture a to niti jedan zakon ti ne može nametnuti a kamoli nadoknaditi. Zato nam i je ovako kako je u životu.

Poruka je uređivana zadnji put uto 5.4.2022 16:46 (Mrljavi).
7 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

Mrljavi, i cajger i gps pokazuju skoro pa identične brojke, ali i da fulaju nema veze jer se tako i tako radi o malim brzinama pa mi tak svejedno jel idem 26 ili 28 km/h....

U pravu si za ograničenje za vsett 8+, dok je u kutiji i u tvorničkom stanju on zaista nemože brže od 25 no sa njim dobiješ slikovne upute kako u 20 sekundi ukloniti to ograničenje ( ili vratiti ako ikad zaželiš ). A kako je to kod mene bilo u lipnju prošle godine pa sam zaboravio taj detalj. Meni je važnija snaga , da se nepregrijava uz dulji breg sa mojom težinom i sl....a brzinu prilagodim ostalim sudionicima površine na kojoj trenutno jesam.
Bunker
14 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti
bunker kaže...

Meni je važnija snaga , da se nepregrijava uz dulji breg sa mojom težinom...

 

I ja sam "muž"  Jel vuče kak spada taj model? Ne mislim baš na Zajčevu u Zg ili Žuti Breg ali ono, nekaj pristojno.

Gledao sam par modela (Xiaomi i sl.) ali sam odustao jer je najčešće 'nosivost' do 100 kg žive vage, pa reko, satrt ću to čim stanem na njega ili nebu ni krenuo s mjesta!  A ovaj tvoj model je zanimljiv jer ima pune gume. Najmanje što bi htio je da mi negdje u Maksimiru romobil legne na felgu.

Poruka je uređivana zadnji put sri 6.4.2022 8:47 (Mrljavi).
7 godina
offline
Re: Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

Mrljavi, znaš da su ljudi skloni pretjerivanju i hvaljenju svoga konja, no ovaj vsett 8+ model je zvijer.

Imam 110 kg, dosta zujim po gradu, od uspona bi to bili jordanovac, mikulići, gornja kustošija, domjanićeva, pionirski grad i znam da će zvučati nevjerojatno no na tim usponima me prosječni automobil nemože stići.

Vsett 8+ ima dva motora , relativno je lagan sa svojih 24 kg ( naspram drugih modela sa 2 motora koji znaju imati i po 45 kg ), nije veliki pa stane u svaku veću sportsku torbu ( kada preklopiš stup volana).

Startnost i ubrzanje je poput katapulta ( zato te nijedan prosječan automobil nemože pratiti na kratkim relacijama gdje je puno semafora, raskrižja, uspornika, pješačkih prelaza ) pa auto nema vremena niti dionicu za razviti snagu i brzinu. U opcijama podesiš zero start pune snage i onda kreće bez odgurivanja i to tolikom snagom da to trebaš prije negdje vježbati jer bu te zbacio silinom kretanja. Od 1 do 5 ja tu snagu starta držim na 2 i da vidiš kako to mojih 110 kg s mjesta pokreće uz breg . Petica je ako se hoćeš trkati, kuqciti i sl...

Pune gume su nešto kaj svako mora odlučiti za sebe. Ja sam prije vozio bicikl i svako malo sam krpao i kupovao nove zračnice i vanjske gume jer se često krećem po industrijskoj zoni i dvorištima i skladištima tvrtki gdje je tlo puno oštrih limića, stakla, čavlića, knuaf šarafa i sl. Zbog toga je moj prvi uvjet bio da su obje gume pune. Naravno da je tada romb malo tvrđi no ima oba amortizera pa se to kompenzira i sama vožnja je ugodna.

Kćerkin Xiaomi je imao tvorničke gume koje nisu pune, no odmah sam ih zamjenio punim gumama. Taj xiaomi nema amortizere i na njemu se ipak osjeti truckanje zbog punih guma. Nije to nešto drastično no eto, dobro je znati pa da se lakše odluči. I iz njenih guma sam se već navadil čavlića i trnja tako da bih u mom slučaju uvjek dao prednost punoj gumi . Taj ima cca 15 kg, i mene nemože uspeti niti uz omanji bregić, u domjanićevoj stane nakon 10 metara ( do tuda me donese inercija i nemre dalje... )

Ozbiljne tvrtke koje ih imaju u prodaji će ti rado omogućiti test vožnju na željenom modelu pa to svakako preporučam prije kupnje. Uzmi ga na probu od par sati, provozaj se tamo gdje bi se i inače vozio i to bu ti najbolji test.

Za kišu, vlagu, samozpaaljenja i sl buš našao more senzacionlaističkih članaka. Ja svoje opće nepazim, stoje vani na dvorištu, prekrijem najlonom ako je baš u najavi jača kiša, vozim i po laganijoj kiši, i naravno ne ideš baš kroz duboke lokve jer su motori u kotačima. Jbg, nije podmornica nego romobil 😉. A znali su se zapaliti i mobiteli i automobili, no kupnjom dobrog brenda i korištenjem kvalitetnih dijelova ( npr kada mjenjaš bateriju ne uzimaš najjeftiniju sa ebaya nego onu kakva je bila tvornička i sl ) i jako je mala šansa da buš doživio biblijsko samozapaljenje....

Postoje za njih jeftini alarmi ( imaju dva daljinska onak kao ključ za auto, ona kockica sa dugmićima i ledicama ), podesiš osjetljivost i glasnoću i uz vezanje sajlom si relativno siguran od krađe. Vjerovao ili ne, postoji i kasko osiguranje za njih ( ja ga uzeo, tj dobio na poklon za prvu godinu ) tako da baš te briga ako ga i popale buš dobio drugi opet novi...( u mojoj polici piše da isplaćuju mpc koja je bila na dan kupnje po mom računu).

Eto, nadam se da će moja iskustva pomoći tebi ili bilo kome drugome pri donošenju odluke o kupnji ili korištenju romobila. Punjenje dva romobila nisam osjetio kroz povećani račun za struju, računi su mi isti kao i prije romobila, a ušteda nekorištenjem vozila je pozamašna u ovih skoro godinu dana. Auto najviše troši i haba se na ovim kratkim gradskim relacijama a romobil dominira baš na tim kratkim gradskim relacijama...
Bunker
14 godina
offline
Ponašanje vozača e-skutera može se predvidjeti

@bunker

 

malo off-topic

Obzirom da romobile ostavljaš vani pokrivene najlonom, daj još samo adresu. Najlon ću ti ostaviti, majke mi 

Thnx na opisu i informaciji. Odlučio sam uzeti taj model. Ima sve što alternativno prometalo treba imati. Snagu, dobru autonomiju, bez dodatnih troškova i problema (gume) i dovoljnu brzinu. Cijena je takva kakva je ali mislim da je obzirom na karakteristike apsolutno opravdana.

 

on-topic

Osim što kao i u svemu postoje oprečna mišljenja onih za i protiv, mislim da bi mogli malo razmisliti i o okolišu. Apsolutno nisam 'zeleni' kao što ne zagovaram ni vege-prehranu jer je to zdravije. Moramo priznati da je osjetno sve veće zagađenje ispušnim plinovima u naseljenim mjestima i zagušenje prometa.

 

Kada bi si svi malo posložili u glavi pa češće koristili bicikle, romobile, 'skejborde i rolšuhe', bilo bi nam svima bolje a i jeftinije. Uostalom, sa takvim prometalima možeš na kavu u centar grada bez razmišljanja o parkingu i zonama, cijeni parkiranja ili u obližnju trgovinu po kruh, mlijeko, grinceg za juhu, bez paljenja jedne i pol tone teške kutije na kotačima. Nije za odbaciti ni isplativost ako sagledamo današnje cijene goriva. Potrošnja struje punjenja el. prometala je zanemariva. 

 

Sve u svemu, mislim da bi u tom smjeru trebali razmisliti oni koji imaju želju zgaziti, trknuti, trubiti i psovati spomenuta prometala. Za kaskadere u svim kategorijama vozila i dalje imamo na raspolaganju brdo prekrasno uobličenih psovki, gestikulacije i srednji prst. Između ostaloga moramo prihvatiti da puno takvih vlasnika alternativnih vozikala niti nema love za automobil, registraciju, održavanje, ili nemaju ni vozačku ili lovu za polaganje ispita. Jednostavno im je to dostatan prijevoz.

 

I na kraju, tolerancija. Sve je u našoj glavi kako si posložimo osim ako se nismo dotepli iz neke vukoj3bine gdje takvi misle da je riječ 'bonton' isto što i ponton ili kurt0n. 

Poruka je uređivana zadnji put sub 9.4.2022 13:10 (Mrljavi).
Moj PC  
1 0 hvala 1
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice