dodajmo tome da se igra ne može ručno spremiti (ako pogineš, a hoćeš, preko nekoliko puta, jer je čak i "easy" zajeban do boli) vraća te na početak, odn. mjesto na kojem je igra "odlučila" spreminti "napredak". katastrofa za fps. pauziranje igre ("Esc") NE pauzira igru i sve se u pozadini dalje zbiva pa se lako ode u vječna lovišta. tu je i dozlaboga iritantno stalno upozorivanje na nedostatak videomemorije (iako sve radi k'o po špagi s 2GB), iako je grafika i sve ostalo jednaka prijašnjim wolfensteinima, gdje nije bilo nikakvih upozorenja. nema više humora. ako na početku ne odabereš pravu nadogradnju (a neću napisati koju), najametnije je sve ispočetka (uz brisanje "save slota" i gubitka svega). sestre su očajno djetinjaste i priglupe i svejedno je s koju se odabere za kampanju. "priča" je za q. nema venere/mjeseca. igra nije "balansirana": isti protivnik je čas jači, čas slabiji. dodani su neki sumanuti neprijatelji (tipa lovac - jaeger, odn. lovica, jer je žensko s maramom preko njonje, a ne ono na što smo navikli u na pr. sniper elite, i potrošiš pola zaliha municije dok je skeljiš). nelinearnost pridosnosi zbunjivanju igrača. istu "usputnu" zadaću traži svaki put kad iznova dođeš u isto područje (na pr. postavljanje bombe u isti auto - u nedogled). za svako područje ti treba po nekoliko sati strpljenja i dosadnog ponavljanja jednog te istog. ima još toga no sve u svemu: ne vrijedi kupnje. prije je to bio wolfenstein a sad je sadistička programerska arkadna sprdnja s igračima koja se trpa u isti koš.
ima jedna zgodna stvar: na jednom mjestu je runa (tj. "shrine") iz igre dishonored. ne donosi ništa ali je srprajz od strane arkane. malo veselja u općem jadu i čemeru.