Kako zabavna igra. ono guranje kolica, payload, predobar mod
Zajednica spasila Team Fortress 2, broj igrača se
- poruka: 5
- |
- čitano: 6.017
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Wallhackeri nisu bili od značaja, oni silni aimboteri su bili pain-in-the-ass...
Nije mi jasno, odakle i zasto toliki botovi na FPS-ovima? Svaki popularan FPS je zahvacen, sta nije poanta igre da se zabavis? Razumijem da tu i tamo netko pozeli wallhackati, ali da svaki FPS bude poplavljen do razine neigrivosti... sta dobivaju time? Novce na neki iskrivljen nacin?
Kako zabavna igra. ono guranje kolica, payload, predobar mod
Igra koju sam voleo da upalim s vremena na vreme i jedan od dražih modova. Poslednji put kad sam probao da se vratim u igru, posle prve partije koju sam solidno odigrao sam izglasan za izbacivanje.
Danas je TF2 15 godina od kad je izašo, iako je je prošlo 5 godina od kako nije dobila veći update igra je dan danas zabavna i puna ljudi, malo koja igra iz 2007 može reći da je dan danas relativno popularna.