Pa buduci da je svaki relevantan tehnoloski medij napisao clanak o ovom "debaklu"....rekli bismo da nije PR debakl...
Kako mi je glupa ta riječ boomer, kao da su svi starci zatucani glupi i žive u kamenom dobu. Općenito sva te generacijske spike su glupost, zašto bi sudio nekog po tome kad je rođen.
Kako mi je glupa ta riječ boomer, kao da su svi starci zatucani glupi i žive u kamenom dobu. Općenito sva te generacijske spike su glupost, zašto bi sudio nekog po tome kad je rođen.
Ok boomer
Morao sam... :D
Ovo je skoro kao deja vu... slične članke smo na Bugu dugo vremena čitali o Tesli i "muljatoru" Elonu Musku. Sad kad je Tesla postala svjetski uspješna tvrtka, nemojte opet napraviti istu grešku i samo se prešaltati na VW.
wagenvolk = vagon ljudi
Taj wagenvolk djeluje ko lokomotiva koja se negdje vozi u poljskoj 1943. Upsic dupsic pr propo...
Ovo je skoro kao deja vu... slične članke smo na Bugu dugo vremena čitali o Tesli i "muljatoru" Elonu Musku. Sad kad je Tesla postala svjetski uspješna tvrtka, nemojte opet napraviti istu grešku i samo se prešaltati na VW.
Bugovci su opcenito protiv tehnologije. Jos da je znati zasto pise o istoj.
Ne razumijem, al dobro. Good for them.
Kako mi je glupa ta riječ boomer, kao da su svi starci zatucani glupi i žive u kamenom dobu. Općenito sva te generacijske spike su glupost, zašto bi sudio nekog po tome kad je rođen.
Ok boomer
Morao sam... :D
da nije zamišljeno:
bummer ?
E moj baže, fino se sprdate s VW-om koji je ipak kralj autoindustrije. To što nisu nahajpani ko Tesla ne znači da znatno kaskaju s razvojom i prodajom električnih automobila. Citiram jedan članak "VW je prodao 231.600 električnih vozila na baterije - 2020. - manje od polovice broja prodaje koju je Tesla ostvario, ali porast od 214% u odnosu na prethodnu godinu. ". Dakle, svaka čast Elonu, ali mislim da će prosječni Europljanin (i svaki drugi stanovnik planete van USA) u budućnosti radije dati svoje pare renomiranom proizvođaču automobila kao što je VW nego Tesli o čijoj pouzdanosti za sad još ne znamo mnogo.
E moj baže, fino se sprdate s VW-om koji je ipak kralj autoindustrije. To što nisu nahajpani ko Tesla ne znači da znatno kaskaju s razvojom i prodajom električnih automobila. Citiram jedan članak "VW je prodao 231.600 električnih vozila na baterije - 2020. - manje od polovice broja prodaje koju je Tesla ostvario, ali porast od 214% u odnosu na prethodnu godinu. ". Dakle, svaka čast Elonu, ali mislim da će prosječni Europljanin (i svaki drugi stanovnik planete van USA) u budućnosti radije dati svoje pare renomiranom proizvođaču automobila kao što je VW nego Tesli o čijoj pouzdanosti za sad još ne znamo mnogo.
Pa mozda oce, ali se moraju jos vise potruditi. Sve to s etabliranim proizvodjacima je s figom u djepu da previse ne talasaju kod prodaje ICEova i samo mole boga (plus 'lobiraju' kod politicara) da se jos ne pooštre zahtjevi oko emisija.
Tako da ce mnogi radije 'nagraditi' proizvodjaca koji je u tome ful nego nekog tko elektricne razvija samo da si smanji prosjek game.
No opet, od tih 'ostalih' VW se tu cini najozbiljniji.
Majko mila, koji glup članak.
@Lil Dice
Nije istina, nema osude. Moraš nekako nazvati neke generacije u nekom periodu.
Netko voli mlađe, netko starije, sve to za ljude.
prije mnogo godina, daleko negdje u galaksiji, taman pred izumiranje dinosaura, ovakav tamnoplavi golfenstein (traktoraš sarajevac sklepan od jedinice i dvojke, s pet brzina) je bio moj posljednji auto. bio je poput pravde: spor ali dostižan. trošio je simbolički (najmanje kad je stajao u dvorištu). kilometre se nije ni brojalo. mehanički prozori, bez klime (propuh-kondišn) ili zračne posteljine. samo za me i cucka. dal sam električaru spojiti farove tak da se uključuju/isključuju s motorom. dvaput su mi iz njega maznuli radio ali njega nikad (nitko osim mene nije ga znao pokrenuti). šmrc ... (akutna nostalgija)
Pa mozda oce, ali se moraju jos vise potruditi. Sve to s etabliranim proizvodjacima je s figom u djepu da previse ne talasaju kod prodaje ICEova i samo mole boga (plus 'lobiraju' kod politicara) da se jos ne pooštre zahtjevi oko emisija.
Tako da ce mnogi radije 'nagraditi' proizvodjaca koji je u tome ful nego nekog tko elektricne razvija samo da si smanji prosjek game.
No opet, od tih 'ostalih' VW se tu cini najozbiljniji.
Pa neko je i kod političara izlobirao sve ove glupe "ekološke" ideje i norme. Znaš šta političare boli k*rac za ekologiju, nego su skužili da tako mogu jednostavno ubrati hrpu love najprije od proizvođača pa onda i od krajnih korisnika. Prvo proizvođačima lupe porez na aute jer "emitiraju više CO2 od nekakvog glupog broja kojeg je rođo u EU postavio", a onda još kupcu prilikom kupnje auta opet odvali porez jer je emisija veća od nekakvog glupog broja.
Ko i naš šugavi PPMV, prvo platiš PDV onda ti još odvale PPMV na iznos s PDVom. Tog ima samo u ovoj rupetini.
A koga će kupci nagraditi? Pa da, hipsteri, oni koji moraju bit u trendu i pokazat se kak su kul, ti će kupit nekakve tesliće. Ostatak ljudi, kojima treba kompletan auto, kvalitetne izrade i jako dobrog aftersale supporta, ti će i dalje kupovat aute od proizvođača koji su pokazali da znaju sklepat auto da se ne raspada nakon prve kiše.
dinasaurovozi još će minimalno 20-30 godina da se kotrljaju
jedino što stvarno može napokon dinoprdekala poslati u vječna lovišta su čarobne baterije u roku 5-10 godina.
Majko mila, koji glup članak.
Apsolutno se slažem, od toga koje izraze koristi do cijelog koncepta da kad pročitaš trebao bi ga pročitati još jednom da shvatiš što zapravo želi reći.
Što se tiče same teme, kad sam pročitao negdje Voltswagen prvo sam pomislio da je to neka zahebancija ili da su totalno skrenuli. Ono što bi im možda bilo pametno je kad bi uveli novi branding za električne aute za američko tržiše (po principu kao Toyota sa Lexusom i japanske firne generalno) ali sa novim "čistim" imenom iz razloga da se privuku mlađi kupci, da se brand poveže sa električnim vozilima i da se odmaknu od reputacije koja ih prati otkako su imali aferu sa CO2 testovima. Možda je to trebalo i biti nešto slično pa su shvatili na osnovu reakcija da su "fulali ceo fudbal".
Sandro je samo ljut jer nije skužio prvoaprilsku šalu.
Ili ja nisam skužio njegovu prvoaprilsku šalu?
E moj baže, fino se sprdate s VW-om koji je ipak kralj autoindustrije. To što nisu nahajpani ko Tesla ne znači da znatno kaskaju s razvojom i prodajom električnih automobila. Citiram jedan članak "VW je prodao 231.600 električnih vozila na baterije - 2020. - manje od polovice broja prodaje koju je Tesla ostvario, ali porast od 214% u odnosu na prethodnu godinu. ". Dakle, svaka čast Elonu, ali mislim da će prosječni Europljanin (i svaki drugi stanovnik planete van USA) u budućnosti radije dati svoje pare renomiranom proizvođaču automobila kao što je VW nego Tesli o čijoj pouzdanosti za sad još ne znamo mnogo.
Renomiranom proizvodjacu automobila, ali kakvih automobila? Na unutarnje izgaranje! Ne elektricnih....
Po cemu je to VW renomiraniji proizvodjac elektricnih automobila od Tesle? Da li VW mozda ima vise iskustva u proizvodnji EV-a od Tesle?
Elektricni auto i klasicni auto, osim interijera, limarije, kotaca i kocnica, nemaju puno dodrinih tocaka. Sve sto VW danas radi u svijetu EV-a, radi i svaki drugi proizvodjac ICE automobila. Polako se uce i dobivaju znanja potrebna da bi konkurirali Tesli. To je za njih potpuno drugi svijet.
Dovoljno je vidjeti probleme sa softverom koje VW ima u novim ID3 i ID4 automobilima. To je zivi ocaj. Ako se moglo za Teslu govoriti da izbacuje poluproizvode na trzista jer tu i tamo postoje problemi s bojom i neujednacenom limarijom, onda je ovo sto je VW napravio sa softverom horor. Automobil cija upotreba ovisi zbog prirode samog automobila o koristenju softvera, je zbog tog istog softvera, prakticki neupotrebljiv, i to vecina reviewera potvrdjuje.
U dometu i efikasnosti su daleko losiji od Tesle! U performansama automobila, takodjer daleko losiji! Pa se postavlja pitanje po cemu je to VW renomiraniji proizvodjac?
Po tome sto znaju dobro ofarbati auto? Po tome sto znaju limariju sloziti na milimetar? Pa to zna svaki proizvodjac automobila danas osim Tesle koja se jos uvijek uci skaliranju proizvodnje, dobrom QC-u, i svim onim zanatima kojima se tradicionalna autoindustrija odlicno sluzi vec 100 godina.
Sto ce biti prije, Tesla ce nauciti kako kvalitetno obojati automobil, ili ce prije biti da ce VW nauciti kako isprogramirati dobar softver s inzenjerima koje nemaju, kako napraviti dobar battery management, kako pojednostaviti iskustvo punjenja, kako poboljsati performanse automobila, kako poboljsati domet da bude u rangu Teslinog?
Meni kad netko spomene brend VW, prva asocijacija su mi Bosanci (bez uvrede), ali to je tradicionalno brend koji je vecinom u Bosni zastupljen, i po ostalim balkanskim drzavicama tipa Srbije, Hrvatske, itd.
U svijetu nitko normalan ne smatra VW brendom! Pazite, nitko normalan! Ici usporedjivati jednu Teslu s krampvagenom je kao da idem usporediti Peugeot i Porsche, jednostavno neusporedivo. Ili kao da idem usporediti Nokiu i Apple, eto negdje u tom rangu... Tko normalan ce za istu cijenu, ili malo visu cijenu Tesle, ici kupiti VW? Pa to moras biti ili teski zagrizeni fan koji obozava sve od VW-a, ili moras biti tehnoloski nepismen....
Renomiranom proizvodjacu automobila, ali kakvih automobila?
U dometu i efikasnosti su daleko losiji od Tesle! U performansama automobila, takodjer daleko losiji! Pa se postavlja pitanje po cemu je to VW renomiraniji proizvodjac?
Po tome sto znaju dobro ofarbati auto? Po tome sto znaju limariju sloziti na milimetar? Pa to zna svaki proizvodjac automobila danas osim Tesle koja se jos uvijek uci skaliranju proizvodnje, dobrom QC-u, i svim onim zanatima kojima se tradicionalna autoindustrija odlicno sluzi vec 100 godina.
Sto ce biti prije, Tesla ce nauciti kako kvalitetno obojati automobil, ili ce prije biti da ce VW nauciti kako isprogramirati dobar softver s inzenjerima koje nemaju, kako napraviti dobar battery management, kako pojednostaviti iskustvo punjenja, kako poboljsati performanse automobila, kako poboljsati domet da bude u rangu Teslinog?
Meni kad netko spomene brend VW, prva asocijacija su mi Bosanci (bez uvrede), ali to je tradicionalno brend koji je vecinom u Bosni zastupljen, i po ostalim balkanskim drzavicama tipa Srbije, Hrvatske, itd.
U svijetu nitko normalan ne smatra VW brendom! Pazite, nitko normalan! Ici usporedjivati jednu Teslu s krampvagenom je kao da idem usporediti Peugeot i Porsche, jednostavno neusporedivo. Ili kao da idem usporediti Nokiu i Apple, eto negdje u tom rangu... Tko normalan ce za istu cijenu, ili malo visu cijenu Tesle, ici kupiti VW? Pa to moras biti ili teski zagrizeni fan koji obozava sve od VW-a, ili moras biti tehnoloski nepismen....
Koliko promašaja u jednom postu
ovim tehnofilima prije 10 godina je steve jobs pričao što je dobro za njih a sad to radi elon musk,ti ljudi jednostavno moraju imati nekog tko će im reći to i to je dobro za tebe a to i to ne valja
Renomiranom proizvodjacu automobila, ali kakvih automobila?
U dometu i efikasnosti su daleko losiji od Tesle! U performansama automobila, takodjer daleko losiji! Pa se postavlja pitanje po cemu je to VW renomiraniji proizvodjac?
Po tome sto znaju dobro ofarbati auto? Po tome sto znaju limariju sloziti na milimetar? Pa to zna svaki proizvodjac automobila danas osim Tesle koja se jos uvijek uci skaliranju proizvodnje, dobrom QC-u, i svim onim zanatima kojima se tradicionalna autoindustrija odlicno sluzi vec 100 godina.
Sto ce biti prije, Tesla ce nauciti kako kvalitetno obojati automobil, ili ce prije biti da ce VW nauciti kako isprogramirati dobar softver s inzenjerima koje nemaju, kako napraviti dobar battery management, kako pojednostaviti iskustvo punjenja, kako poboljsati performanse automobila, kako poboljsati domet da bude u rangu Teslinog?
Meni kad netko spomene brend VW, prva asocijacija su mi Bosanci (bez uvrede), ali to je tradicionalno brend koji je vecinom u Bosni zastupljen, i po ostalim balkanskim drzavicama tipa Srbije, Hrvatske, itd.
U svijetu nitko normalan ne smatra VW brendom! Pazite, nitko normalan! Ici usporedjivati jednu Teslu s krampvagenom je kao da idem usporediti Peugeot i Porsche, jednostavno neusporedivo. Ili kao da idem usporediti Nokiu i Apple, eto negdje u tom rangu... Tko normalan ce za istu cijenu, ili malo visu cijenu Tesle, ici kupiti VW? Pa to moras biti ili teski zagrizeni fan koji obozava sve od VW-a, ili moras biti tehnoloski nepismen....
Koliko promašaja u jednom postu
Toliko promasaja, da ne mozes izdvojit niti jedan... ali bolje ne ulazi u raspravu ako za nju nisi kompetentan.
Tesla iako nema svoju tvornicu u Europi (barem ne zavrsenu), satire VW po podajnim rezultatima, dok krampvagen prodaje BEV samo u Europi... VW se vec sad ne moze mjerit s Teslom niti u jednom smislu, a kamoli kad tvornica u Berlinu proradi kako treba i kad se smanji cijena dodatno zbog usteda vezanih za carine te transport od SAD-a ili Kine.
Da, zbog toga je naprodavaniji BEV na svijetu, zato sto ne valja i sto mu sve otpada... lol
Ali da je VW nista posebno, tu si svakako upravu. Tesko je komentirati protiv brenda koji vozis, isto kao sto ni ja ne mogu objektivno komentirati Kiju... tako da ovo vjerojatno nije tema/rasprava za tebe...
marketing čuda čini..
ali Tesla je najomraženij auto u Podravkinoj floti... samo za paradno vozikanje po Koprivnici služi...
a kvaliteta im je kriminalna - i nikakve (jednokratne) performanse to ne mogu pobiti...
Nema uopce smisla raspravljati s takvom ekipom. Toliko su duboko u tom kultu licnosti da ne vide svjetlo.
Dapace ljudi koji su sami vlasnici Teslinih automobila i Home proizvoda su vise kriticni nego ovi koji samo drkaju na njih
marketing čuda čini..
ali Tesla je najomraženij auto u Podravkinoj floti... samo za paradno vozikanje po Koprivnici služi...
a kvaliteta im je kriminalna - i nikakve (jednokratne) performanse to ne mogu pobiti...
Tebi je Podravkina flota mjerilo necega? :D
Tesla je najkvalitetniji brend u BEV svijetu! E sad, ako pod kvalitetu smatras boju bez i jedne crtice, ako pod kvalitetu smatras vrata poravnata na milimetar i slicno i ako su to razlozi zbog kojih ekipa iz Podravke ima tolike silne probleme s Teslom, jbg onda stvarno ne znam sto da kazem. Tesla je medju najgorima u tim istrazivanjima bila upravo iz tih razloga, niti zbog cega drugoga... a ne vidim kako netko moze imati problema s Teslom ili biti nezadovoljan njome, kad na sve postoji garancija i sve sto ode, kao i kod bilo kojeg drugog novog automobila, bit ce u granatnom roku rijeseno, tako da manite nas tod konstantnog FUD-a!
Osim toga decki, ne gledate niti malo realno.
Mene zanima da mi netko ovdje linka istrazivanje zadovoljstva kupaca i kvalitete u BEV kategoriji, a ne ukupno.
U tom smislu Tesla zbog najnovjih tehnologija, najnaprednijih cipova, najbrzih automobila trpi kritike, i naravno zbog toga sto je najmladja auto kompanija svijeta (Uz Lucid, Rivian, Nio i ostale startupe...)
Kako mozemo usporedjivati Teslin BEV, i primjerice Toyotin benzinac ili neki hibrid koje Toyota vec usavrsava 10-ak godina? Kako to uopce moze biti ista kategorija?
Ajmo kad ste tako pametni i kad znate da Tesla ne valja, nadjite mi link koji se tice samo BEV vozila, pa da vidimo gdje je Tesla, a di su ostali...
Ali ajmo uzeti za potrebe ove rasprave ukupni rang vozila prema J.D. poweru za 2020. godinu. Tesla je zadnja sa 250 problema na 100 vozila, dok je recimo jedan Audi, u ciju se kvalitetu kunu mnogi balkanski majstori, pa i neki moji prijatelji iz krugova mehanicara (i s kojim ja imam jako puno pozitivnih iskustava), znaci taj isti Audi ima 225 problema na 100 vozila!
Volvo: 210
Audi: 225
Land Rover: 228
Tesla: 250
Znaci jedna mlada kompanijica poput Tesle, je tu negdje po kvaliteti s jednim Audijem koji proizvodi automobile vec desetljecima, ili s jednim Volvom koji slovi kao jako kvalitetan i siguran auto. Ili Land Rover na kojeg svi svrsavaju.
Ajde ekipica, budite sad licemjerni, i prema kriteriju s kojim ste osudili Teslu kao tesko smece, osudite i Audija, Mercedesa, Volvo, Land Rover, i ostale koji su u ovom biznisu oko 100 godina. S tim da treba imati na umu da je to bilo istrazivanje za 2020., a za 2021. ce Tesla barem duplo manje problema imati jer rijetko tko da prijavljuje probleme s novim vozilima koliko je meni poznatno. Novi Teslini automobili vise nemaju problema niti sa bojom, a s limarijom izuzetno rijetko!
Btw. kad smo vec kod kvalitete, moja Kia dijeli drugo mjesto s Dodgeom sa 136 problema na 100 vozila!, i vrlo sam zadovoljan s njom. Preko 200 tisuca km bez ikakvih kvarova.
Tko malo bolje poznaje autoindustriju, znat ce da je Kia bila sve do pred 15 godina, pa i manje, sinonim za nekvalitetu!
Najgore sklapani automobili bili su upravo Kijini, a pogledajte ih danas... melju sve pred sobom koliko su dobri, cak su i jednu Toyotu nadjacali ako je ovo istrazivanje relevantno...
A jedan Audi koji je sinonim za kvalitetu i luksuz, Nijemac bato moj, ima prijavljenih problema u rangu startupa poput Tesle. Pa nije li to zalosno?
Ajde, prozovite i Audi, Volvo, MB kao tesko smece, kao sto ste i Teslu... a ovi iz Podravke bi si trebali razmisliti o Kijama kao sljedecim automobilima.