MrBeast nezaustavljivo obara rekorde YouTubea

Trenutačno najpopularniji youtuber svijeta, Jimmy Donaldson ili MrBeast, u nekoliko je dana uspio probiti "okruglu" granicu od 200 milijuna pretplatnika i još jedan video plasirati među rekordne

Sandro Vrbanus ponedjeljak, 16. listopada 2023. u 20:02
📷 MrBeast / YouTube
MrBeast / YouTube

Od prošle godine najpraćeniji youtuber na svijetu, Jimmy Donaldson, poznatiji kao MrBeast, nastavio je gomilati broj pretplatnika na svojem kanalu. Kada je, u studenome prošle godine, službeno prestigao Felixa Kjellberga, poznatoga pod nadimkom PewDiePie, imao je više od 111 milijuna pretplatnika. Niti godinu dana nakon toga, 25-godišnja je YouTube zvijezda probila novu "magičnu" granicu – od 15. listopada njegov kanal broji više od 200 milijuna pretplatnika.

Nedodirljivi kralj YouTubea

Najveće je to postignuće jednog privatnog kanala u povijesti, a više od njega ima samo legendarni indijski glazbeni kanal T-Series s 251 milijunom pretplatnika. MrBeastov kanal pokrenut je u veljači 2012. godine, kada je on imao tek 13 godina, a posljednjih nekoliko svjetsku slavu je stekao raznim izazovima, dijeljenjem novca te drugim atraktivnim sadržajima, u koje ulaže milijune dolara. Dakako, oni mu se i vraćaju kroz sponzorske ugovore, razne franšize (restoran brze hrane i linija slatkiša, primjerice, također mu donose novac), a Donaldson ima vrlo zanimljivu poslovnu strategiju – ogroman dio zarađenog novca dijeli pobjednicima svojih izazova, ili jednostavno troši na novu produkciju.

Osim rekorda u broju pratitelja, ovoga vikenda objavljeni uradak donio mu je još jedan rekord. Video, u kojem pokazuje kako izgledaju kuće vrijedne od jednoga dolara, pa sve do više od 100 milijuna dolara, u prva je 24 sata pogledan više od 60 milijuna puta. Novi je to rekord za jedan neglazbeni video na YouTubeu, a prošli rekord držao je – pogađate – također MrBeast, s videom preživljavanja na splavi, objavljenim u kolovozu.

Krajem prošle godine Forbes je procijenio neto vrijednost Donaldsonove imovine na oko 500 milijuna dolara, što uključuje njegov kanal, studio, brand i sve franšize. Tada je procijenjeno da bi lako uskoro mogao postati i prvim YouTube milijarderom, odluči li se primjerice na prodaju manjinskog udjela u svojoj kompaniji. Prošle jeseni sam je izjavio da je bio odbio ponudu za preuzimanje cijelog svojeg video carstva, u vrijednosti od milijardu dolara.