Prekomjerno granatiranje reklamama

Ovomjesečna tema broja koncipirana je tako da se samo u nekoliko segmenata bavi adblockerima, dok većim dijelom pokriva područje privatnosti i sigurnosti pri surfanju Internetom

Miro Rosandić četvrtak, 29. veljače 2024. u 06:00

Pomalo je neobična situacija da se mi, kao izdavač koji bitan dio svojih prihoda ostvaruje objavama reklama, bavimo alatima koji "štite" publiku od reklama na internetskim medijima. Dugo sam se i ja suzdržavao od upotrebe bilo kojeg blokatora oglasa, ali iz godine u godinu, sve je bilo teže. Svi smo zajedno postali ugroženi zbog bezbrojnih zloupotreba tehnologije i beskrupuloznih likova koji su do krajnjih granica maltretirali sve koji bi zalutali na neku nepoznatu im stranicu. To i nisu više bili oglasi, već razni maliciozni programčići za serijsko generiranje klikova koji su donosili zaradu mrežnim žmuklerima, a ne marketinškim agencijama. Sjećate se onih "oglasa" na kojim se klikne na x, a on otvara novu stranicu ili pokrene seriju pop-up reklama? To je potaknulo razvoj ad blockera, koji su (ne baš slučajno) istodobno blokirali i 'prave' oglase..

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 376 ožujak 2024.