Netflix testira kanal s linearnim programom

Osnovna prednost streaming usluga jest gledanje sadržaja na zahtjev. Međutim Netflix je primijetio da nekima to i nije idealno, pa pokušava doprijeti i do gledatelja koji ne žele sami birati što će i kada gledati

Sandro Vrbanus subota, 7. studenog 2020. u 15:24

Neki korisnici Netflixa u Francuskoj ovih su dana primijetili da im je postala dostupna nova usluga ovog streaming servisa, Netflix Direct. Iz kompanije su potom potvrdili da je riječ o testu koji se odvija samo u Francuskoj, a ima za cilj utvrditi je li ljudima ponekad bolje gledati linearni sadržaj koji netko odabere za njih, umjesto filmova i serija dostupnih na zahtjev.

Francuzi to vole klasično

U Netflixu, na temelju svojih istraživanja, smatraju da u Francuskoj postoji značajan udio gledatelja kojima nije uvijek do biranja sadržaja koji bi u tom trenutku gledali, već im je draže da im netko drugi odabere televizijski program. U toj je zemlji, kažu, i dalje vrlo popularna klasična televizija.

Netflix Direct
Netflix Direct

Gledatelji skloni pasivnom gledanju televizije od sada će na Netflixu moći samo uključiti kanal Direct, dostupan trenutačno samo putem web sučelja, i potom gledati ono što će im na linearnom programu biti ponuđeno. Dakako, bit će to nešto od filmova, serija ili dokumentaraca inače dostupnih na Netflixu.

U streaming servisu se nadaju da će im ovaj "TV kanal" otvoriti put do novih korisnika, kao i da će postojećim korisnicima linearni program po njihovom izboru prikazati i otkriti neke sadržaje na koje inače ne bi sami naletjeli. Sličnu namjenu imao je i projekt u kojem je Netflix testirao na pametnim televizorima, a uključivao je posebnu opciju "Shuffle Play", za nasumično pokretanje nekog od dostupnih sadržaja za gledatelje koji u određenom trenutku nemaju ideju što bi htjeli gledati.

Netflix Direct po pokretanju će gledateljima prikazati što je na programu u naredna 24 sata. Bitno je naglasiti da je raspored programa dostupan za pet dana unaprijed, te da se on kreira na temelju Netflixovog izbora i podataka o popularnosti pojedinog sadržaja, a ne prema preferencijama pojedinačnih korisnika.