Daniel Lučić srijeda, 10. srpnja 2019. u 06:00
Roccat Renga Boost
Izvdeba Over-ear, otvorene
Driveri / Otpor 50 mm, 32 Ω
Vrsta priključka 3,5 mm (2x TRS ili TRRS)
Masa 200 g (bez kabela)

Varljiv izgled Roccatova novog gejmerskog headseta vješto prikriva činjenicu da se radi o uređaju koji pripada najnižem cjenovnom razredu. Težak samo 300 hrvatskih novaca, ovaj headset namijenjen je igračima plićeg džepa te onima koji za slušalice s mikrofonom, koje će koristiti tek povremeno, ne planiraju izdvojiti stotinu eura ili više.

Varljiva vanjština vješto prikriva stvarnu vrijednost headseta, Roccat Renga Boost vizualno djeluje skuplji nego što jest

Roccat Renga Boost jednostavan je analogni headset koji se pomoću para TRS priključaka – odnosno jednog TRRS priključka – spaja na PC, kućne konzole ili mobilne uređaje s 3,5-milimetarskim utorom. Njegov je okvir načinjen od tankih žica obloženih čvrstom gumom, koje povezuju par okruglih over-ear slušalica. Ispod žičanog okvira nalazi se nosač za glavu načinjen od umjetne kože, a iako na sebi nema uobičajeni pjenasti sloj, vrlo je udoban. Za vrućih dana na ćelavoj glavi može izazvati pojačano znojenje, no oni s više kose nemaju razloga za brigu. Veličinu headseta nije moguće podešavati, no vertikalni je nosač dovoljno fleksibilan da se lako prilagodi čak i velikim glavama. Zahvaljujući masi od 200 grama, Renga Boost na glavi je gotovo neprimjetna, čak i za duljeg korištenja.

Over-ear slušalice Renga Boosta razmjerno su velike te mogu obujmiti sve osim slonovskih ušiju. S njihove unutrašnje strane nalaze se relativno tanki, ali zadovoljavajuće udobni jastučići obloženi umjetnom kožom. Takva kombinacija mogla bi izazivati znojenje u ljetnim danima, no ovaj je efekt smanjen zahvaljujući prozračnosti otvorenih slušalica s jasno vidljivim velikim otvorima na vanjskoj strani. Da, dobro ste pročitali – Renga Boost jedan je od rijetkih otvorenih headsetova.

Zahvaljujući okviru od tankih žica i školjkama slušalica od lake plastike, headset je iznimno lak i vrlo udoban

Školjke slušalica na velikim okruglim glavama ne sjede apsolutno besprijekorno, i može se osjetiti veći pritisak iznad ušiju, odnosno labavost ispod njih, no taj problem na papiru zvuči znatno ozbiljnije nego što u stvarnosti jest. Mnogi ga neće ni primijetiti. Na lijevoj slušalici nalazi se mikrofon koji je, kad nije potreban, moguće podići kako ne bi smetao pred licem, a iz iste slušalice izlazi i žica na kojoj se nalazi kotačić za kontrolu glasnoće te prekidač za isključivanje mikrofona.

Ukupno gledajući, headset je izrađen vrlo dobro. Plastika je čvrsta, iako vrlo lagana, da materijali pod prstima ne djeluju suviše jeftino. Zamjerku ipak imamo, a odnosi se na prilično krutu gumiranu žicu koja čak i nakon “razrade” smeta za vrijeme korištenja i povremeno povlači headset u jednu stranu.

Solidnu zvučnu sliku kvari tek potpuni izostanak basa, zbog kojeg eksplozije u igrama gube impresivnost

U slušalicama Roccat Renga Boosta nalaze se 50-milimetarski driveri koji proizvode iznenađujuće dobar zvuk – ponovno, s obzirom na cjenovni razred. Visoki su tonovi precizni, a srednji čisti, pa se izoliranje pojedinačnih zvukova i pozicioniranje protivnika u pucačkim igrama obavlja s lakoćom. S druge strane, neuobičajeno za igraće headsete, bas je vrlo plitak, gotovo ga nema, stoga eksplozije u igrama ne zvuče nimalo impresivno. Ipak, ukupna je zvučna slika solidno balansirana, prirodne topline, čemu pridonosi velika otvorenost slušalica. Ona također znači da Renga Boost ne izolira zvuk na unutra ni prema van, pa dvaput razmislite ako imate glasne ukućane ili one osjetljive na buku. Također, ako tražite slušalice za glazbu, potražite neki drugi model.

Mikrofon na Roccat Rengi Boost solidan je i prenosi jasan zvuk, bez mnogo pozadinskih šumova ili buke koju ne bi trebao loviti. Ne bi bilo zgorega da je nešto glasniji, no većina modernih zvučnih kartica ima opciju boosta, pa će za komunikaciju s prijateljima u igri biti više nego dobar.

Roccat Renga Boost

• Solidan zvuk za cijenu
  • Udobnost