Zendesk preuzima Ultimate, vodećeg pružatelja automatizacije usluga u industriji

Ovim preuzimanjem, uz neobjavljen iznos, Zendesk želi transformirati korisničku službu i tako iskoristiti uspon generativne umjetne inteligencije

Tomislav Stanković četvrtak, 14. ožujka 2024. u 05:05

Zendesk, od 2007. godine kada je pokrenut, pokušava transformirati korisničku službu. Uz Ultimate će sada ponuditi AI agente s poboljšanom inteligencijom koji nisu samo reaktivni nego i proaktivni u rješavanju problema, nadopunjujući ljudsku stručnost.

Smatraju da AI nije samo alat nego nužna i temeljna promjena u načinu na koji će tvrtke komunicirati sa svojim klijentima. Također očekuju da će se u budućnosti između 70% i 90% interakcija odvijati kroz AI agente.

Zendesk, u objavi, na sljedeći način opisuje Ultimate: "Njihova platforma za automatizaciju integrira se s bilo kojim pozadinskim sustavom i pruža robusnu analitiku i izvješćivanje." iz čega je vidljvo da Zendesk vidi hibridnu budućnost u kojoj upiti kupaca mogu biti preusmjereni ondje gdje imaju najviše smisla, bilo da je u pitanju AI ili ljudski agent.

Što se preuzimanja tiče iako je plan uključiti Ultimate tehnologiju u Zendesk platformu, Ultimate će nastaviti nuditi samostalne proizvode drugim tvrtkama, a njegovih će se otprilike 140 zaposlenika pridružiti Zendesku nakon sklapanja ugovora.