Arma 3 najavljena

poruka: 33
|
čitano: 9.249
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Arma 3 najavljena

Na radost svih obožavatelja (uključujući i mene {#}) ove odlične ratne simulacije Bohemia Interactive je najavila da igra stiže na ljeto 2012.

 

Objavljeni su prvi screenshotovi iz igre. Potvrđeno je da će Arma 3 kao i njezini prethodnici biti PC ekskluziva. Predviđa se da će se radnja odvijati negdje na Mediteranu te će i dalje sadržavati sve one "sitnice" zbog koje je volimo (sandbox način igre, MP itd.).

 

Objavljena je i konfiguracija za pokretanje, samo nije sigurno jeli to službena objava.

 

OS– Windows 7 / Vista
CPU– Intel Core i5 or AMD Athlon Phenom X4 or faster
GPU– Nvidia Geforce GTX 260 or ATI Radeon HD 5770, shader Model 3 and 896 MB VRAM, or faster
RAM– 2 GB
HDD– 15 GB free space
DVD– Dual Layer compatible
DirectX®– 10

 

To je to za sada. Uživajte u slikama :)

I'm just sayin'
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.5.2011 17:37 (Dodinho).
Moj PC  
7 0 hvala 5
14 godina
neaktivan
offline
Arma 3 najavljena

Super. Najvise mi je za oko zapelo "radical engine improvements" kao i uporaba PhysX API-ja

 

Evo jos malo materijala:

 

http://www.bistudio.com/index.php/english/home/news/projects/224-arma-3-uncovered

http://www.arma3.com

So then I typed GOTO 500 - and here I am!
 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Arma 3 najavljena

Jesu li to leopardi 2a6 i merkava na slikama?

 

Nadam se da ću do onda imati dovoljno jaku makinu...A šta se tiče grčke,imam osjećaj da ću to posebno radit mape za klance i zgušnjenja...

 

Ja sam Plavi zmaj.
13 godina
offline
Arma 3 najavljena

Radeon HD5770?

 

Optimizacija i pol.

I have not failed.I've just found 10,00 ways to do it wrong.
Moj PC  
3 1 hvala 0
13 godina
protjeran
offline
Re: Arma 3 najavljena
pandza94 kaže...

Radeon HD5770?

 

Optimizacija i pol.

Uzmi u obzir kada igra izlazi, tada će ta grafa biti ono što zovemo dno...

Sting like a bee, flow like a butterfly...
14 godina
neaktivan
offline
Re: Arma 3 najavljena
pandza94 kaže...

Radeon HD5770?

 

Optimizacija i pol.

ARMA nije bas normalna igra, kad dode do krkljanca sa po 100 vojnika na obje strane ovaj HD 5770 postane sasvim razumljiv. Uostalom, bolna tocka ARMA-e nikada nisu bile graficke kartice nego procesori, treba poprilicna zvjerka da sav taj AI i kojekakve balisticke modele simulira u realnom vremenu.

So then I typed GOTO 500 - and here I am!
13 godina
protjeran
offline
Arma 3 najavljena

Ja se nadam da cu tada već imat neku GTX 6xx pa da mogu uživat u igri {#} Inače slike izgledaju odlično

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.5.2011 11:49 (deepblue).
 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Arma 3 najavljena
deepblue kaže...

Ja se nadam da cu tada već imat neku GTX 6xx pa da mogu uživat u igri {#} Inače slike izgledaju odlično

Možda i 7xx...nitko nezna u točno kojem dijelu 2012-te.

Ja sam Plavi zmaj.
14 godina
protjeran
offline
Re: Arma 3 najavljena

kako god ispadne nes viditi ni 6xx kamoli 7xx 2012te

mozd ove 5xx pod novim imenom

 

sluzbeno proljece 2012 izlazi 32nm kod tajvanera

nvidia ima 3 mj testiranja  tog 32nm

znaci ljeto idu low modeli ove 5xx ali na 32nm

jesen "hi" ide u full pogon  3mj test i mozda ali ono mozda u zimu imas prave 6xx 

jedino ak nenadju opet pojeftino vijaka za drveni namjestaj

 

 

14 godina
offline
Arma 3 najavljena

NIsam igrao predhodne djelove, all ovaj cu probat. Cuo sam rjeci hvale za predhodnike, all ih nisam imao kad igrat, all za ovo cu odvojit vremena jer imam osjecaj da ce bit jako dobra igra :))

dzix
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Arma 3 najavljena
pandza94 kaže...

Radeon HD5770?

 

Optimizacija i pol.

lega je već rekao, CPU je bolna točka u simulacijama. Iako mi ovi zahtjevi više vuku na preporučene nego tek "za pokretanje". Vjerujem da će i daleko slabije konfe moći glatko pokrenuti igru ako ne bude tipičnih bugova za Armu.

ccfly kaže...

kako god ispadne nes viditi ni 6xx kamoli 7xx 2012te

mozd ove 5xx pod novim imenom

 

sluzbeno proljece 2012 izlazi 32nm kod tajvanera

nvidia ima 3 mj testiranja  tog 32nm

znaci ljeto idu low modeli ove 5xx ali na 32nm

jesen "hi" ide u full pogon  3mj test i mozda ali ono mozda u zimu imas prave 6xx 

jedino ak nenadju opet pojeftino vijaka za drveni namjestaj

Informiraj se, ispadaš smiješan.

15 godina
offline
Re: Arma 3 najavljena

Evo ga jedan novi filmic sa gameplayom.

 

Neznam da li sam to ja, ali ov meni i nije bas nesto {#}

 

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
14 godina
offline
Arma 3 najavljena

Uzmi u obzir da nas godinu dana dijeli od izlaska igre. Ovo je samo preview nekih novih feature-a, nije namijenjeno da impresionira izgledom. Nova fizika, mogućnosti ronjenja, mogućnosti promjene opreme itd... Sve ostalo je samo placeholder odnosno stvari iz Operation Arrowhead-a. Tu nema niti novih animacija još niti je grafički dotjerano...

 

Lijepo je vidjeti da developeri već u ranim stadijima pokazuju razvoj igre ali dosta ljudi to krivo shvaća, poistovjećuju sa krajnjim proizvodom što je pogrešno.

 

Btw. druga stvar ako ti sama igra nije nešto... Arma 3 će u osnovi biti kao i Arma 2, simulator moderne/buduće bojišnice, sve što je bilo dobro u OA ostat će u igri plus neki novi feature-i. Ja sam već impresioniran nekim stvarima, napisao sam u Arma 3 temi čime. Virni tamo, ima malo opširnije o novostima.

 

http://www.bug.hr/forum/topic/pc-igre/arma-iii/100658.aspx

3D dizajner
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.8.2011 20:52 (Minoza).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Arma 3 najavljena

Po meni je i sada grafički impresivna, a tek kad je dotjeraju...

Software is like sex... it's better when it's free (Linus Torvalds)
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Arma 3 najavljena
xxxxx kaže...

Po meni je i sada grafički impresivna, a tek kad je dotjeraju...

 

Je, ali nerealno je očekivati nešto puno više, govorimo o otoku u stvarnoj veličini, stotine km2 bez "levela", sve je učitano (doduše streamaju se naravno objekti ali - you get the point). Tako da je ovo stvarno impresivno s obzirom na veličinu. Igra će imati i potpuno novi animacijski sistem, ne znam što to sve uključuje doduše.

 

Mislim, ima tu milijun novih sitnica... Fine-tuning rekao bih, ali ništa drugo ovaj serijal niti ne treba, zadrži dobro, popravi što nije valjalo, ostavi mogućnost modanja. {#}

3D dizajner
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.8.2011 20:57 (Minoza).
15 godina
offline
Arma 3 najavljena

Ma arma je zakon, tek sam je nedavno otkrio kada sam probao 2-icu odmah sam ju prešao, nakon toga i prvi dio, nažalost nisam ih kupio (još) ali ovo izgleda predobro i sigurno kupujem ako mognem pokrenuti barem na low.

Software is like sex... it's better when it's free (Linus Torvalds)
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Arma 3 najavljena

Ja sam (očekivano zar ne) kao i Minoza isto impresjoniran dosada viđenim, i naravno kao veliki fan ArmA serijala očekujem dosta bolju igru od Arme II koja mi baš nije 100% legla kao prva ArmA ili prvi Operation Flashpoint. Ono što me je donekle razočaralo u ARMI II (OA nisam probao još, al mislim da ima rel. slične probleme).

  • Model osvjetljenja po noći. Probajte voziti tenk i upaliti svjetla. Ili heli. Osvjetljenje mi izgleda jednostavno previše fejkano i skriptirano. Ili pucanje po noći.
  • Želio bih pokrete tijela i ruku neovisno jedni o drugima. Primjer da mogu micati ruke, a da tijelo bude statično. Neznam dali to ima u nekom modu (Minoza?) ali u prvom djelu je bilo toga.
  • Totalno ne jasam fizikalni engine u nekim stvarima. Dok stoji jedna parkirana AH1Z Cobra, i jedan bočni udarac iz M136 Launchera je tek malo ošteti. Kolko sam čuo u stvarnosti ipak satare većinu Heli-a koji stoje parkirani, pa mi nije jasno odkud ovo.
  • Perfomanse naravno. ARMA II čak sa zadnjim patchom nije dobro optimizirana igra. Pucanje iz Shilke je očajno. Sa vrlo jakim računalima sam imao jake dropove neovisno o postavkama.
  • Manjak sadržaja u nekim stvarima. Šta su u stanju samo ponuditi M1A1 od "žešćih" tenkova? Ili T-90 sa Ruske strane? Zašto nema Mig-ova, zašto nema Su 39 i sl. čuda.
  • Teško označavanje objective-a na radaru kada sam u tenku Commander, ili Driver. Znam da mogu sa tabom, ali zašto ne mogu kao u prvom OFP-u fino sa mišem označiti target.
  • Ne sviđa mi se MP Browser, totalno je grafički zgrapan i treba mu redizajn, što je već potvrđeno kao jedna od manjih novosti u ARMI 3.

 

Eto, to je to većinom. Za mene je ARMA 2 ispunila ajmo reć 8.5/10 očekivanja. OA i dodatke nisam igrao, ali potrudit ću se što prije ih kupiti.

{One death is tragedy, but a million deaths is statistics} Molim forumaša Penryna da ne odgovara na moje poruke jer nema potrebe buduci da ga ignoriram.
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Arma 3 najavljena
Ranko Kukumar kaže...

  • Želio bih pokrete tijela i ruku neovisno jedni o drugima. Primjer da mogu micati ruke, a da tijelo bude statično. Neznam dali to ima u nekom modu (Minoza?) ali u prvom djelu je bilo toga.

 

Misliš na onaj "float" kao u Armi 1? Imaš pod opcijama igre koliki float želiš, po defaultu je isključen. {#}

 

Slažem se sa svime što si rekao, ACE recimo popravlja više manje sve što si naveo. OA je super, ali pati od nekih boljki kao i cijeli serijal. {#}

3D dizajner
15 godina
offline
Re: Arma 3 najavljena
Minoza kaže...


 

Uuuuu, nemoj me krivo shvatiti. Arma2 je odlicna igra i obozavam je. Istina ima svojih mana, ali na kraju u svom zanru jednostavno nema premca. Slozio sam si i Freetrack za nju i moram priznati da vise neznam upravljati helikopterom bez tog s*anja na glavi.....

 

Ono sto me malo razocaralo u 3ojci je mozda ipak malo preveliki skok u buducnost, oruzja koja nikada nisu dovrsena  ili su dovrsena ali najvjerojatnije nikada nece uci u upotrebu. U svim dosadasnjim najavama najavljuju svega nekoliko pravih novosti (volumetrijski oblaci, veca mapa, ragdoll i borba ispod mora) i samo to svaki puta naglasavaju.

 

Svi znamo sto se dogodilo sa Americas Army 3 i kada su krenuli palamuditi sa izmisljenim naoruzanjima. Ili jos bolji primjer BF2142 i koliko igraca se toga uopce jos sjeca a kamoli igra....

Guranje ratnih FPS-ova koji koji vole za sebe reci da su simulacije u buducnost ili u svijet fantazije nikada nije dobro proslo, tako da se iskreno plasim sto ce biti sa igrom koja je jedina  "milsim" na trzistu. I ovako vec zbog svoje kompleksnosti ima uzi krug igraca.

 

Uostalom pogledaj gdje ima najvise interesa i gdje se najveca lova vrti, odnosno jasno je da ljudi zele igrati igre na virtualnim bojisnicama prenesenim iz stvarnog svijeta.

 

Mislim da se igra nece previse razlikovati od vidjenog jer 10 mjeseci (koliko je ostalo do najavljenog izlaska) je apsolutno premalo za bilo kakav radikalniji potez, odnosno vjerujem da ce to vrijeme upotrijebiti na peglanje bugova kako im se ne bi ponovila  Arma2 koja je bila gotovo neigriva prvih 6 mjeseci

Sve svoje nade polazem u modove.

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
Poruka je uređivana zadnji put pet 26.8.2011 10:08 (syncmaster245b).
14 godina
offline
Re: Arma 3 najavljena
syncmaster245b kaže...
Minoza kaže...


 

Uuuuu, nemoj me krivo shvatiti. Arma2 je odlicna igra i obozavam je. Istina ima svojih mana, ali na kraju u svom zanru jednostavno nema premca. Slozio sam si i Freetrack za nju i moram priznati da vise neznam upravljati helikopterom bez tog s*anja na glavi.....

 

O da, ja isto igram sa Freetrackom, isto tak više ne mogu zamisliti da igram bez toga.{#}

 

Ono sto me malo razocaralo u 3ojci je mozda ipak malo preveliki skok u buducnost, oruzja koja nikada nisu dovrsena  ili su dovrsena ali najvjerojatnije nikada nece uci u upotrebu. U svim dosadasnjim najavama najavljuju svega nekoliko pravih novosti (volumetrijski oblaci, veca mapa, ragdoll i borba ispod mora) i samo to svaki puta naglasavaju.

 

Znam, nisam baš preveliki fan tog poteza al eto...

 


Sve svoje nade polazem u modove.

 

 

Također. Modovi su velik dio Arma serijala, vjerujem da će Arma 3 biti super, a u kombinaciji sa modovima, genijalna.

 

Ja se eto nisam previše razočarao zbog SF settinga, vidim to više kao neki dodatak, u igri će sigurno biti sve iz današnjice plus eto malo SF sadržaja, a i nije sve baš toliko neutemeljeno. Railgunovi jesu budućnost, HUD display je već današnjica, kao i detektor iz kojeg smjera dolazi metak, više manje svako američko borbeno vozilo je opremljeno time, a pitanje je vremena kada će i vojnici nositi te uređaje.

3D dizajner
Poruka je uređivana zadnji put pet 26.8.2011 12:26 (Minoza).
15 godina
offline
Re: Arma 3 najavljena

Eto jedne dobre ili lose vijesti. Sve je stvar aspekta.

 

Izlazak Arme 3 odgodjen je za 4. kvartal 2012.

Iako to na prvu zvuci lose, na drugi pogled to znaci da bi mogli dobiti i ispeglaniji proizvod ali i dodatnog sadrzaja.

 

A do tada i Chernorusia je vise nego dovoljna.

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
14 godina
offline
Re: Arma 3 najavljena
syncmaster245b kaže...
..

 

A do tada i Chernorusia je vise nego dovoljna.

 

Naravno i "Allahu Akbar!" Takistan je tu. Ja osobno podržavam odgodu ako je u svrhu poliranja, budući da pokušavaju privući širu publiku (zadržavajući kompleksnost), ne bi im trebao Arma 2 i Arma slučaj ponovo po izlasku. Da se podsjetimo, popriličan broj primjeraka Arme je vraćen nakon kupovine jer je izašla u gotovo neigrivom stanju, Arma 2 po izlasku nije prošla ništa bolje, također je bila gotovo neigriva (barem SP komponenta). Na taj način odbiješ dobar dio ekipe koji bi se možda i zakačio na igru.

Poruka je uređivana zadnji put ned 9.10.2011 13:24 (Minoza).
15 godina
offline
Re: Arma 3 najavljena

Istina, ali moram priznati da u Crnorusiji vise gustam.

Dosta mi je pijeska jos od Americas Armyija, a i za promjenu, lijepo je biti Rus i kokati Amere.

 

 

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
12 godina
offline
Arma 3 najavljena

Pozdravljam odgodu, meni je i ARMA 2 dosada dovoljna bila, još nisam kupio Arrowhead.

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Arma 3 najavljena

Stvarno napreduju...svaka cast deckima.

 

Arma je simulacija i ne trudi se grafički fascinirat, al ovo je stvarno veliki napredak...mislim da je ovo u rangu s onom iz cod-a, pa i bolje!

 

Probat će mo i ovo, stvarno super izgleda :D

SuperAdmin BurekCraft V.2
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Arma 3 najavljena
nul-3 kaže...

Stvarno napreduju...svaka cast deckima.

 

Arma je simulacija i ne trudi se grafički fascinirat, al ovo je stvarno veliki napredak...mislim da je ovo u rangu s onom iz cod-a, pa i bolje!

 

Probat će mo i ovo, stvarno super izgleda :D

 

Slažem se jedino sa ovime da napreduju, ovo ostalo baš i nije točno... Naravno da se trude fascinirati i grafički, screenovi koje smo do sada vidjeli koristili su OA engine sa manjim preinakama, novi lighting je tek u izradi, a do izlaska igre nas dijeli još poprilično. Također, ljudi zaborave (ili ne znaju) da se tu radi o renderiranju par stotina kvadratnih kilometara... Valjda ti je jasno da to uvelike utječe na izvođenje. Nije problem napraviti fancy lighting, ubaciti HD teksture i cool shadere... treba to vrtiti na 60FPS-a sa svim ostalim stvarima. Onda ljudi kukaju da im se igra vuče i tak...

I possess a skill to google.
Poruka je uređivana zadnji put uto 20.12.2011 0:06 (Minoza).
12 godina
neaktivan
offline
Arma 3 najavljena

Evo da se i ja ubacim u raspravu kao veliki Operation Flashpoint fan. {#}

 

ArmA serijal sam oduvijek mrzio. Dok mi je originalni Flashpoint među najdražim igrama/simulacijama ikad. Objasnit ću i  zašto...

Iako je Operation Flashpoint bio daleko od savršenstva, za ono vrijeme kad je izašao bio je revolucionaran. Kao i njegove ekspanzije. Međutim, i onda je patio od bugova, ali ne previše. Iskreno, najstabilnija i najzabavnija verzija mi je bila 1.0.0, dakle obični Operation Flashpoint, bez ikakvih patcheva. Barem što se tiče stabilnosti igre i umjetne inteligencije (koja uopće nije ni bila loša za ono vrijeme).

 

Ali najviše od svega sam mrzio to što moram lomiti prste na tipkovnici da bih svojim ljudima izdao par jednostavnih zapovijedi. Da odmah ušutkam zlobnike koji će tvrditi kako nisam "hardcore" {#}, prošao sam čitavu single player kampanju Cold War Crisis, čitavu Resistance ekspanziju i dobar dio Red Hammer ekspanzije. Dakle, mogu reći da sam veteran. I sve sam to prošao koristeći 2-3 osnovne zapovjedi dok sam vodio svoj odred u igri. I uvijek sam se pitao zašto, dovraga, moram pritiskati 24583938276 kombinacije brojeva da izdam jednu jednostavnu zapovjed. Karikiram, naravno, ali kužite poantu... To se još i moglo oprostiti u originalnom Flashpointu iz 2001. Pogotovo zato što nisam ni morao voditi svoj vlastiti odred sve do pred kraj igre. Ali 7-8 godina kasnije, u ArmA serijalu, opet isto?! I to sam još prisiljen boriti se s kretenskim kontrolama od samog početka igre?! A da i ne spominjem ostale "briljantne" ideje koje su tada uveli, kao npr. "motion blur" dok gledaš okolo ili trčiš... Što je previše, previše je! Pogotovo nakon što je jedna simpatična igra zvana Brothers In Arms u međuvremenu potpuno promijenila moj pogled na taktičke FPS-ove i postavila nove standarde u žanru. Ponajviše što se tiče kontrola, realnom pristupu akciji (traženje zaklona i sl.), umjetne inteligencije i fantastičnog načina zapovijedanja svojim suborcima.

 

(Znam da Brothers In Arms nije sandbox niti simulacija kao ArmA, da ne bi bilo sad rasprave o tome kako BIA nije "hardcore"). Ono što je ArmA serijal po mom mišljenju srozao bila je i umjetna inteligencija. U Operation Flashpointu, ako bi zapucao na nekoga, taj bi skinuo pušku s ramena, bacio se na zemlju, locirao odakle dolaze pucnjevi i uzvratio paljbu. Po potrebi se čak i povukao. Ništa briljantno, ali koliko-toliko djelovali su poput "pravih" vojnika. U ArmA 2 uglavnom stoje na mjestu i čekaju da ih kokneš. Ponekad su abnormalno precizni, pa te skinu posred čela s 3 kilometra udaljenosti, ali uglavnom su glupi. Tvoji suborci također. Da i ne spominjemo kako nitko živ ne zna voziti i kako mi redovito izlijeću pred nišan...

 

Nadalje, priča, atmosfera i povezanost s glavnim likovima u ArmA serijalu uopće ne postoji. Priča je ništa drugo doli Cold War Crisis ispričana nanovo, samo umjesto SSSR-a tu je neka izmišljena vojska u izmišljenoj zemlji.

 

O tehničkim aspektima igre neću ni govoriti...

 

Zanima me samo da li sam ja jedini koji se nada da će ArmA 3 ispraviti ove nedostatke, pa da napokon dobijemo igru kakva je oduvijek trebala (i može) biti? {#}

 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Arma 3 najavljena

Naravno da hoće. Imati ćemo morske pse sa laserima na glavi, što ti više treba u jednom simulatoru?! {#}

I possess a skill to google.
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Arma 3 najavljena

Pa dinosauri sa bazukama, što drugo... {#}

 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Arma 3 najavljena
Dinx kaže...

. Međutim, i onda je patio od bugova, ali ne previše. Iskreno, najstabilnija i najzabavnija verzija mi je bila 1.0.0, dakle obični Operation Flashpoint, bez ikakvih patcheva. Barem što se tiče stabilnosti igre i umjetne inteligencije (koja uopće nije ni bila loša za ono vrijeme).

  Hm, meni je najstabilnija 1.91 verzija. Sve ispod se crasha stalno, a i neke se stvari razlikuju u samoj kampanji.

Dinx kaže...

Ali najviše od svega sam mrzio to što moram lomiti prste na tipkovnici da bih svojim ljudima izdao par jednostavnih zapovijedi. Da odmah ušutkam zlobnike koji će tvrditi kako nisam "hardcore{#}

  S ovim djelom se apsolutno ne slažem. Kontrole su rješene sasvim solidno, a da ne govorim da ti u MP-u i ne trebaju uopće, a MP je ono što krasi ArmA-u. ARMA ionako nikada nije bila namjenjena SP-u, MP je prava čar igre. A i ne vidim problem kako su kontrole "nezgodne"? Ja znam napamet sve naredbe i sve što trebam pritisnuti da bi naredio timu dok ga vodim, a nije mi trebalo nešto puno da to naučim.

Dinx kaže...

  prošao sam čitavu single player kampanju Cold War Crisis, čitavu Resistance ekspanziju i dobar dio Red Hammer ekspanzije.{#}

  {#}

  Samo? Ja sam barem prekucao 10-ak puta svaku kampanju sa hrpetinom različitih modova i dodataka.

Dinx kaže...

A da i ne spominjem ostale "briljantne" ideje koje su tada uveli, kao npr. "motion blur" dok gledaš okolo ili trčiš... 

  Motion Blur je u ARMI 2 odavno moguće izgasiti. A i u Arrowheadu. U ARMI 1 ga i nema nikako.

Dinx kaže...

  Ono što je ArmA serijal po mom mišljenju srozao bila je i umjetna inteligencija. U Operation Flashpointu, ako bi zapucao na nekoga, taj bi skinuo pušku s ramena, bacio se na zemlju, locirao odakle dolaze pucnjevi i uzvratio paljbu. Po potrebi se čak i povukao. Ništa briljantno, ali koliko-toliko djelovali su poput "pravih" vojnika. U ArmA 2 uglavnom stoje na mjestu i čekaju da ih kokneš. Ponekad su abnormalno precizni, pa te skinu posred čela s 3 kilometra udaljenosti, ali uglavnom su glupi. Tvoji suborci također. Da i ne spominjemo kako nitko živ ne zna voziti i kako mi redovito izlijeću pred nišan...

  AI je moguće regulirati u MP-u (ako stavljaš botove naravno) preko configa servera. Intezitet možeš smanjivati/povećavati. Isto tako u SP-u se taj intezitet smanjuje/povećava ovisno o težini koju si odabrao. Iako se slažem da je AI jedna od bolnih točaka ARMA serijala, hrpa patcheva i dodataka koji su izišli polagano popravljaju stvar.

Dinx kaže...

Nadalje, priča, atmosfera i povezanost s glavnim likovima u ArmA serijalu uopće ne postoji. Priča je ništa drugo doli Cold War Crisis ispričana nanovo, samo umjesto SSSR-a tu je neka izmišljena vojska u izmišljenoj zemlji.

  Slažem se, iako opet napominjem kako SP je najmanje bitan dio arme.

Dinx kaže...

O tehničkim aspektima igre neću ni govoriti...

  Arrowhead/Reinforcements je odlično optimiziran. Ja igram Arrowhead sa smeće mašinom (doslovno - Intel C2D 3GHZ, 2GB RAM, ATI 5670) sa srednjim detaljima (Normal) i vidljivošću od 1500-ak metara i sve se odlično izvodi na 30-50 FPS bez primjetnih trzaja (osim kada uđem u urbano područje grada kada se zna spustiti ispod 20 FPS). Uopće ne sumnjam kako se Arrowhead izvodi na jačim mašinama poput četverojezgrenih procesora uparenih sa 4GB RAM-a i nekom prosječnom karticom poput Radeona 5770/GTS 450 Nvidije.

 

Naravno ovdje pričamo o originalnoj STEAM verzij sa zadnjih patchem (1.60 za Arrowhead). Original je mnogo sporiji (prva verzija), a ARMA II je zbog šumovite konfiguracije terene i više detalja ipak nešto zahtjevnije.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice