Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-vozi

poruka: 23
|
čitano: 24.209
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-vozi".
8 godina
offline
Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-vozi

Tako je to kad piliš granu na kojoj sjediš. Uz to, Kina sva pršti od ekologije koja je razlog budućem europskom auto debaklu.

 
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
Neka smanje cijene pa ce biti konkurentni
Intel 80286
Moj PC  
14 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
Neka smanje cijene pa ce biti konkurentni
Intel 80286
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
Neka smanje cijene pa ce biti konkurentni
Intel 80286
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
Horned Reaer kaže...
Neka smanje cijene pa ce biti konkurentni

Ne treba, vrijeme će odradit svoje. Kad ljudi kupe Xpeng ili BYD za godinu-dvije će im bit jasno da je europski auto puno skuplji s razlogom.

U tekstu se navodi da su 3 najprodavanija električna automobila u EU uvoz iz Kine. Mislim da to nije točno:
1. Tesla 3 (dio iz Kine, dio iz US)
2. Tesla Y (proizvedena u Njemačkoj)
3. ID3 (D)
4. ID4 (D)
5. Dacia Spring (proizvodi se u Kini)

Poruka je uređivana zadnji put čet 11.5.2023 0:28 (jozef).
16 godina
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
Baterijska el. vozila nisu nužno automobili, nego sve na 2-3-4 kotača, što treba registrirati - dakle i mopedi... Kruške i šipak, rekao bih. U tekstu nije pojašnjeno na što se misli, valjda opet copy/translate/paste. 🤔
Moj PC  
5 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-

Ako ne kupim elektricnog Twinga onda budem kupil nekaj iz Kine. Elektricni auti made in EU su minimalno 10k ili 20k preskupi. ID3 je kanta za smece na kotacima a kosta 15k vise nego nekaj iz Kine.

Bil sam u Renault autosalonu prije par dana i npr. eMegan je za ID3 cudo iz osamnaeste galaksije. Isto ko i ID3 nekih 20k preskup.

Cital sam clanak u austrijskom casopisu ÖAMTC. Testirali su dva elektricna auta koji su isli na put od 650 km. Jedan je vozio 100 kmh a drugi 130kmh. Zanimalo ih je ko bude prije stigao na cilj, onaj koji vozi sporo a puni krace ili onaj koji vozi brze a puni duze. 8,5 sati je trebalo onom kaj je vozil 130kmh a 9,5 sati onome koji je vozil 100kmh. Onaj kaj se vozil 100 na sat je potrosil 79 € struje a 130 na sat 159 € struje, cuj sad ovo, dieselas je stigel na cilj za manje od 6 sati i potrosil dizela za 69 €!!!!!!!!!!!!!

Struju su "tankali" po cijeni od 79 Centi. Ne znam pocem se puni u HR na autoputu ali to su cijene u Austriji. Pa si ti kupi elektricni auto! Elektrifikacija je prevara milenija i svakim danom bude sve skuplja i skuplja.

Poruka je uređivana zadnji put čet 11.5.2023 10:56 (NEW_MAN).
5 godina
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
NEW_MAN kaže...

Ako ne kupim elektricnog Twinga onda budem kupil nekaj iz Kine. Elektricni auti made in EU su minimalno 10k ili 20k preskupi. ID3 je kanta za smece na kotacima a kosta 15k vise nego nekaj iz Kine.

Bil sam u Renault autosalonu prije par dana i npr. eMegan je za ID3 cudo iz osamnaeste galaksije. Isto ko i ID3 nekih 20k preskup.

Cital sam clanak u austrijskom casopisu ÖAMTC. Testirali su dva elektricna auta koji su isli na put od 650 km. Jedan je vozio 100 kmh a drugi 130kmh. Zanimalo ih je ko bude prije stigao na cilj, onaj koji vozi sporo a puni krace ili onaj koji vozi brze a puni duze. 8,5 sati je trebalo onom kaj je vozil 130kmh a 9,5 sati onome koji je vozil 100kmh. Onaj kaj se vozil 100 na sat je potrosil 79 € struje a 130 na sat 159 € struje, cuj sad ovo, dieselas je stigel na cilj za manje od 6 sati i potrosil dizela za 69 €!!!!!!!!!!!!!

Struju su "tankali" po cijeni od 79 Centi. Ne znam pocem se puni u HR na autoputu ali to su cijene u Austriji. Pa si ti kupi elektricni auto! Elektrifikacija je prevara milenija i svakim danom bude sve skuplja i skuplja.

 Električni auti su igračke za bogate

14 godina
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
NEW_MAN kaže...

Ako ne kupim elektricnog Twinga onda budem kupil nekaj iz Kine. Elektricni auti made in EU su minimalno 10k ili 20k preskupi. ID3 je kanta za smece na kotacima a kosta 15k vise nego nekaj iz Kine.

Bil sam u Renault autosalonu prije par dana i npr. eMegan je za ID3 cudo iz osamnaeste galaksije. Isto ko i ID3 nekih 20k preskup.

Cital sam clanak u austrijskom casopisu ÖAMTC. Testirali su dva elektricna auta koji su isli na put od 650 km. Jedan je vozio 100 kmh a drugi 130kmh. Zanimalo ih je ko bude prije stigao na cilj, onaj koji vozi sporo a puni krace ili onaj koji vozi brze a puni duze. 8,5 sati je trebalo onom kaj je vozil 130kmh a 9,5 sati onome koji je vozil 100kmh. Onaj kaj se vozil 100 na sat je potrosil 79 € struje a 130 na sat 159 € struje, cuj sad ovo, dieselas je stigel na cilj za manje od 6 sati i potrosil dizela za 69 €!!!!!!!!!!!!!

Struju su "tankali" po cijeni od 79 Centi. Ne znam pocem se puni u HR na autoputu ali to su cijene u Austriji. Pa si ti kupi elektricni auto! Elektrifikacija je prevara milenija i svakim danom bude sve skuplja i skuplja.

 Istina, električni auti su jako skupi za takva putovanja. No, ako ideš na takav put svega par puta godišnje i dalje si debelo u plusu (na uštedi goriva). Nitko baš ne preporučuje el. aute za long range putovanja nego se većinom tu spominju gradske vožnje za ljude koji žive u kućama ili imaju pristup vlastitom punjaču, gdje oni briljiraju po efikasnosti.

13 godina
offline
Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-vozi

Koji glupi naslov. Tako se može reći i da je Zastava iz Kragujevca gubila milijarde zbog auta iz Wolfsburga, Stuttgarta itd.

 
10 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
Van Nistelrooy kaže...

Koji glupi naslov. Tako se može reći i da je Zastava iz Kragujevca gubila milijarde zbog auta iz Wolfsburga, Stuttgarta itd.

 Tako je to danas, laže se na sve strane. Slično kao kod piratluka zbog kojeg izdavači "gube milijarde".

Amenoum
12 godina
protjeran
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
Ferritin kaže...

 Istina, električni auti su jako skupi za takva putovanja. No, ako ideš na takav put svega par puta godišnje i dalje si debelo u plusu (na uštedi goriva). Nitko baš ne preporučuje el. aute za long range putovanja nego se većinom tu spominju gradske vožnje za ljude koji žive u kućama ili imaju pristup vlastitom punjaču, gdje oni briljiraju po efikasnosti.

 

Koristis rijec "preporuka" kao i famozni the Stozer za vrijeme korone - preporuka na koju te silim. Koliko cujem, EU planira svih SILITI na to, pogotovo one koji nemaju kuce i nemaju pristup vlastitom punjacu i idu na razno-razne puteve godisnje.

16 godina
offline
Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-vozi

Navodno su te kineske marke prilično loše kvalitete i sklone samozapaljenju. Sada da li je to istina ili propaganda ne znam, ali...

Moj PC  
1 0 hvala 1
16 godina
offline
Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-vozi

Eto i nova napredna Dizel Mazda odlužila je zabit nož u leđa preskupim EU strujič autima.

 

 

Bravo Japaneri, samo naprid gazi struju žestoko.

AMD,........is that Epyc or what?
Moj PC  
1 2 hvala 0
8 godina
online
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
Solo761 kaže...

Navodno su te kineske marke prilično loše kvalitete i sklone samozapaljenju. Sada da li je to istina ili propaganda ne znam, ali...

Zapravo Kinezi daleko najmanje gore jer koriste LFP baterije.

Doduše, sad i svi ostali prelaze na LFP pa bude toga sve manje i manje.

 

P.S. najjače su mi te jadikovke europskih marki, a istovremeno je jedino kaj ih spašava od bankrota to kaj masovno prodaju svoja vozila u Kini, to im je prek 90% zarade.

 

Bila nedavno i vijest da VW planira svu proizvodnju preseliti u SAD i Kinu jer su im to glavna tržišta, u EU je proizvodnja preskupa pa skoro pa ni nemaju zarade.

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
16 godina
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
Njemacka radna snaga je najskuplja na svijetu i samim time proizvod mora bti skup. Neovisno o svemu oni na kraju godine imaju rekordne dobiti i zaraduju milijarde. Ne na meni, barem ne direkt. Firma uzima aute samo VW Konzern ili BMW, kaj znaci da se fura Audi, ali ja ga osobno nikad nebi kupil jer je preskup.
13 godina
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
Solo761 kaže...

Navodno su te kineske marke prilično loše kvalitete i sklone samozapaljenju. Sada da li je to istina ili propaganda ne znam, ali...

 Isto se govorilo za Japance 60ih, i Koreance 90ih. Znamo kako sada stoje.

8 godina
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
NEW_MAN kaže...

Ako ne kupim elektricnog Twinga onda budem kupil nekaj iz Kine. Elektricni auti made in EU su minimalno 10k ili 20k preskupi. ID3 je kanta za smece na kotacima a kosta 15k vise nego nekaj iz Kine.

Bil sam u Renault autosalonu prije par dana i npr. eMegan je za ID3 cudo iz osamnaeste galaksije. Isto ko i ID3 nekih 20k preskup.

Cital sam clanak u austrijskom casopisu ÖAMTC. Testirali su dva elektricna auta koji su isli na put od 650 km. Jedan je vozio 100 kmh a drugi 130kmh. Zanimalo ih je ko bude prije stigao na cilj, onaj koji vozi sporo a puni krace ili onaj koji vozi brze a puni duze. 8,5 sati je trebalo onom kaj je vozil 130kmh a 9,5 sati onome koji je vozil 100kmh. Onaj kaj se vozil 100 na sat je potrosil 79 € struje a 130 na sat 159 € struje, cuj sad ovo, dieselas je stigel na cilj za manje od 6 sati i potrosil dizela za 69 €!!!!!!!!!!!!!

Struju su "tankali" po cijeni od 79 Centi. Ne znam pocem se puni u HR na autoputu ali to su cijene u Austriji. Pa si ti kupi elektricni auto! Elektrifikacija je prevara milenija i svakim danom bude sve skuplja i skuplja.

 Očito su koristili neku gradsku kanticu s dometom od 150-200 km. Normalan električni automobil mora imati domet od 400 km minimalno.

 

Što se tiče ID serije, da, dobrih 10k preskupo. Dodaš par tisuća i voziš teslu kaj je svemirski brod za VW. Stvar je u tome što oni maksimalno odgađaju tranziciju, naštimali su cijene da prodaju taman onoliko automobila koliko treba da bi izbjegli plaćanje kazni za prekoračenje flotnih emisija. Jedino Porsche radi dobar posao

 

Ja rekoh
16 godina
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
Van Nistelrooy kaže...
Solo761 kaže...

Navodno su te kineske marke prilično loše kvalitete i sklone samozapaljenju. Sada da li je to istina ili propaganda ne znam, ali...

 Isto se govorilo za Japance 60ih, i Koreance 90ih. Znamo kako sada stoje.

 Samo Korejci i Japanci nisu imali komunističku partiju koja se upliće u sve i svugdje skuplja vrhnje. Da bi to moglo fukcionirati negdje se mora maknuti dio sredstava...

 

 

fer-de-lance kaže...
Solo761 kaže...

Navodno su te kineske marke prilično loše kvalitete i sklone samozapaljenju. Sada da li je to istina ili propaganda ne znam, ali...

Zapravo Kinezi daleko najmanje gore jer koriste LFP baterije.

Doduše, sad i svi ostali prelaze na LFP pa bude toga sve manje i manje.

 

P.S. najjače su mi te jadikovke europskih marki, a istovremeno je jedino kaj ih spašava od bankrota to kaj masovno prodaju svoja vozila u Kini, to im je prek 90% zarade.

 

Bila nedavno i vijest da VW planira svu proizvodnju preseliti u SAD i Kinu jer su im to glavna tržišta, u EU je proizvodnja preskupa pa skoro pa ni nemaju zarade.

 

 
A ono...




Btw. ako su kineski toliko dobri zašto onda Kinezi kupuju EU vozila, a ne svoja lokalna?

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.5.2023 9:33 (Solo761).
14 godina
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
Solo761 kaže...

 

 
A ono...

Btw. ako su kineski toliko dobri zašto onda Kinezi kupuju EU vozila, a ne svoja lokalna?

 Stvar prestiža, a i realnost je da tamo već imaju iskustva s kineskim automobilima. Vidjet ćemo kakvi će se pokazati na EU tržištu možda ih malo poprave kako bi zauzeli tržišni udio, ali ono što sam vidio i čuo je totalna katastrofa. Sve je to lijepo i ušminkano prvih godinu-dvije, a onda se počnu mrviti gumena crijeva, propušu brtve, elektronika se počne pregrijavati jer kvaliteta je... kineska. Modeli se brzo mijenjaju, podrška je slaba, dijelova nema. Tako voziš nekoliko godina a onda snalaženje ili otpad.

Što se tiče samozapaljenja točno je da gore puno više nego europski/američki i da se to zataškava, ali gore i ovi naši pa se i to pomalo gura pod tepih. Eno u Stuttgartu je bio ogroman požar u javnoj garaži, izgorilo 100njak automobila zbog električnog, u Parizu prošle godine obustavili vožnju električnih autobusa nakon dvije eksplozije i požara... ima takvih događaja dosta ali o tome se ne priča puno jer nije u skladu s "ekološkim planovima".

8 godina
online
Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-vozi

Ukratko, svi koji imaju LFP baterije, one jako, jako, jako rijetko uspiju planut i obično onda samo malo dime, ali nisu ni svi požari isključivo na baterijama (imaju i Kinezi dosta auta na NMC, ali imaju i daleko najveći postotak LFP, i još imaju daleko najviše EV-a u svijeu, pa logično i da imaju najviše požara, alj nemaju proporcionalno više, nego puno manj od ostalih za taj broj).

Tko kupuje EV, isključivo gledat LFP.

I proizvođači su to skužili, čak i Tesla prelazi na LFP, a to jako dobro pokazuje pad cijene kobalta na svjetskom tržištu.

Još ak bakar padne, poćela budu djeca u Kongu umirat od gladi...

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
Solo761 kaže...
Van Nistelrooy kaže...
Solo761 kaže...

Navodno su te kineske marke prilično loše kvalitete i sklone samozapaljenju. Sada da li je to istina ili propaganda ne znam, ali...

 Isto se govorilo za Japance 60ih, i Koreance 90ih. Znamo kako sada stoje.

 Samo Korejci i Japanci nisu imali komunističku partiju koja se upliće u sve i svugdje skuplja vrhnje. Da bi to moglo fukcionirati negdje se mora maknuti dio sredstava...

 

 

fer-de-lance kaže...
Solo761 kaže...

Navodno su te kineske marke prilično loše kvalitete i sklone samozapaljenju. Sada da li je to istina ili propaganda ne znam, ali...

Zapravo Kinezi daleko najmanje gore jer koriste LFP baterije.

Doduše, sad i svi ostali prelaze na LFP pa bude toga sve manje i manje.

 

P.S. najjače su mi te jadikovke europskih marki, a istovremeno je jedino kaj ih spašava od bankrota to kaj masovno prodaju svoja vozila u Kini, to im je prek 90% zarade.

 

Bila nedavno i vijest da VW planira svu proizvodnju preseliti u SAD i Kinu jer su im to glavna tržišta, u EU je proizvodnja preskupa pa skoro pa ni nemaju zarade.

 

 
A ono...

Btw. ako su kineski toliko dobri zašto onda Kinezi kupuju EU vozila, a ne svoja lokalna?

 https://cleantechnica.com/2023/03/29/33-plugin-vehicle-market-share-in-china-february-2023-sales-report/

EU vozila kupuju sve manje i manje. EU prozvodaci su imali ogroman pad prodaje, ogroman! 

Zasto kupuju EU? Jer im se dopadaju? Jer se loze na marke? Jer mogu? Moras pitat kineza. Nije da EU auti dominiraju a sirotinja kupuje kineske. Kineske marke dominiraju a EU skuplja mrvice s poda, pogledaj prvi link.

16 godina
online
Re: Europska autoindustrija gubi milijarde zbog e-
NEW_MAN kaže...

 https://cleantechnica.com/2023/03/29/33-plugin-vehicle-market-share-in-china-february-2023-sales-report/

EU vozila kupuju sve manje i manje. EU prozvodaci su imali ogroman pad prodaje, ogroman! 

Zasto kupuju EU? Jer im se dopadaju? Jer se loze na marke? Jer mogu? Moras pitat kineza. Nije da EU auti dominiraju a sirotinja kupuje kineske. Kineske marke dominiraju a EU skuplja mrvice s poda, pogledaj prvi link.

slicna stvar je u japanu.

par puta kaj sam bio tamo stvarno se moras potrudit vidjet europske aute.

al kad vidis europski auto onda je to g wagon, maybach, porsche ili top trim neke luksuzne marke/modela.

ovi nasi narodni auti ne postoje kod njih osim kod entuzijasta, tu domaci ubijaju (logicno)

gurtna giržtna gužni žnorda gižnu žertir gžerdu žinar gurdaž žarpar ženar žednu žena
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice