Obratite mi se s povjerenjem, ja sam chatbot!

poruka: 9
|
čitano: 3.332
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Obratite mi se s povjerenjem, ja sam chatbot!".
4 godine
offline
Obratite mi se s povjerenjem, ja sam chatbot!

Reagiram s gnušanjem i trudim se pošto poto doći do živog čovjeka.

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.7.2021 15:23 (zelenapaprika).
 
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Obratite mi se s povjerenjem, ja sam chatbot!
zelenapaprika kaže...

Reagiram s gnušanjem i trudim se pošto poto doći do živog čovjeka.

 Nemam primjer, ali dobro programiran bot je bolji od indijca koji natuca engleski, pri tome je malouman jer ne razumije šta ga se pita i radi u Microsoft podrsci, pitaj me kako znam

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
2 godine
neaktivan
offline
Re: Obratite mi se s povjerenjem, ja sam chatbot!
Chatbot, tko ga nezna skupo bi ga platio.
 
1 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: Obratite mi se s povjerenjem, ja sam chatbot!
Fake_Alert kaže...
zelenapaprika kaže...

Reagiram s gnušanjem i trudim se pošto poto doći do živog čovjeka.

 Nemam primjer, ali dobro programiran bot je bolji od indijca koji natuca engleski, pri tome je malouman jer ne razumije šta ga se pita i radi u Microsoft podrsci, pitaj me kako znam

 Niti živi čovjek nije neka sreća, ako nema pojma, tu se slažem. Ne tvrdim da je itko malouman, ali neuki jesu.

 

Primjer HT-ove službe za korisnike, konkretno. Kad god imam problem kojeg razumiju iskusniji korisnici interneta i tehničari, naletim na studentariju u službi za korisnike ne Facebooku ili na 0800 9000 koja rijetko kada razumije moj problem. Jednostavno ne znaju što ih pitam. A potom uslijede bedasti odgovori.

 

Čitam i njihove odgovore na Facebooku u sklopu službenog profila HT-a. Pa tu ima provala na tone. Često se dobro zabavim.

14 godina
offline
Re: Obratite mi se s povjerenjem, ja sam chatbot!
zelenapaprika kaže...
Fake_Alert kaže...
zelenapaprika kaže...

Reagiram s gnušanjem i trudim se pošto poto doći do živog čovjeka.

 Nemam primjer, ali dobro programiran bot je bolji od indijca koji natuca engleski, pri tome je malouman jer ne razumije šta ga se pita i radi u Microsoft podrsci, pitaj me kako znam

 Niti živi čovjek nije neka sreća, ako nema pojma, tu se slažem. Ne tvrdim da je itko malouman, ali neuki jesu.

 

Primjer HT-ove službe za korisnike, konkretno. Kad god imam problem kojeg razumiju iskusniji korisnici interneta i tehničari, naletim na studentariju u službi za korisnike ne Facebooku ili na 0800 9000 koja rijetko kada razumije moj problem. Jednostavno ne znaju što ih pitam. A potom uslijede bedasti odgovori.

 

Čitam i njihove odgovore na Facebooku u sklopu službenog profila HT-a. Pa tu ima provala na tone. Često se dobro zabavim.

Razumijem tvoju bol sa Telekom podrskama, prosao sam tu problematiku više puta

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
5 godina
offline
Obratite mi se s povjerenjem, ja sam chatbot!

Zbog napretka u umjetnoj inteligenciji i obradi prirodnog jezika, chatbotovi se često ne mogu razlikovati od ljudi kada je komunikacija u pitanju

 

U kojem svijetu? 

 

Gdje god imam interakciju sa chatbotima (webshopovi, Revolut podrska), taj bot je toliko ocajan da ti zaista moze pomoci samo sa banalnim upitima tipa "koliko imam para na racunu" ili ovo iz teksta. Sve ostalo ej izvor beskonacnih frustracija i pravljenje budale od korisnika u stilu "glup si ko kurac, daj procitaj FAQ", samo sto su FAQ sada zamijenili botovi koji ti serviraju FAQ

 
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Obratite mi se s povjerenjem, ja sam chatbot!

klinčadija koja radi u "korisničkoj podršci" ima striktno (korporativno) propisano što mora i/ili smije govoriti korisniku (poput snimljene kazete). čak i kad bi znali/htjeli/mogli za korisnika išta učiniti, ne smiju ako to nije u okviru zadanih pravila. no zato ih slabo plaćaju. botovi (kao i "korisnička podrška", uostalom: za drkanje pritisnite 1, za pišanje pritisnite 2, za psovke pritisnite 3 ...) su iz amerike uvezen korporativni način za nazivanje korisnika "budalama" (što većina i jest ali ne svi) jer je polazišna točka svakog "dobro stojećeg" kapitalista: "kupi od mene i nestani do sljedeće kupnje. samo plaćaj."

pa vi zivkajte, "pričajte" s botovima i uživajte. ipak, svakako se prije pljuvanja informirajte o tome o čemu komentirate. i svakako ne zaboravite nasjedati na reklamne kampanje.  

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put ned 18.7.2021 19:22 (Ajar).
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Obratite mi se s povjerenjem, ja sam chatbot!
Theophilus Ruy kaže...
Chatbot, tko ga nezna skupo bi ga platio.

 -pogotovo kad si manager, bolje-jeftinije od radnika.. a bug (što ekšli ne radi) je sporedan.. tj support je ionako proforme.

(jer szk suprotno logici ne služi riješavanju problema.. tj da je to primarana namjena tad ne bi.. post dalje: ..)

zelenapaprika kaže...
..

 Niti živi čovjek nije neka sreća, ako nema pojma, tu se slažem. Ne tvrdim da je itko malouman, ali neuki jesu.

 

Primjer HT-ove službe za korisnike, konkretno. Kad god imam problem kojeg razumiju iskusniji korisnici interneta i tehničari, naletim na studentariju u službi za korisnike ne Facebooku ili na 0800 9000 koja rijetko kada razumije moj problem. Jednostavno ne znaju što ih pitam. A potom uslijede bedasti odgovori.

 

Čitam i njihove odgovore na Facebooku u sklopu službenog profila HT-a. Pa tu ima provala na tone. Često se dobro zabavim.

 -da, tj da je kriterij znanje i riješavanje problema tad bi radile osposobljene osobe adekvatnog znanja i levela pristupa.. dok rade recimo studenti klase xerox-boy..

- najslađe je što se čak trude-žele pomoći .. a sad s primjerima previše za tipkati, no stvarno ima svega, čak u pozitivnoj želji..

 

Fake_Alert kaže...
...

Razumijem tvoju bol sa Telekom podrskama, prosao sam tu problematiku više puta

 -ja to nazivam, 'reiki, viježbe disanja' (u što uračunam i gledanje led-diodica i prenošenje operateru koja kako treperi.. uzaludno je preskakati protokol) :)

 

-no protokol, kad to znamo, tad uz reiki i nešto strpljenja dođemo do željenog cilja, npr navedemo osobu s druge strane da stisne button ili da nam pozove 'srtičeka'.. :)) možda u neko skoro vrijeme uvedu 'drona' tj ako se sjećate one 'ruke-dizalice' u lunaparkovima kao igra tj ako izvučeš neki predmet, tvoj je.. .. e da tu dizalicu smontiraju pa da korisnik sam sredi liniju, je pipljavo ali zanimljivije nego to isto telefonom objašnjavati operateru i igrati se 'pokvarenog telefona' .. dok su piđin-ingliši zapravo ok, ako se uspijete sporazumjeti.. s ovima-domaćima ni jezična barijera nije odgovor :)))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
5 godina
offline
Obratite mi se s povjerenjem, ja sam chatbot!

@ihush

 

a sad s primjerima previše za tipkati

 

Ajde da sam dozivio da je tebi nesto previse za tipkati 

 
5 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice