Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Međuna

poruka: 68
|
čitano: 14.844
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Međuna".
4 godine
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
Black_Beard kaže...
Tako novi genijalci što im možeš reći? Uči kad završiš ići ćeš radit react za 6500kn pa ako budeš dobar doći ćeš na 8 9 šta 5 10 godina ako firma bude živa toliko...

I da uvik možeš freelancat ali radit i freelancat nije baš dobitna kombinacija danas di dođe indijac i obori ti cijenu za kikiriki... Bolje držat repeticije. Iz osobnog iskustva  na kraju najviše  zaradim prodajuci domaće voće za vikend i odmori se lipo mozak.... 

 Drugi dio komentara...

 

Ne može netko tko je istrčao iz škole ili s faksa odmah očekivati ne znam kakvu plaću. Sigurno je bolja veća plaća, ali to nije sve. Tu su i uvjeti rada, ekipa s kojom radiš, mogućnost školovanja..

 

Voće možeš prodavati sada, dok je vrijeme povoljno. Zimi to sigurno nećeš raditi. Ali možeš rasporediti razne poslove da si pokriješ godinu ako ti se ne raditi za nekoga 365 dana.

 

2 godine
protjeran
offline
Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Međuna

Pa valjda jer je hzz sam po sebi beskoristan pa bi ovako bar imao neku svrhu da prati kretanja i predviđa upise kvote...  Jer valjda oni imaju sve informacije putem državnog aparata da se zna koliko otprilike ljudi u nečemu radi...  Ali jbg anarhija je anarhija i svakome u državnom aparatu to paše jer se nista ne radi i uvik možeš gurat neke nebulozne sitno sebi korisne projekte...  Nitko nema kristalnu kuglu da vidi budućnost ali danas završit faks u hrvatskoj je isto kao završit tesarsku srednju školu jer svako misto preko 1000 ljudi ima nešto što možeš završit i dobit diplomu nečega...Dali nam stvarno treba u sljedećih 5 generacija na tisuće pravnika ekonomista inženjera građevine elektrotehnike i slično? Već sad na burzi ih ima dovoljno ali eto sreća je pa završiš i pravac zapadna europa pa stanje nije grozno ko prije... 

Kvaliteta tih diploma sa naših fakulteta je isto upitna i takve diplome su  odlična podloga za klijantelizam korupciju nepotizam... Najbolji primjer je Vice Mihanovic dr struke sa onim radom koji je eto dr jer tako paše vladajućoj stranci da ga uhljebe na neku državnu funkciju... 

 

Aut inveniam viam aut faciam
Moj PC  
0 0 hvala 0
2 godine
neaktivan
offline
Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Međuna

Svaka čast (uvijek istima) od ta četiri dečka. Ali, nije li to malo pretužno?

 

Naime, mi se sada busamo u prsa junačka da imamo najbolje informatičko obrazovanje na svijetu ali istina je, nažalost, sasvim drugačija.

 

Ovdje se radi o tome da imamo par (uvijek istih) pojedinaca koji pobjeđuju na tim natjecanjima, ali imamo i ogroman ogroman broj onih koji završe čak i dobre škole poput MIOC-a, a da nemaju pojma o informatici. Zašto je to tako?

 

Zato što postoji OGROMNA razlika između gradiva informatike koje je potrebno naučiti da bi se bio dobar u školi i one koju je potrebno znati da bi bio dobar na natjecanju. Profesori u školama nikoga ne uče znanja potrebna za natjecanja, već samo ona znanja potrebna za polaganje državne mature iz informatike. A razina znanja na državnoj maturi je takva da ne prelazi razinu gradskog natjecanja iz informatike za šesti-sedmi osnovne: za dobar uspjeh na maturi treba jedino znati pretvoriti par binarnih brojeva u decimalne i optimizirati par digitalnih sklopova (de Morganovi zakoni i digitalna logika i to je sve). Profesori u MIOC-u upravo to i predaju i većina njih ne bi znala riješiti ni jedan zadatak na informatičkoj olimpijadi. Ali se svejedno busaju u prsa svojim "uspjehom" u podučavanju Dorijana Lendvaja i ekipe, iako s tim uspjehom oni nemaju skoro nikakve veze.

 

Jer, tih par učenika-pojedinaca nisu ostvarili uspjeh zahvaljujući MIOC-u i našem obrazovnom sustavu, nego zahvaljujući izvanškolskim aktivnostima i posebnim profesorima koji ih treniraju. Ali to njihovo treniranje nema veze sa samim MIOC-om. MIOC nije učinio ništa za te učenike, njih treniraju profesori koji nemaju veze s MIOC-om niti s (low-level) informatikom kakva se predaje u MIOC-u. I to treba jasno i glasno reći.

 

Po meni, uspjeh neke škole (npr. MIOC-a) ne može se mjeriti samo uspjehom ona dva-tri samouka genijalaca koji bi i bez MIOC-a bili prvi. Nego se mjeri uspjehom u podučavanju - koliko si uspio podići razinu znanja svojih učenika: ako si profesor koji je na početku imao učenike koji nisu znali skoro ništa, ali si ih na kraju doveo do toga da nauče puno (i to ne samo dvoje njih nego barem 40-50% njih), onda možeš reći da si napravio dobar posao. Ali, ako si unajmio par elitnih profesora sa strane da utreniraju dvoje ionako prirodano talentiranih ljudi za koje si skužio da su genijalci u generaciji, to po meni ne vrijedi puno, jer ostali nisu naučili ništa izvan sramotno niskog prosjeka za državnu maturu, ako i to. A razina znanja potrebna za maturu je zbilja sramotna. Pitam se što ta djeca nauče od sedmog osnovne do kraja srednje škole, kada je ispit na gradskom natjecanju iz informatike u sedmom razredu identičan ispitu na kraju četvrtog razreda srednje na državnoj maturi (uvjerio sam se u to na vlastite oči)?

 

Što onda oni uče u tih 6 godina? Nemam pojma što uče, ali sasvim sigurno znam što ne uče: ne uče ono što uči Dorijan Lendvaj i Patrick Pavić: njih elitistički treniraju najbolji profesori (koji nemaju veze s MIOC-om, ali se MIOC zato vrlo rado kiti njihovim perjem). A ostali "obični" učenici uče neko sasvim drugo gradivo, puno nižeg ranga. Diskrepancija između ta dva svijeta je ogromna i to je moja osnovna zamjerka ovakvom sustavu. Kao da postoje dvije kaste: jedna je ona u kojoj otac Dorijana Lendvaja (Vlado Lendvaj, šef informatičke udruge) osigurava svom sinu najbolje profesore i onda se kurči njegovim uspjehom, dok drugima pristup takvoj vrsti obrazovanja nije dostupan.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 29.6.2021 10:29 (pietro).
 
2 0 hvala 1
16 godina
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
MZO planira povecati kvote za gimnazije, a time smanjiti broj strukovnjaka uz pad kvalitete gimnazija. Kao i sve dosad, imam dojam da nam je u interesu fiktivno dizati broj VSS spustanjem kriterija do poda, povecanjem prolaznosti na sve nacine i degradiranjem strukovnih skola. Na kraju placa programera i inzenjera nece moci pratiti cijenu rada strukovnjaka.
 
0 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
Black_Beard kaže...

 

Kvaliteta tih diploma sa naših fakulteta je isto upitna i takve diplome su  odlična podloga za klijantelizam korupciju nepotizam...

 

 Ako ti s diplomom, a de facto znanjem, uspiješ u svojoj okolini ali i u svijetu, onda kvaliteta diplome nije nikako upitna.

 

Ovake izjave sam čitao prije barem 20 godina od onih koji nikada nisu upisali fakultet. Kasnije su se malo nećkali bi li kao 30+ upisali fakultet, pa na kraju to nisu učinili, nego rade učeći nove stvari uz rad. Ali su zauvijek ostali "kiseli" (lagano ogorčeni) jer nisu ni upisali, a kamo završili fakultet.

 

2 godine
protjeran
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
zelenapaprika kaže...
Black_Beard kaže...

 

Kvaliteta tih diploma sa naših fakulteta je isto upitna i takve diplome su  odlična podloga za klijantelizam korupciju nepotizam...

 

 Ako ti s diplomom, a de facto znanjem, uspiješ u svojoj okolini ali i u svijetu, onda kvaliteta diplome nije nikako upitna.

 

Ovake izjave sam čitao prije barem 20 godina od onih koji nikada nisu upisali fakultet. Kasnije su se malo nećkali bi li kao 30+ upisali fakultet, pa na kraju to nisu učinili, nego rade učeći nove stvari uz rad. Ali su zauvijek ostali "kiseli" (lagano ogorčeni) jer nisu ni upisali, a kamo završili fakultet.

 

 Reci mi u kojoj državi ti živiš?

Jesi čitao jednu doktorsku dizertaciju iz Osijeka sad je bila u svim novinama. 

Koliko u Splitu ima diplomskih magistarskih i doktorskih radova što su ko zadaćnice prepisivacine sa wikipedije jer samo treba uspit. Uspjeh u hrvatskoj je u 95% slučajeva vezan za rodjacku kumsku vezu pa ti samo treba papir za poziciju i tako je u 99% mjesta u rh osim u 1 a to je zagreb iako i tamo ima rodjacko nećacke veze ali ima daleko najviše firmi pa je omjer 50 50...

Svugdi ostalo na 50 podobnih dolazi 1 sposoban...

I najveći problem je što svako mjesto ima vakultet i diplomu što najviše utječe da se dobije podobni papir... 

Aut inveniam viam aut faciam
4 godine
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
pietro kaže...

 

 

 

Škole (koliko ja znam) rade po unaprijed složenih programima koje odobrava država. Slično je s fakultetima. Tako da tu nema prevelike fleksibilnosti.

 

Država je propisala minimum i on se izvodi. Nisi zadovoljan? Primi se posla i nauči sam. Tako sam ja radio. A tada je bilo prokleto teško doći do literature i samog kompjutera, a interneta nije bilo. Danas ti je na raspolaganju SVE, samo trebaš sjesti i raditi.

 

Jedan od načina postizanja boljih rezultat bila bi podjela učenika na one sposobnije i one manje sposobne. A koji roditelj želi da mu dijete bude u "prosjeku" sa "ostalima"? Zašto su ovi bolji - bolji? Zato jer među njima ima inteligentnjiih ali i zato jer im se posvećuje individualna pažnja. A to, izgleda, treba mnogim učenicima i studentima u Hrvatskoj.

 

Ako želiš nešto postići, onda se tome moraš posvetiti. Nisu sportaši postali vrhunski jer su visili u kafiću, tulumarili i gubili vrijeme. Žrtvovali su puno, ali su nešto postigli. Izgubili su dio mladosti i onoga što su drugi radili dok su oni trenirali, ali su znali zašto to rade.

 

Uvijek će biti tatica i mamica, ne brini. To će te pratiti cijeli život. Ja se od takvih sineka i kćeri nastojim odmaknuti cijeli svoj život jer profitiraju na grbači roditelja, a svi oko njih znaju da ne vrijede pola toga. I prije ili kasnije zapnu, pogotovo kada roditeljske pomoći više ne bude.

 

Prema tome, iz škole (osnove i srednje) pokupi najviše što možeš, istraži svoje interese kroz hobije, upiši faks koji ti daje neku srednjoročnu perspektivu u onom što misliš raditi jer se svijet brzo mijenja. U životu ćeš možda promijeniti i nekoliko struka, što je opet normalno. Ali za to trebaš imati veliku količinu volje i energije.

 

 

4 godine
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
Black_Beard kaže...
zelenapaprika kaže...
Black_Beard kaže...

 

Kvaliteta tih diploma sa naših fakulteta je isto upitna i takve diplome su  odlična podloga za klijantelizam korupciju nepotizam...

 

 Ako ti s diplomom, a de facto znanjem, uspiješ u svojoj okolini ali i u svijetu, onda kvaliteta diplome nije nikako upitna.

 

Ovake izjave sam čitao prije barem 20 godina od onih koji nikada nisu upisali fakultet. Kasnije su se malo nećkali bi li kao 30+ upisali fakultet, pa na kraju to nisu učinili, nego rade učeći nove stvari uz rad. Ali su zauvijek ostali "kiseli" (lagano ogorčeni) jer nisu ni upisali, a kamo završili fakultet.

 

 Reci mi u kojoj državi ti živiš?

Jesi čitao jednu doktorsku dizertaciju iz Osijeka sad je bila u svim novinama. 

Koliko u Splitu ima diplomskih magistarskih i doktorskih radova što su ko zadaćnice prepisivacine sa wikipedije jer samo treba uspit. Uspjeh u hrvatskoj je u 95% slučajeva vezan za rodjacku kumsku vezu pa ti samo treba papir za poziciju i tako je u 99% mjesta u rh osim u 1 a to je zagreb iako i tamo ima rodjacko nećacke veze ali ima daleko najviše firmi pa je omjer 50 50...

Svugdi ostalo na 50 podobnih dolazi 1 sposoban...

I najveći problem je što svako mjesto ima vakultet i diplomu što najviše utječe da se dobije podobni papir... 

Stisni se u kutu sobe i počni jecati. Druge ti nema.


Ovo što si ti napisao, mene uopće ne zanima. Život je prekratak da bih zbog toga trošio svoje dragocjeno vrijeme. Tražim 0-24h svoje mjesto pod suncem da mi uvijek bude bolje i nije me briga za ove o kojima ti pišeš. Zašto? Zato jer je cijeli svijet pun takvih tipova. Srećom, postoje oaze (manje ili veće) u kojima se možeš dokazati pameću i iskustvom. E, to me zanima.

 

EDIT: u Hrvatskoj ima određeni broj ljudi koji rade, šute i zarađuju. Njihova imena nećeš pronaći na domaćim portalima.

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 29.6.2021 11:12 (zelenapaprika).
11 godina
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
Inovator kaže...
MZO planira povecati kvote za gimnazije, a time smanjiti broj strukovnjaka uz pad kvalitete gimnazija. Kao i sve dosad, imam dojam da nam je u interesu fiktivno dizati broj VSS spustanjem kriterija do poda, povecanjem prolaznosti na sve nacine i degradiranjem strukovnih skola. Na kraju placa programera i inzenjera nece moci pratiti cijenu rada strukovnjaka.

 Teško da strukovne škole mogu biti degradiranije nego što već jesu. 

A zašto budući vodoinstalateri ne bi bili gimnazijski obrazovani? - kemija, fizika, biologija, društveni predmeti - da li osoba koja će ti montirati vodovodne instalacije treba biti glupa, ili je bolje da je ipak malo pa,etnija i pedantnija? A što je sa stanarom koji živi kat iznad tebe u neboderu. Bi li "molio boga" da je lik koji izvodi adaptaciju njegovog stana stručan i pedantan? I u gimnazijama ima očajnih profesora, kao što i u strukovnim školama ima pametnih učenika koji su sposobni razmišljati svojom glavom. Vidjela sam u gimnaziji profesore toliko očajne da je bilo za nevjerovati. I šta s tim? Jeza me hvata od "intelektualaca" čiji je domet "klasifikacija" i "razlikovanje", dalje od toga ni milimetar, eventualno neka inačica konc-logora, kao ajmo kazniti one koji nisu pročitali "Zlatarovo zlato" doživotnom robijom uz prisilni rad bez mogućnosti pomilovanja. Teacher's pet mentalitet.

Pogledaj asortiman Pevexa ili Bauhausa - treba to moći razumjeti i primjeniti, a ne kao kada se neka žena žalila u Potrošačkom kodu kako su joj krivo montirali toplinske dizalice ili tako nešto jer "monteri" nisu bili osposobljeni, kao niti itko u Hrvatskoj u to vrijeme.

Poruka je uređivana zadnji put uto 29.6.2021 11:59 (telefon 2).
2 godine
neaktivan
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me

Istina je da je danas na internetu dostupno sve, pa da se možeš i sam obrazovati, ako to želiš i ako imaš jaku volju. Međutim, pogledaj ova četiri dečka koja su sad bila na informatičkoj olimpijadi: njih su trenirali vrhunski instruktori, koji su i sami bili na natjecanjima. Nitko do sada nije uspio doći na olimpijadu a da ih dotična klika nije trenirala. Može netko učiti sam i truditi se, ali utjecaj sposobnog instruktora ne smije se zanemariti. I zato nije slučajnost da ove naše informatičke medalje osvajaju samo oni koji su nekako uspjeli postati dio te klike i to je super za njih.

Ali ono što me nervira u cijeloj toj priči je što se MIOC neprestano kiti njihovim perjem, a s uspjehom tih dečki oni nemaju nikakve veze.

 

Ako želimo imati kvalitetnu informatiku u RH, onda ne možemo na maturi imati ista pitanja kao i na gradskom natjecanju iz informatike za sedmi razred! A upravo to je slučaj trenutno. Kako očekivati da neki nadareni pojedinac nauči gradivo potrebno za natjecanja, kad se on u čitavom svom školovanju nikad ne susretne sa tim gradivom? Taj nadareni pojedinac niti ne može znati da je nadaren, kad nikad u životu nije ni vidio nijedan problem koji rutinski rješavaju Dorijan Lendvaj (kojemu je tatica šef informatičke udruge omogućio najbolje profesore i vrhunsku izobrazbu) i ostali. Nemam ništa protiv toga što mu je omogućio, ali mislim da bi MIOC trebao to isto omogućiti i drugima, a ne ih samo učiti gradivo koje je, objektivno, na razini sedmog razreda osnovne škole, tj. natjecanja iz informatike za sedmi razred osnovne.

MIOC sam sebe voli zvati "elitnom školom". Pa onda neka i pokažu da su elitni, a ne da samo pripremaju ljude za to da nauče pretvoriti broj iz baze u bazu i sastaviti na osnovu tablice istinitosti logički sklop!

Poruka je uređivana zadnji put uto 29.6.2021 12:18 (pietro).
2 godine
protjeran
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
zelenapaprika kaže...
Black_Beard kaže...
zelenapaprika kaže...
Black_Beard kaže...

 

Kvaliteta tih diploma sa naših fakulteta je isto upitna i takve diplome su  odlična podloga za klijantelizam korupciju nepotizam...

 

 Ako ti s diplomom, a de facto znanjem, uspiješ u svojoj okolini ali i u svijetu, onda kvaliteta diplome nije nikako upitna.

 

Ovake izjave sam čitao prije barem 20 godina od onih koji nikada nisu upisali fakultet. Kasnije su se malo nećkali bi li kao 30+ upisali fakultet, pa na kraju to nisu učinili, nego rade učeći nove stvari uz rad. Ali su zauvijek ostali "kiseli" (lagano ogorčeni) jer nisu ni upisali, a kamo završili fakultet.

 

 Reci mi u kojoj državi ti živiš?

Jesi čitao jednu doktorsku dizertaciju iz Osijeka sad je bila u svim novinama. 

Koliko u Splitu ima diplomskih magistarskih i doktorskih radova što su ko zadaćnice prepisivacine sa wikipedije jer samo treba uspit. Uspjeh u hrvatskoj je u 95% slučajeva vezan za rodjacku kumsku vezu pa ti samo treba papir za poziciju i tako je u 99% mjesta u rh osim u 1 a to je zagreb iako i tamo ima rodjacko nećacke veze ali ima daleko najviše firmi pa je omjer 50 50...

Svugdi ostalo na 50 podobnih dolazi 1 sposoban...

I najveći problem je što svako mjesto ima vakultet i diplomu što najviše utječe da se dobije podobni papir... 

Stisni se u kutu sobe i počni jecati. Druge ti nema.


Ovo što si ti napisao, mene uopće ne zanima. Život je prekratak da bih zbog toga trošio svoje dragocjeno vrijeme. Tražim 0-24h svoje mjesto pod suncem da mi uvijek bude bolje i nije me briga za ove o kojima ti pišeš. Zašto? Zato jer je cijeli svijet pun takvih tipova. Srećom, postoje oaze (manje ili veće) u kojima se možeš dokazati pameću i iskustvom. E, to me zanima.

 

EDIT: u Hrvatskoj ima određeni broj ljudi koji rade, šute i zarađuju. Njihova imena nećeš pronaći na domaćim portalima.

 

 

 

 

 Pa po tebi ispada da je najbolje ne mijenjati ništa anarhija je najbolja solucija zašto bi društvo mijenjali na bolje...  Točno zbog takvog stava i zbog takvih ljudi danas imamo ovdje hdz i prćija smo neskolovanih uhljeba... Kao meni je dobro boli me ona stvar uvijek mogu ic vani to je super razmišljanje koje ne vodi apsolutno ničemu zapravo vodi da postanemo prava Afrika sa strujom..  

 

Tu je problem školstvo i obrazovanja...  Bilo je u provjerenom neki postotak koliko osnovno školama ima prosjek 4.9 5.0 to je zastrašujuće... Moja žena radi u prosvjeti roditelji su najstrašniji stvar što rade toj djeci...  Nisu sva djeca rođeni za bit doktori inženjeri što ja znam ali danas ako ti dijete to nije ti si ko roditelj podbacio... 

Veliki problem je kvaliteta nastave i kadra koji predaje poklanjanje ocijena i navika tih generacija da im sve u životu ide glatko pa dođe prva prepreka užas grozno i katastrofa.... Općenito reforma školstvo je nužna i treba čim prije jer genijalci se guše u tim sredinama kad ispada da su svi genijalci jer je svima izvrstan prosjek... 

Strukovne škole danas su blijeda kopija strukovnih škola nekad kad su škole imale dogovorene prakse sa velikim poduzećima tvrtkama di bi strukovnjaci izašli sa praksom i odmah bi mogli bit uključeni u tržište rada...  Danas se to svodi da ti kum potpise da si nešto radio u njegovoj firmi a ti bio na kavi pa onda ti što završe strukovnu školu izađu bez ikakvih znanja o bilo čemu a najmanje o struci što su završili... 

Aut inveniam viam aut faciam
Poruka je uređivana zadnji put uto 29.6.2021 12:30 (Black_Beard).
2 godine
neaktivan
offline
Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Međuna

Dokaz da MIOC nema nikakve veze s uspjehom naših predstavnika na IOI 2021: pogledajte naslovnicu MIOC-a.

 

https://www.mioc.hr/wp/

 

Tamo uopće nema vijesti da su dotična četvorica osvojili te medalje, iako se to zbilo prije svega par dana. A zašto nema vijesti? Zato što MIOC nije ni trenirao te učenike, niti su se njima bavili. Mioc s njima nema ništa, osim što, eto, dotični učenici igrom slučaja pohađaju MIOC. Trenutno su profesorima u MIOC-u puno važniji (beskonačno dugi) godišnji, nego objava te vijesti. Ali nema veze, već će se oni busati u prsa kad se vrate s godišnjeg. Ja se samo nadam da će se jednom naći natjecatelj koji će im reći u lice: nemojte se kititi tuđim perjem, niste zaslužni za moj uspjeh! Ali takvo vrijeme treba tek sazrijeti (isto kao što je trebalo proći vremena i vremena da naj-poduzetnici počnu odbijati "Zlatnu kunu", jer su shvatili o čemu se tu radi. A radi se uvijek o istome: ideje naše - benzin vaš!)

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 29.6.2021 12:35 (pietro).
 
1 0 hvala 1
4 godine
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
pietro kaže...

Istina je da je danas na internetu dostupno sve, pa da se možeš i sam obrazovati, ako to želiš i ako imaš jaku volju. Međutim, pogledaj ova četiri dečka koja su sad bila na informatičkoj olimpijadi: njih su trenirali vrhunski instruktori, koji su i sami bili na natjecanjima. Nitko do sada nije uspio doći na olimpijadu a da ih dotična klika nije trenirala. Može netko učiti sam i truditi se, ali utjecaj sposobnog instruktora ne smije se zanemariti. I zato nije slučajnost da ove naše informatičke medalje osvajaju samo oni koji su nekako uspjeli postati dio te klike i to je super za njih.

Ali ono što me nervira u cijeloj toj priči je što se MIOC neprestano kiti njihovim perjem, a s uspjehom tih dečki oni nemaju nikakve veze.

 

Ako želimo imati kvalitetnu informatiku u RH, onda ne možemo na maturi imati ista pitanja kao i na gradskom natjecanju iz informatike za sedmi razred! A upravo to je slučaj trenutno. Kako očekivati da neki nadareni pojedinac nauči gradivo potrebno za natjecanja, kad se on u čitavom svom školovanju nikad ne susretne sa tim gradivom? Taj nadareni pojedinac niti ne može znati da je nadaren, kad nikad u životu nije ni vidio nijedan problem koji rutinski rješavaju Dorijan Lendvaj (kojemu je tatica šef informatičke udruge omogućio najbolje profesore i vrhunsku izobrazbu) i ostali. Nemam ništa protiv toga što mu je omogućio, ali mislim da bi MIOC trebao to isto omogućiti i drugima, a ne ih samo učiti gradivo koje je, objektivno, na razini sedmog razreda osnovne škole, tj. natjecanja iz informatike za sedmi razred osnovne.

MIOC sam sebe voli zvati "elitnom školom". Pa onda neka i pokažu da su elitni, a ne da samo pripremaju ljude za to da nauče pretvoriti broj iz baze u bazu i sastaviti na osnovu tablice istinitosti logički sklop!

 Ne možeš svakoga u školi posebno trenirati, posebno ne s ovim brojem učenika u svakom razredu. To niti nije smisao škole. Škola je masovni oblik obrazovanja. Ako želiš nešto više, zamoli nekoga da ti objasni. Ako smatraš da si nadprosječan, uključi se u neku ekipu u kojoj su takvi.

 

Što bih ja trebao napisati o svojem školovanju, a da je vezano uz informatiku? Ovdje bi neki umrli od smijeha kada bi znali što se ranije učilo. Uči sam. Kada ne možeš, zatraži pomoć nekoga tko zna.

4 godine
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
Black_Beard kaže...
zelenapaprika kaže...
Black_Beard kaže...
zelenapaprika kaže...
Black_Beard kaže...

 

Kvaliteta tih diploma sa naših fakulteta je isto upitna i takve diplome su  odlična podloga za klijantelizam korupciju nepotizam...

 

 Ako ti s diplomom, a de facto znanjem, uspiješ u svojoj okolini ali i u svijetu, onda kvaliteta diplome nije nikako upitna.

 

Ovake izjave sam čitao prije barem 20 godina od onih koji nikada nisu upisali fakultet. Kasnije su se malo nećkali bi li kao 30+ upisali fakultet, pa na kraju to nisu učinili, nego rade učeći nove stvari uz rad. Ali su zauvijek ostali "kiseli" (lagano ogorčeni) jer nisu ni upisali, a kamo završili fakultet.

 

 Reci mi u kojoj državi ti živiš?

Jesi čitao jednu doktorsku dizertaciju iz Osijeka sad je bila u svim novinama. 

Koliko u Splitu ima diplomskih magistarskih i doktorskih radova što su ko zadaćnice prepisivacine sa wikipedije jer samo treba uspit. Uspjeh u hrvatskoj je u 95% slučajeva vezan za rodjacku kumsku vezu pa ti samo treba papir za poziciju i tako je u 99% mjesta u rh osim u 1 a to je zagreb iako i tamo ima rodjacko nećacke veze ali ima daleko najviše firmi pa je omjer 50 50...

Svugdi ostalo na 50 podobnih dolazi 1 sposoban...

I najveći problem je što svako mjesto ima vakultet i diplomu što najviše utječe da se dobije podobni papir... 

Stisni se u kutu sobe i počni jecati. Druge ti nema.


Ovo što si ti napisao, mene uopće ne zanima. Život je prekratak da bih zbog toga trošio svoje dragocjeno vrijeme. Tražim 0-24h svoje mjesto pod suncem da mi uvijek bude bolje i nije me briga za ove o kojima ti pišeš. Zašto? Zato jer je cijeli svijet pun takvih tipova. Srećom, postoje oaze (manje ili veće) u kojima se možeš dokazati pameću i iskustvom. E, to me zanima.

 

EDIT: u Hrvatskoj ima određeni broj ljudi koji rade, šute i zarađuju. Njihova imena nećeš pronaći na domaćim portalima.

 

 

 

 

 Pa po tebi ispada da je najbolje ne mijenjati ništa anarhija je najbolja solucija zašto bi društvo mijenjali na bolje...  Točno zbog takvog stava i zbog takvih ljudi danas imamo ovdje hdz i prćija smo neskolovanih uhljeba... Kao meni je dobro boli me ona stvar uvijek mogu ic vani to je super razmišljanje koje ne vodi apsolutno ničemu zapravo vodi da postanemo prava Afrika sa strujom..  

 

Tu je problem školstvo i obrazovanja...  Bilo je u provjerenom neki postotak koliko osnovno školama ima prosjek 4.9 5.0 to je zastrašujuće... Moja žena radi u prosvjeti roditelji su najstrašniji stvar što rade toj djeci...  Nisu sva djeca rođeni za bit doktori inženjeri što ja znam ali danas ako ti dijete to nije ti si ko roditelj podbacio... 

Veliki problem je kvaliteta nastave i kadra koji predaje poklanjanje ocijena i navika tih generacija da im sve u životu ide glatko pa dođe prva prepreka užas grozno i katastrofa.... Općenito reforma školstvo je nužna i treba čim prije jer genijalci se guše u tim sredinama kad ispada da su svi genijalci jer je svima izvrstan prosjek... 

Strukovne škole danas su blijeda kopija strukovnih škola nekad kad su škole imale dogovorene prakse sa velikim poduzećima tvrtkama di bi strukovnjaci izašli sa praksom i odmah bi mogli bit uključeni u tržište rada...  Danas se to svodi da ti kum potpise da si nešto radio u njegovoj firmi a ti bio na kavi pa onda ti što završe strukovnu školu izađu bez ikakvih znanja o bilo čemu a najmanje o struci što su završili... 

 Žao mi je, ali nisi razumio ništa od napisanog: anarhija, ne želiš ništa mijenjati, tebi je dobro, ako ti dijete nije ... podbacio si.

 

Taman posla da će neka reforma išta promijeniti.

 

Ne mogu više trošiti vrijeme na to.

 

 

2 godine
neaktivan
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
zelenapaprika kaže...

 Ne možeš svakoga u školi posebno trenirati, posebno ne s ovim brojem učenika u svakom razredu. To niti nije smisao škole. Škola je masovni oblik obrazovanja. Ako želiš nešto više, zamoli nekoga da ti objasni. Ako smatraš da si nadprosječan, uključi se u neku ekipu u kojoj su takvi.

 

Što bih ja trebao napisati o svojem školovanju, a da je vezano uz informatiku? Ovdje bi neki umrli od smijeha kada bi znali što se ranije učilo. Uči sam. Kada ne možeš, zatraži pomoć nekoga tko zna.

 

A koji je onda smisao škole? Možda da u šestom razredu osnovne učiš pretvaranje brojeva iz baze u bazu. I da onda to isto učiš i u četvrtom srednje, za maturu. A između toga ništa? O tome se tu radi.

Ja nisam talentiran niti iznadprosječan, ali svejedno smatram da je ova razina informatike u školama vrlo niska. Velika većina učenika neće ići na natjecanja, pa bi uloga škole trebala biti da ih o informatici nešto i nauči, a ne da u šest godina ne nauče niti jednu stotninu znanja kakvo instruktori nauče Dorijana Lendvaja i ekipu. Ja smatram da ne smije postojati tolika razlika i da bi škola morala djeci ponuditi više, a samim time bi otkrila i više talenata (jer, trenutno je situacija takva da mnogi ni ne znaju da su talentirani, jer uopće nisu svjesni što je to Computer Science, čime se ta znanost bavi itd... nikad je nisu ni okusili - to je sa ovakvim školskim programom nemoguće).

Uloga škole bi trebala biti da djeci proširi vidike, a ne da im ih suzi.

2 godine
neaktivan
offline
Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Međuna

Da ne biste možda mislili da pričam gluposti, ovdje dajem ova dva linka:

 

a)  Link na zadatke iz školskog natjecanja iz informatike za 7. razred OŠ 2021.

 

b) Link na zadatke iz Informatike na državnoj maturi 2019

 

Pogledajte malo te zadatke, jedne i druge i usporedite ih. Vidjet ćete da su to isti zadaci, iste težine.

I sada se zapitajte: ako se ovo pod a) uči u 7. razredu osnovne škole, a ovo pod b) je znanje koje stičeš na kraju 4. razreda srednje, što se onda uči između 7. osnovne i 4. srednje???

Odgovor je: ništa. I to je ta tragedija o kojoj ja pričam!

 

I tako, dok Dorijan Lendvaj i Patrick Pavić lijepo zajedno sa svojim elitnim mentorima uče ljepote Computer Sciencea (i to izvan okrilja MIOC-a, "najelitnije" škole u zemlji!), svi ostali između 7. osnovne i 4. srednje (pod okriljem istog tog MIOC-a, "najelitnije" škole u zemlji) šest godina ponavljaju gore navedeno "gradivo".

Sramota!

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 29.6.2021 13:31 (pietro).
 
0 0 hvala 0
4 godine
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
pietro kaže...
zelenapaprika kaže...

 Ne možeš svakoga u školi posebno trenirati, posebno ne s ovim brojem učenika u svakom razredu. To niti nije smisao škole. Škola je masovni oblik obrazovanja. Ako želiš nešto više, zamoli nekoga da ti objasni. Ako smatraš da si nadprosječan, uključi se u neku ekipu u kojoj su takvi.

 

Što bih ja trebao napisati o svojem školovanju, a da je vezano uz informatiku? Ovdje bi neki umrli od smijeha kada bi znali što se ranije učilo. Uči sam. Kada ne možeš, zatraži pomoć nekoga tko zna.

 

A koji je onda smisao škole? Možda da u šestom razredu osnovne učiš pretvaranje brojeva iz baze u bazu. I da onda to isto učiš i u četvrtom srednje, za maturu. A između toga ništa? O tome se tu radi.

Ja nisam talentiran niti iznadprosječan, ali svejedno smatram da je ova razina informatike u školama vrlo niska. Velika većina učenika neće ići na natjecanja, pa bi uloga škole trebala biti da ih o informatici nešto i nauči, a ne da u šest godina ne nauče niti jednu stotninu znanja kakvo instruktori nauče Dorijana Lendvaja i ekipu. Ja smatram da ne smije postojati tolika razlika i da bi škola morala djeci ponuditi više, a samim time bi otkrila i više talenata (jer, trenutno je situacija takva da mnogi ni ne znaju da su talentirani, jer uopće nisu svjesni što je to Computer Science, čime se ta znanost bavi itd... nikad je nisu ni okusili - to je sa ovakvim školskim programom nemoguće).

Uloga škole bi trebala biti da djeci proširi vidike, a ne da im ih suzi.

Ogorčen si na konkretnu školu, spominješ i imena i prezimena, što nije baš korektno jer tih ljudi ovdje nema i to još radiš na forumu časopisa anonimno. Nije u redu. Imaš konkretnu školu, imaš ministarstvo, pa im piši. 

 

Ja ću ti iz svoje perspektive napisati da je danas nemjerljivo lakše učiti služeći se internetom na kojem postoje besplatni tečajevi različitih razina / težina kojim si svatko može pomoći u učenju.

 

 

 

2 godine
protjeran
offline
Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Međuna

Da danas svi mogu biti sve što žele jer eto polože udemy tečaj za mjesec dana...  Ili završe ekonomiju na nekom vernu i slično...  Jedva čekam dan da završiš osmi razred odradiš 5 tečajeva udemyja i eto tehničar za mehatroniku.  A uz to 3 tečaja po cijeni jednog si magistar...  Išao sam učit par stvari online i to nije to to o za nadopunu znanja ali nemaš koncentraciju ko u učionici i plus uz sve to koga da pitaš ako ti je što nejasno?  Forum?  

Draže mi je stara metoda krede i ploče nego on line jer to online od novih generacije stvara ljude koji mozak koriste za Google how to.... 

Aut inveniam viam aut faciam
Poruka je uređivana zadnji put uto 29.6.2021 15:10 (Black_Beard).
Moj PC  
0 0 hvala 0
2 godine
neaktivan
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
zelenapaprika kaže...

Ogorčen si na konkretnu školu, spominješ i imena i prezimena, što nije baš korektno jer tih ljudi ovdje nema i to još radiš na forumu časopisa anonimno. Nije u redu. Imaš konkretnu školu, imaš ministarstvo, pa im piši. 

 

Ja ću ti iz svoje perspektive napisati da je danas nemjerljivo lakše učiti služeći se internetom na kojem postoje besplatni tečajevi različitih razina / težina kojim si svatko može pomoći u učenju.

 

 

 

 

Nisam spomenuo nijedno ime i prezime koje se već nije pojavilo u inicijalnoj vijesti. Da se razumijemo, ne mislim da su ti dečki nešto loše napravili. Dapače, čestitam im na uspjehu.

Jedino želim naglasiti: njihov uspjeh nije ujedno i uspjeh MIOC-a. Da je po MIOC-u, oni bi i dalje pretvarali brojeve iz baze u bazu, nesvjesni toga da postoji još nešto osim toga.

 

I da, u čemu je problem što ovdje apostrofiram konkretnu školu i konkretni problem? Nije li ovo mjesto za raspravu o raznim temama, vezanim za ovu vijest, pa se valjda onda može raspravljati i o ovome o čemu ja pričam. Ili možda griješim?

A žaliti se školi ili ministarstvu, znate i sami koliko ima smisla... :(

 

 

11 godina
neaktivan
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
Black_Beard kaže...

Ili završe ekonomiju na nekom vernu i slično...

 Elvise?!

Jooooj!
11 godina
neaktivan
offline
Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Međuna

Momci, ako jednog dana budete citali ovo, ne obazirite se na ogorcene komentare.

To je jedna od stvari specificnih za ovo podneblje.

 

Radite na svom daljnjem razvoju.

Nemojte biti sa svojih 40 godina ogorceni komentatori na nekakvom buducem forumu.

 

Nagrade i znanje ce vam otvoriti mnoga vrata.

Ono sto je najbitnije, ako budete imali sansu raditi na necemu sto vas ozbiljno zanima, prihvatite to.

Najbolji posao je onaj kojime se zapravo zelis baviti svaki radni dan. Bio to posao pekara, znanstvenika ili nesto posve deseto.

Jooooj!
 
3 0 hvala 1
16 godina
neaktivan
offline
Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Međuna

mislim da je smijesno kukati nad skolama i programu istih.

 

kad sam poceo svoj put s kompjuterima, knjige su bile rijetkost - ako te zapane neka - makar i na njemackom - svejedno ti je.

nastavni plan i program iz informatike. lol. baba koja predaje basic i zove to informatikom? so what?

 

koga zanima - snaci ce se. pogotovo danas pokraj tolikih tutoriala, knjiga, stranica na webu.

 

jedino te moze tjerati zelja da sam budes bolji, da nesto naucis - u tome te NECE SPRIJECITI ni debilne skole i planovi, frustrirani i mizerno placeni profesori ili preplaceni supci s parijskom knjizicom kao sefovi katedri i ministarstava. big deal. svasta ocekujete od tog otuznog formalnog obrazovanja.

 

stoga, opet - naklon momcima, koji ce - ako se debilana nastavi ovdje dalje - zivjeti negdje vani i - da mozda ce pozeljeti uzgajati i ovce (za jednog pouzdano znam da ce biti sef - mozda i nekome od vas ovdje)

no vazno je da ih ima.

 

i drago mi je za njih.

 

 
1 0 hvala 0
2 godine
neaktivan
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
nikola kaže...

mislim da je smijesno kukati nad skolama i programu istih.

 

kad sam poceo svoj put s kompjuterima, knjige su bile rijetkost - ako te zapane neka - makar i na njemackom - svejedno ti je.

nastavni plan i program iz informatike. lol. baba koja predaje basic i zove to informatikom? so what?

 

koga zanima - snaci ce se. pogotovo danas pokraj tolikih tutoriala, knjiga, stranica na webu.

 

jedino te moze tjerati zelja da sam budes bolji, da nesto naucis - u tome te NECE SPRIJECITI ni debilne skole i planovi, frustrirani i mizerno placeni profesori ili preplaceni supci s parijskom knjizicom kao sefovi katedri i ministarstava. big deal. svasta ocekujete od tog otuznog formalnog obrazovanja.

 

stoga, opet - naklon momcima, koji ce - ako se debilana nastavi ovdje dalje - zivjeti negdje vani i - da mozda ce pozeljeti uzgajati i ovce (za jednog pouzdano znam da ce biti sef - mozda i nekome od vas ovdje)

no vazno je da ih ima.

 

i drago mi je za njih.

 

 

Nije smiješno "kukati" nad školama i programima istih, nego je to upravo potrebno. Jer, ako se nitko ne žali, stanje će i dalje ostati isto. I ne, ne očekujem ja "svašta od tog formalnog obrazovanja", nego očekujem od njega upravo ono što mu je svrha a što on trenutno ne "dostavlja".

 

Zanimljiv je taj, na ovom forumu više puta ponovljen stav, "koga zanima - snaći će se". Po tome ispada da Janici Kostelić nije trebao trener da osvoji zlato, po tome ispada da je Sandra Perković luda što ima trenera - što će joj trener kad ionako sve može sama! Što će nogometnoj reprezentaciji pripreme, kad ionako mogu uzeti besplatni tutorial na youtubeu i naučiti sami igrati. Glupost!

 

OK, slažem se da će jako motivirani pojedinac i sam raditi na usavršavanju svoga znanja. To uopće nije sporno. No, nije li uloga škole motivirati učenike, ukazati im na to u čemu su dobri i dalje ih obrazovati i razvijati?

Ali, odgovarati na svaku kritiku škole riječima "tko ti je kriv, uči sam" promašuje poantu. A poanta je ta da su upravo škole mjesta na kojima bi se vidici trebali širiti, talenti prepoznavati i dalje razvijati.

Nažalost, MIOC nije takva škola, nego baš sve suprotno: MIOC je škola koja na lak način dobije već zainteresiranog i etabliranog pojedinca koji sa svojim (vanjskim) instruktorima (koji nemaju veze s MIOC-om) radi sam na sebi, a MIOC se nakon što on osvoji poneku medalju tada hvali na jeftin način, kako je, eto, dotični upravo njihov učenik i kako su baš oni zaslužni za njegov uspjeh jer su "najbolja škola u zemlji". Kajgod!

 

Nikola, sumnjivi ste mi s ovom retorikom. Da niste upravo vi onaj Nikola Dmitrović iz MIOC-a, siva eminencija ovakvog načina natjecanja (po sistemu ideje naše, benzin vaš)? Ako jeste, molim vas da razmotrite ona dva linka koja sam dao u prethodnom postu, i da osvijestite činjenicu da "obični" učenik u MIOC-u ne nauči ništa više od gradiva školskog natjecanja iz informatike za 7. razred osnovne škole, da počnete konačno djelovati u MIOC-u kao "narodni prosvjetitelj" a ne kao puki unajmljivač talenata "uzgojenih" negdje drugdje, kojima se onda samo na čelo nalijepi lažna etiketa "Made in MIOC"!

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 1.7.2021 8:18 (pietro).
15 godina
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me

školstvo ne stvara 'janicu' .. nego trener.

informatičara ne stvara školstvo, nego (sinonim-trener) mentor, osoba kao profesor informatike ili bilo koji entuzujast, roditelj, susjed..

 

-ne sustav, nego osobe.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
2 godine
neaktivan
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
ihush kaže...

školstvo ne stvara 'janicu' .. nego trener.

informatičara ne stvara školstvo, nego (sinonim-trener) mentor, osoba kao profesor informatike ili bilo koji entuzujast, roditelj, susjed..

 

-ne sustav, nego osobe.

Imate nakaradni odnos prema onome što škola jest tj. onome što bi trebala biti.

Da, znam i ja da OVAKVA škola ne stvara nikoga i ništa, ali to ne znači da je takvo stanje normalno i poželjno.

15 godina
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me

-varaš se.. griješiš u tome što misiš, no tu nema pomoći :) .. tj misli što želiš, kao i ja.

-to nas ne treba spriječiti u iznošenju mišljenja i raspravi.. tj to je forum a tko je u pravu, možda svi/nitko.

 

-ali, što god misliš, školstvo ne stvara ništa, školstvo je znanje, način prenošenja znanja između generacija, OSOBA.

-školstvo ne može stvarati 'janicu' jer bi tad imali tisuću janica u godini dana (i više), nego svima daje neka zajednička znanja a svaki pojedinac uz mentora-trenera se razvije u nešto ili ništa, nešto kao prirodna selekcija.

-razlika, npr možeš relativno lako izčiti/uvježbati kuhara za macdonalds, to može svatko, za par minuta znaš sve potrebno.. ne treba škola, strani jezik, povijest itd.. može 'majmun' ako je dobro deresiran.

-jednako ne stvara školstvo informatičare ili sportaše ili doktore (tek visoko školstvo-fax tj specijalizacija je taj dio npr kirurgija..)... tj školstvo priprema mlade za život a što će koja osoba biti ovisi o toj osobi, okolini, sreći, mentoru, ulici-gradu u kojem živi.. pa i količini novca ili kao kostelići obiteljski biz.

 

-zato školstvo ne treba niti može stvartati profil osobe-radnika, bilo koje djelatnosti osim onih za koje nije potrebna stručnost-vještina, gimnastičar je gimnastičar neovisno o ocjeni iz povijesti, kuhar u mcdonaldsu ili prodavač u kisoku tiska..

 

-školstvo-sustav daje osnovno znanje u osnovnoj, srednja je tranzicija-odrastanje, promjena načina rada-odgovornosti prema životnim potrebama tj usmjeravanje-filtriranje kao audicija za posao-sposobnost, dok je specijalizacija za svaku struku ovisno koliko znanja-vještina je potrebno npr nije isto za medicinu ili pečenje palačinki. .. dok neovisno što radiš, trebaš više godina vježbe, ponavljanja, znoja-truda da bi u tome postao majstor, sport, znanje, bilo što-sve. .. i to radi samo konkretna osoba tj ne mogu svi vježbati nogomet i informatiku jer nema dovoljno sati-dana u životu, ne možeš pročitati sve knjige, svo znanje, biti majstor u mačevanju, jahanju, pngpongu i fizici, kemiji, kirurgiji.. imati sve aute, imati sve žene itd.. jer smo kao osobe ograničeni, dvije ruke, prirodni ciklusi i recimo potreba za spavanjem-hranom-odmorom..

-luka modrić ili janica kostelić nisu išli u dobru školu pa postali vrhunski, nego je luka nabijao loptu čitav dan, janica skijala.. godinama. Informatičari koji pobjede na natjecanju vježbaju mjesecima jer su mladi, tek počeli.. dok će godinama biti do onog trena kad došu na tržište rada tj posao,.. tj programer nije nastao završetkom školovanja nego nakon recimo 10god programiranja i ako je to s recimo 25god tad znači da je počeo prije 15te.. idealno u osnovnoj (zbog načina kako ljudski mozak radi, pamti..) ali ne u nižim razredima jer prvo moraju dobiti elementarne vještine kao čitanje-pisanje-računanje... pa i komunikativne-društvene vještine kako bi znali izabrati tim-ekipu, podijeliti poslove itd.. tj stavi male klince iz vrtića i reci da se podjele u tim za nogomet.. ništa, stavi desetogodišnjake i oni to već mogu-znaju-razumiju.. a to je portebno za informatiku, dok za kirurgiju mogu tek desetljeće kasnije + moraju biti punoljetni i pravno-kazneno odgovorni dok za pingpong ne moraju i zato se kirurg ne postaje s recimo 10god niti ga se tad za to obučava dok je nešto što bi bila priprema prerano za takve poslove-potrebe..

 

-školstvo ne stvara ništa, ne stvara osobe, školstvo je model, prenošenje znanja, na masu, na sve.. a osobe su te koje se 'podjele u timove', izaberu profesiju kao prirodnom selekcijom ili ekonomskim statusom koji omogućava plaćanje-kupnju jednako škole ili auta.. gimnastičar nisi postao ocjenom iz škole ili diplomom, nego višegodišnjim radim-vježbom i dok u cirkusu izvodi trikove sve izgleda lako, sa smješkom, no to nije tako, ni lako ni stvar škole nego uloženog truda-vježbe .. a ne mogu svi-sve, samo teoretski imaju jednake početne šanse ako je društvo pravedno i ako postoji neka jednakost..

 

-školstov ne stvara npr Teslu, mada je školovanje tj stjecanje klasičnog zannja dio tog procesa, tj da nije imao početak, osnovnu školu i osobu koja ga je u to doba pogurala stepenicu dalje ostao bi čoban ili svećenik.. školstvo je pri tome isto, isti sustav, jedan tesla se pojavio nekako, nebrojeni drugi-nepoznati nisu, jer ih nitko nije mogao pogurati u startu.. i tome služe ovakva natjecanja u informatici, za informatičku sturku, u nogometu-sportu za sprot, u kemiji za kemiju.. ne stvara školstvo osobe-struke, nego daje svima zanje, prenosi znanje.. a osoba je ta koja ga koristi na jedan ili drugi način, kao što je vilica-nož escajg za jelo a može biti oružje ubojstva ili alat ako time radimo. Ne stvara školstvo kipara-meštrovića, nego kamenolom i lupanje čekićem po kamenu, slikara jednako kist+platno, mada oboje idu u školu ili ne idu..

 

-sustav funkcionira, vidimo povijest, do danas.. naš sustav mada je nekako mutan, nedefiniran, nejasan.. daje rezultat, bolji od bolonje i sl. pogotovo bolje od sustava zapada koji pokušava štancati fahidiote dok im je visokoškolstvo najbolje na svijetu, no beskorisno ako se ne pojavi neki 'tesla' pa eto usa kupuje kineze mada ih trumpek kao mexikance izolira..

-naš ili kinseksi sustav, razlika je u skaliranju tj kina želi štancati no samo je privid da oni to rade drugačije od nas, tj taj privid je zakon velikih brojeva, pa ako skaliranjem podignemo broj građana hr na broj građana kine dobijemo neki drugačiji odgovor.. tj recimo da cca 90% u ovim natjecanjima dominiraju azijati-kina.. naprosto jer ih je toliko puta više, tj sasvim legitimna-logična pretpostavka da hr ima recimo x100 puta više ljudi, da bi zastupljenost na istoj tablici istog natjecanja bila x100 .. tj kao kina, uz ograničenje na 4 po ekipi-državi, tj zato ostali zastupaju usa-kanada-ostale.. kao što je to u sportu inače.

 

-svakome izgleda nešto lako ili da recimo kina to radi sustavno.. no nema sustava koji će to napraviti bez konkretne osobe, informatika-sport-umjetnost.. tj kad se to tako forsira dobiješ fahidiote ili priučene codemonkeye koji su samo masa, dio industrije ali ne oni pravi tj kao kuhari su klasa mcdonaldsa ili kuhanje čaja.. zato pravi informatičari koji mogu riješti problem ili smisliti nešto novo vrijede, ne oni koji znaju copypasteati..

 

-sustav? ljudi ovdje žive-odrastaju.. uče i recimo odu van, na zapad.. uspješni. Što to govori? Pa recimo to da je taj sustav dobar, stvara korisna znanja-poslove-stuke tj osobe koje ta znanja dobiju tijekom školovanja. .. isti ljudi mogu biti rođeni bilo gdje npr na grenlandu, nije ni genetika pa da je to rezervirano za 'ubermenšene'.. tj to što naši ljudi neovisno o struci, doktori, sportaši, programeri.. više novca dobiju na zapadu, ne znači da je školstvo-sustav loš, nego naprosto to da oni imaju više novca, imaju ostalo-kapital, proizvodnju-resurse, imaju rudnik zlata koji mi nemamo, imaju naftu ili nešto treće ili kao mercedes-audi-bmw proizvode aute koje mi ne proizvodimo, zato oni imaju više i plate više, no to ne znači da imaju bolje školstvo tj da je to tako tad naše naprosto ne bi kupovali jer imaju svoje (koje bi tad bilo i bolje)..

 

-elementarna logika, osnova informatike ili matematike to kaže, ne 'ja' :)

 

 

edit: .. ili pojednostavljeno.

-neovisno o školstvu, imamo najbolje ili najgore ili jednako.. kakvo god bilo stvara programere, uspješnije od ostalih dok je kina zakon velikih brojeva tj isto kao mi.

-zato naši programeri kad postanu programeri, odu na zapad.. tj gdje je npr microsoft, google, oracle... IT? na zapadu, tj ako želiš igrati za realmadrid odeš u realmadrid.. ne u dinamokiew (zapad-istok).

-imaju li npr šveđani dobro ili loše školstvo? populacija +10mil time bi oni u linearnom omjeru trebali biti dvostuko uspješniji od hr ako imamo jednako školstvo, kad bi školstvo bilo ono što stvara informatičara..

-sad švicarci imaju jaku nogometnu reprezentaciju.. osim što nisu švicarci. Jednako je da su kupili janicu ili teslu.. dok se ne može reći da imaju loše školstvo, no školstvo naprosto ne stvara ljude, ljudi stvaraju ljude.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 1.7.2021 11:25 (ihush).
2 godine
neaktivan
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
ihush kaže...

 

 

-zato školstvo ne treba niti može stvartati profil osobe-radnika, bilo koje djelatnosti osim onih za koje nije potrebna stručnost-vještina, gimnastičar je gimnastičar neovisno o ocjeni iz povijesti, kuhar u mcdonaldsu ili prodavač u kisoku tiska..

 

 

 

Objasni ti to onima koji plaćaju, recimo, na Harvardu 51,925 dolara godišnje da bi se vrhunski obrazovali. Pa oni su onda stvarno totalno ludi, jer su mogli jeftinije proći tako da uzmu nikolu ili ihusha da ih malo poduči kako funkcionira svijet...

Poruka je uređivana zadnji put čet 1.7.2021 11:48 (pietro).
15 godina
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me

-znaš što je harward? .. znaš što je školstvo? znaš što koja riječ znači, što su sinonimi, što je slično ali ipak različito i tako to? (mogu još s takvim podpitanjima .. no kratim) :)

-koliko godina imaju osobe na natjecanjima ili jučerašnja vijest.. osnovna-srednja škola. Treba ti dalje objašnjavati u čemu promašuješ? ok, .. da je luka modrić s 20+ godina počeo lupati loptu možda bi tek sad zaigrao u prvoj ligi, da je janica počela skijati propala bi u snijeg osim ako ima krpenjače.. itd. tj ne počinje se s 20god.. u visokom školstvu, to je kraj-specijalizacija ili dokaz prestiža-imiđa, nešto kao jamstva-deklaracije koja ti podiže vrijednost, dok kvaliteta znanja ili sposobnost osobe ne ovisi o tome koju diplomu ima ili nema.. bolje imati.

 

-školstvo je ono što počinje od rođenja, predškolsko-vrtić, sve riječi koje imaju u sebi 'škosltvo', s prefixima kao osnovno, srednje, visoko. .. a ti govoriš o cijeni harwarda, pokazujući da nemaš ni ideju što je to, tj kao što možeš za 30.000$ kupiti rolex, možeš za 30kn kupiti sat koji radi isto, pokazuje točno vrijeme a iznos novca tad ne znači ništa nego to da imaš novac (ne i znanje, sposobnost) npr ako si rođen kao car...

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
2 godine
neaktivan
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me
ihush kaže...

-znaš što je harward? .. znaš što je školstvo? znaš što koja riječ znači, što su sinonimi, što je slično ali ipak različito i tako to? (mogu još s takvim podpitanjima .. no kratim) :)

-koliko godina imaju osobe na natjecanjima ili jučerašnja vijest.. osnovna-srednja škola. Treba ti dalje objašnjavati u čemu promašuješ? ok, .. da je luka modrić s 20+ godina počeo lupati loptu možda bi tek sad zaigrao u prvoj ligi, da je janica počela skijati propala bi u snijeg osim ako ima krpenjače.. itd. tj ne počinje se s 20god.. u visokom školstvu, to je kraj-specijalizacija ili dokaz prestiža-imiđa, nešto kao jamstva-deklaracije koja ti podiže vrijednost, dok kvaliteta znanja ili sposobnost osobe ne ovisi o tome koju diplomu ima ili nema.. bolje imati.

 

-školstvo je ono što počinje od rođenja, predškolsko-vrtić, sve riječi koje imaju u sebi 'škosltvo', s prefixima kao osnovno, srednje, visoko. .. a ti govoriš o cijeni harwarda, pokazujući da nemaš ni ideju što je to, tj kao što možeš za 30.000$ kupiti rolex, možeš za 30kn kupiti sat koji radi isto, pokazuje točno vrijeme a iznos novca tad ne znači ništa nego to da imaš novac (ne i znanje, sposobnost) npr ako si rođen kao car...

 A Harvard po tebi nije školstvo?

Ja bih rekao da jest. Harvard je vrhunsko školstvo, a MIOC je ispodprosječno školstvo. Ono što ja želim je da i MIOC isto bude vrhunsko školstvo, a ne da se učenicima podvaljuje dumbed-down gradivo, ne bi li se obrazovalo još jednu generaciju zaglupljenih glasača najveće hrvatske stranke.

 

 I, BTW, ne piše se "Harward", nego Harvard. Iz čega se vidi tko nema pojma o istome... :)

Poruka je uređivana zadnji put čet 1.7.2021 12:12 (pietro).
15 godina
offline
Re: Hrvatski predstavnici osvojili dva zlata na Me

-želiš rapsravljati ili tvrdoglaviti? .. visokoškolstvo nije školstvo.. skup-podskup, školstvo je sveobuhvatno, visoko je završno, dio. .. dok je sam harward zapravo nepotreban kao ni iznos koji navodiš, jer i studij medicine košta, kao i za pilota itd..

 

-informatičar se ne stvara na kraju, nego u sredini, osonovno-srednje, to sve je školstvo, školski sustav uključujući i predškolski-vrtić naprosto vidiš riječ 'škola' ili univerzitet-koleđ-nešto.. tj to su nazivi institucija kao policija, ambulnata, autobusna stanica, dio grada-mjesta, usluga.. ništa samo za sebe i svi se nalaze uz cestu-ulicu, pormetno povezani inače besmisleni ako su npr na mjesecu.

 

-koliko godina imaju osobe s ovih-ovakvih natjecanja, olimpijada? .. hint, ispod 18 ugl. .. i ako ti to nije dovoljno objašnjenje zašto to nema veze s harwardom.. što dalje reć? :)

 

* dodatak

-tebi smrdi iz usta, .. . pa što?

btw, sam si napravio ispravak.. pa onak, hu kers kako se što piše, ..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 1.7.2021 12:19 (ihush).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice