Sada vam AI može napisati i inspirativnu objavu na LinkedInu

Poslovna društvena mreža u vlasništvu Microsofta također je počela integrirati sustave generativne umjetne inteligencije, pa tako neki korisnici već imaju pripomoć jezičnog modela za generiranje objava

Sandro Vrbanus ponedjeljak, 26. lipnja 2023. u 08:08

Obitavate li na društvenim mrežama, vjerojatno ste primijetili koliko se sadržaj objavljen na Twitteru, Instagramu ili Facebooku međusobno razlikuje, ali i kako se svi oni razlikuju od onoga na LinkedInu, mreži zamišljenoj za ostvarivanje poslovnih kontakata. Iz ove kompanije, koja je u vlasništvu Microsofta, kažu kako su primijetili da korisnici tamo obično znaju što žele reći, ali im je izazov to složiti u zanimljivu objavu.

Iz tog razloga, kaže Keren Baruch, direktorica proizvoda u LinkedInu, ova će mreža ponuditi novi dodatak – pri pisanju objava pomagat će sustav generativne umjetne inteligencije, izravno integriran u polje za stvaranje sadržaja. Korisnici će morati utipkati 30 riječi opisa svoje ideje, a potom će im jezični model ponuditi prijedlog cijele objave. Naravno, nju će biti moguće urediti, doraditi i personalizirati, ali će mnogima tako biti olakšano "prosipanje mudrosti" na ovoj društvenoj mreži.

Odabrani korisnici već imaju na raspolaganju ovog AI asistenta, a iz LinkedIna kažu kako očekuju njihove povratne informacije. Prve reakcije korisnika, pak, na ovu najavu nisu odveć pozitivne – u komentarima prevladava mišljenje da će AI sadržaj "zatrpavati" ionako lošim objavama pretrpanu društvenu mrežu. Neki se čak nadaju da će im se ponuditi automatska opcija skrivanja objava koje je napisala umjetna inteligencija, ili da će oni biti na neki način označeni, sve kako bi se lakše razlikovala prava ljudska misao od one dobivene uz pomoć jezičnog modela.