Reddit donosi promjene vezane uz postavke privatnosti i prikazivanje oglasa

Iz Reddita tvrde da je krajnji cilj pojednostaviti opise privatnosti, poboljšati izvedbu oglasa te ponuditi nove kontrole za vrste oglasa koje korisnik ne želi vidjeti

Tomislav Stanković četvrtak, 28. rujna 2023. u 16:41
📷 Image: Reddit
Image: Reddit

Reddit je u zadnje vrijeme napravio nekoliko izmjena kako bi povećao monetizaciju. Između ostalog, tu su i neslavno napravljene izmjene u uvjetima API-ja koje su dovele do prosvjeda subreddita.

Prije nekoliko mjeseci izvršni direktor Reddita, Steve Huffman je za The Verge, rekao „Postizanje praga rentabilnosti za nas je prioritet u bilo kojoj klimi“. Prema tome, idu dalje s uvođenjem promjena.

Reddit zahtijeva vrlo malo osobnih podataka i tako nam se sviđa. Umjesto toga, naši oglašivači oslanjaju se na aktivnosti na platformi – kojim se zajednicama pridružujete, koje zajednice napuštate, pozitivni i negativni glasovi koje dodjeljujete i druge signale – kako bi dobili ideju o tome što bi vas moglo zanimati“ – piše u objavi na Redditu.

Iz Reddita navode kako će uvesti kontrole za ograničavanje određenih kategorija oglašavanja, kao što su alkohol, gubitak kilograma, spojevi, kockanje, roditeljstvo i trudnoća, a to će se nalaziti u odjeljku Sigurnost i privatnost korisničkih postavki.

Tvrtka je napomenula kako će kontrole za ograničavanje oglasa vjerojatno prikazati manje oglasa iz spomenutih kategorija ukoliko je u postavkama isključeno, ali to ne znači da će filtrirati sve oglase, prenosi TechCrunch.

Odluka o izmjenama izazvala je zabrinutost među korisnicima koji žele zadržati svoju privatnost i ne žele da se njihovi podaci koriste za ciljane oglase. Reddit je izjavio da će, unatoč ovoj promjeni, korisnici u određenim zemljama i dalje imati pristup kontrolama za isključivanje.

Prije su korisnici imali mogućnost onemogućiti ciljane oglase od strane Reddita, no ovom promjenom ta opcija neće više biti dostupna. To znači da će se podaci o aktivnostima korisnika na Redditu koristiti za personalizaciju oglasa koje vide na platformi.

Ove promjene imaju za cilj pojednostaviti korisničko iskustvo i učiniti platformu dosljednijom u smislu prilagodbe oglasa.

Još jedna promjena je objedinjavanje postavke za prikazivanje oglasa temeljem aktivnosti partnera i temeljem informacija od partnera u jednu postavku – Poboljšajte oglase na temelju vaše online aktivnosti i informacija naših partnera. Na ovaj način više neće biti moguće razdvojiti te dvije postavke.

Navedene promijene bi trebale stupiti na snagu u sljedećih nekoliko tjedana.