Apple planira uvesti više oglasa u svoje aplikacije

Oglasi su se do sada prikazivali u App Store, News i Stocks aplikacijama, a čini se da ih Apple planira proširiti i na Maps, Books te Podcasts

Matej Markovinović srijeda, 17. kolovoza 2022. u 05:30
📷 Foto: James Yarema, Unsplash
Foto: James Yarema, Unsplash

Apple će na predinstaliranim aplikacijama na iOS-u, iPadOS-u i MacOS-u uvesti više oglasa te tako stvoriti novi izvor zarade. Kako navodi Bloombergov reporter Mark Gurman, tvrtka već interno testira novi oglasni model u svojoj Maps aplikaciji, koji prikazuje preporuke temeljene na pretraživanju korisnika.

Inače, Apple već prikazuje oglase u App Store, News i Stocks aplikacijama, kao i na TV+ platformi. Developeri tako mogu platiti Appleu da se njihova aplikacija prikazuje na određenim stranicama u App Storeu, a kako ističe Gurman, isti će se princip primjenjivati i na oglase u Mapsu. Drugim riječima, ukoliko restoran plati određen iznos novca, utoliko će se prikazivati korisnicima pri vrhu rezultata pretraživanja.

Osim u Mapsu, Gurman vjeruje da bi Apple mogao uvesti oglase i u Podcasts te Books. Uz to, dodaje i kako će tvrtka proširiti oglase u ostale odjeljke App Storea, o čemu se „šuška“ još od prošlog mjeseca. Podsjetimo, Apple je po prvi puta doveo oglase na svoju trgovinu aplikacija još 2016. godine, što mnogi korisnici tada nisu pozdravili.